Du, bischt alles was ich will, YEAAAHquote:
Uitgeslapen, jaquote:
Ja beetje dit.quote:
Dat is het origineel toch?quote:Op zondag 24 maart 2019 00:44 schreef UitStraling het volgende:
OMG dit wist ik niet, even uitvogelen of ik nu of ik deze plaat nu haat of nog leuker vind, dat laatste denk ik![]()
Fijn liedje.quote:
Stond zij niet met haar blote voorkant ergens op of hoe ging dat verhaal ook alweer?quote:Op zondag 24 maart 2019 00:51 schreef Stray_cat het volgende:
Jaja ,ik ben een Songfestival-fanDeze is geweldig, waren volgens mij ook door het podium gezakt tijdens de repetities
![]()
OMGquote:Op zondag 24 maart 2019 00:50 schreef UitStraling het volgende:
Toen ik vorig jaar uit het vliegtuig stapte vanuit Japan heb ik dit voor mijn maatjes gezongen, duurde drie volle minuten voordat ze in de gaten hadden dat ik het was![]()
I don't know, bro, maar zou zomaar kunnenquote:Op zondag 24 maart 2019 00:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stond zij niet met haar blote voorkant ergens op of hoe ging dat verhaal ook alweer?
Mooi.quote:
Gooit zijn Noorse wintertrui onder Stray haar stoelquote:Op zondag 24 maart 2019 01:18 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Die stem, zou verboden moeten worden![]()
![]()
*doekje
Precies waar ik je wil hebbenquote:Op zondag 24 maart 2019 01:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gooit zijn Noorse wintertrui onder Stray haar stoel
Valt reuze mee wel, zo ingewikkeld is het nietquote:
Hmmmquote:Op zondag 24 maart 2019 01:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Valt reuze mee wel, zo ingewikkeld is het niet![]()
quote:Op zondag 24 maart 2019 01:41 schreef UitStraling het volgende:
De meeste vrouwen mannen blijven een beetje in veiligheid en vertrouwen hangen, niks mis mee hoor maar 't leven is maar kort, je gaat maar een keer dood en dan zijn ze dat springerige avontuurlijke ergens gaandeweg verloren.
quote:Op zondag 24 maart 2019 01:44 schreef Stray_cat het volgende:
[..]Ach we proberen allemaal een beetje leuk door het leven te gaan toch? Muziek is dat voor mij, kom leuke, aparte mensen tegen.
Mannen zijn degenen die risico nemen, vrouwen niet, daarom snap ik je aanpassing nietquote:Op zondag 24 maart 2019 01:44 schreef Stray_cat het volgende:
[..]Ach we proberen allemaal een beetje leuk door het leven te gaan toch? Muziek is dat voor mij, kom leuke, aparte mensen tegen.
Mee eensquote:Op zondag 24 maart 2019 01:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mannen zijn degenen die risico nemen, vrouwen niet, daarom snap ik je aanpassing niet
Yeah rightquote:Op zondag 24 maart 2019 01:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mannen zijn degenen die risico nemen, vrouwen niet, daarom snap ik je aanpassing niet
Dat is misschien het probleem?quote:Op zondag 24 maart 2019 01:54 schreef UitStraling het volgende:
Ken wel wat vrouwen die meteen in het diepe springen in de naam van liefde maar die sporen niet helemaal maar goed ik wil mijn lul ook wel een keer uitschudden
Meer dit.quote:
Misschien is er wel geen clipje of muziekje ter wereld dat meer mij is als deze, op 99 manieren ookquote:
Als mannen geen risico hadden genomen zouden we nog steeds in grotten en grashutjes wonenquote:
quote:Op zondag 24 maart 2019 02:55 schreef PSVCL het volgende:
"ik hou niet van de aandacht, capuchon op laat dat"
ik zing heel stil meequote:
hheeeeeeeeeeeeeeeheeeeeeeeeeeheehhhhhhhhhheehaquote:
Gek liedje, van mij mag je het hele oeuvre van Ella houden als ik dit liedje mag houden.quote:
1 keer kijken lijkt me erg genoeg.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 00:49 schreef Stray_cat het volgende:
Vandaag weer "This is it" gekeken van MJ. Ooit wel eens gezien, maar wat een mooie docu.![]()
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 00:55 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
1 keer kijken lijkt me erg genoeg.
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 01:04 schreef KillemWieft het volgende:
Ben niet zo van de covers, maar deze is okay.
Poes met identiteitscrisis?quote:
quote:
Deze heb ik van de week ook weer opgezet! Heerlijk nummer!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |