Deze vond ik dan wel weer leuk, de opiumoogst wordt bedreigd Helaas waarschijnlijk medicinale opiumquote:Op zaterdag 23 maart 2019 16:46 schreef liedetector het volgende: [..] jep..... standaard om een uur of zes komen ze alle tuinen leegvreten als er dingen rijp zijn, trekken altijd in grote groepen de hele stad rond lijtk het wel
Komt heel je leven van pas die wijsheidquote:Op zaterdag 23 maart 2019 16:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
' je moet ook niet zomaar alles in je mond stoppen '
Just sayin'quote:Op zaterdag 23 maart 2019 16:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Komt heel je leven van pas die wijsheid
Jezus wat een creepy posterquote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:00 schreef minilot het volgende:
We gingen vandaag eigenlijk aan Kidding beginnen, de wazige Michel Gondry-serie van afgelopen jaar met Jim Carrey..
[ afbeelding ]
...maar ik geloof dat ik de rest van het weekend nog even wil nazwelgen in post-Merlin-hartezeer![]()
![]()
hoop dat je ook heb itgelegd dat er nu en perzikboom in dr buik groeit toch toch toch?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 16:53 schreef Molo het volgende:
Matig dat, gelukkig weer beter dus?
We hadden hier gisteravond een hysterisch kind... Ze had laatst twee pruimen met pit en al opgegeten, en moest nu de pit er even uitwerken. Ja, dat doet pijn![]()
Was wel heel zielig eigenlijk, man man man wat kut als je kind jankt van de pijn enzo
Ohhhh....wat gemeenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:02 schreef liedetector het volgende:
[..]
hoop dat je ook heb itgelegd dat er nu en perzikboom in dr buik groeit toch toch toch?
Met takken en mierenhopen erinquote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:02 schreef liedetector het volgende:
[..]
hoop dat je ook heb itgelegd dat er nu en perzikboom in dr buik groeit toch toch toch?
arm ding!quote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Met takken en mierenhopen erin
Ze is de laatste paar weken ineens panisch voor mieren en zulks. Wappie hoe dat werk in die breintjes joh
Kwam ze snachts vaak tegen in Düsseldorf in het park tov het Steigenberger aan het begin van de Kö. Formaat flinke kat, en absoluut niet bang voor jequote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:07 schreef Molo het volgende:
Zag er donderdag nog eentje uit elkaar gerukt worden door een autoband
Neem aan dat jij ook flink wat kaairatten hebt gezien?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kwam ze snachts vaak tegen in Düsseldorf in het park tov het Steigenberger aan het begin van de Kö. Formaat flinke kat, en absoluut niet bang voor je
Mijn ervaring is dat het leven een stuk boeiender en leuker is als je het omgekeerde motto aanhangt.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 16:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
' je moet ook niet zomaar alles in je mond stoppen '
Wel eerst even ruikenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:18 schreef minilot het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat het leven een stuk boeiender en leuker is als je het omgekeerde motto aanhangt.![]()
Bedoeld, niet in de mond, maar elders?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:18 schreef minilot het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat het leven een stuk boeiender en leuker is als je het omgekeerde motto aanhangt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |