abonnement Unibet Coolblue
pi_186896535
Dennis _O_

Gouden gozer.
Nait Soezn Moar Broezn
  dinsdag 21 mei 2019 @ 14:49:19 #152
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_187004042
Ik heb even een lijstje gemaakt met spelers die weg gaan al dan niet door einde huur. :P

Kjell Scherpen
Peter van der Vlag
Andrej Lukic (einde huur)
Nick Kuipers (einde huur)
Jason Bourdouxe
Stephen Warmolts
Reuven Niemeijer
Luciano Slagveer (einde huur)
Sven Braken (einde huur)

Zie net op instagram dat Emmen nog afscheid neemt van een aantal spelers.
quote:
FC Emmen neemt afscheid van Peter van der Vlag, Gersom Klok, Tim Siekman, Stef Gronsveld, Stephen Warmolts, Delano Grootenhuis, Kasper Oldenburger, Emil Bijlsma en Rob Deiman.
https://fcemmen.nl/fc-emmen-bedankt-9-spelers/

Dan is er nog een hele batterij aan spelers met een aflopend contract.
Caner Cavlan
Keziah Veendorp
Nick Bakker
Hillal Ben Moussa
Robert de Vos
El Azzouzi

Dit gaan een aantal drukke weken worden voor de FC. Het is maar te hopen dat diegenen met een aflopend contract maar willen verlengen, zoals Cavlan en Bakker. Dan moeten we nog het geluk hebben dat Emmen een aantal gehuurde spelers transfervrij of voor een zacht prijsje weg kan plukken bij hun club. Bijvoorbeeld Slagveer of Nick Kuipers.

Mocht SinterLubbers meelezen, dit is vast een klein verlanglijstje voor komend seizoen. O-)
Xavier Mous (SC Cambuur)
Streli Mamba (Energie Cottbus)
Merveille Bakandi (Hansa Rostock)
Nick Kuipers (ADO Den Haag)

De transferperiode zal wel weer spannend worden. Stiekem weer even kijken wat voor sappig geruchtje Niels Duikhuizen nou weer van de man met de lange regenjas heeft. :~
Lubbers had er in gesprek met Dijkhuizen laatst ook over dat hij in de winterse transferperiode al merkte dat er meer en betere spelers waren waarvan de zaakwaarnemer zich meldde. Met een gedegen voorbereiding denk ik ook dat er meer uit deze transferperiode kan worden gehaald.
Dick Lukken heeft met zijn speelwijze Emmen imo neergezet als een positief spelende club waar een goede sfeer hangt.

Nu nog even dat nieuwe stadion uit de grond stampen en we kunnen volle bak verder met het avontuur verder dat FC Emmen heet. :D
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  woensdag 22 mei 2019 @ 10:12:27 #153
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_187019253
Iemand hier die toevallig iemand weet die zijn seizoenkaart niet gaat verlengen?

Schoonzus staat op de wachtlijst, maar dat gaat ‘em niet worden, denk ik.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_187028394
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 14:49 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb even een lijstje gemaakt met spelers die weg gaan al dan niet door einde huur. :P

Kjell Scherpen
Peter van der Vlag
Andrej Lukic (einde huur)
Nick Kuipers (einde huur)
Jason Bourdouxe
Stephen Warmolts
Reuven Niemeijer
Luciano Slagveer (einde huur)
Sven Braken (einde huur)

Zie net op instagram dat Emmen nog afscheid neemt van een aantal spelers.
[..]

https://fcemmen.nl/fc-emmen-bedankt-9-spelers/

Dan is er nog een hele batterij aan spelers met een aflopend contract.
Caner Cavlan
Keziah Veendorp
Nick Bakker
Hillal Ben Moussa
Robert de Vos
El Azzouzi

Dit gaan een aantal drukke weken worden voor de FC. Het is maar te hopen dat diegenen met een aflopend contract maar willen verlengen, zoals Cavlan en Bakker. Dan moeten we nog het geluk hebben dat Emmen een aantal gehuurde spelers transfervrij of voor een zacht prijsje weg kan plukken bij hun club. Bijvoorbeeld Slagveer of Nick Kuipers.

Mocht SinterLubbers meelezen, dit is vast een klein verlanglijstje voor komend seizoen. O-)
Xavier Mous (SC Cambuur)
Streli Mamba (Energie Cottbus)
Merveille Bakandi (Hansa Rostock)
Nick Kuipers (ADO Den Haag)

De transferperiode zal wel weer spannend worden. Stiekem weer even kijken wat voor sappig geruchtje Niels Duikhuizen nou weer van de man met de lange regenjas heeft. :~
Lubbers had er in gesprek met Dijkhuizen laatst ook over dat hij in de winterse transferperiode al merkte dat er meer en betere spelers waren waarvan de zaakwaarnemer zich meldde. Met een gedegen voorbereiding denk ik ook dat er meer uit deze transferperiode kan worden gehaald.
Dick Lukken heeft met zijn speelwijze Emmen imo neergezet als een positief spelende club waar een goede sfeer hangt.

Nu nog even dat nieuwe stadion uit de grond stampen en we kunnen volle bak verder met het avontuur verder dat FC Emmen heet. :D
Voordat je verder over een nieuw stadion gaat dromen, lees dan eerst dit stuk over Roda JC maar even.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)ement-mogelijk-nabij
  woensdag 22 mei 2019 @ 18:22:02 #155
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_187028436
Is de kans groot dat FC Emmen een nieuw stadion krijgt dan? Kunnen ze niet gewoon het huidige stadion verbouwen?
Oh.
pi_187029228
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 18:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is de kans groot dat FC Emmen een nieuw stadion krijgt dan? Kunnen ze niet gewoon het huidige stadion verbouwen?
Het is met de Emmer dierentuin misgegaan na de nieuwbouw op een andere locatie.
  woensdag 22 mei 2019 @ 18:52:23 #157
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_187029295
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 18:49 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Het is met de Emmer dierentuin misgegaan na de nieuwbouw op een andere locatie.
Ik las het ja, maar kan Emmen geen andere investeerders vinden dan?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
  woensdag 22 mei 2019 @ 20:49:38 #158
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_187032444
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 18:19 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Voordat je verder over een nieuw stadion gaat dromen, lees dan eerst dit stuk over Roda JC maar even.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)ement-mogelijk-nabij
Ach een tweedehands stadion is ook goed hoor. ;) geel-zwarte stoeltjes eruit en de rood-witte stoeltjes erin. :D

Een nieuw stadion hoeft van mij niet hoor. Maar een verbouwing is, zo lijkt het, niet aan de orde. http://www.rtvdrenthe.nl/(...)tadion-is-onmogelijk

Mocht dat stadion er wel komen heb ik er wel vertrouwen in dat het bestuur een realistische businesscase heeft, ook bij een eventuele degradatie.

Maar het is natuurlijk wel zonde mocht Emmen dan vrij rap weer degraderen, dan komt er weer ouderwets ~2500 á 3000 man. Dan kun je idd ook in de financiële shit komen á la Roda.
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  woensdag 22 mei 2019 @ 21:16:19 #159
466657 EasyLife
Live Cheap, Live Easy
pi_187033279
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 20:49 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

Ach een tweedehands stadion is ook goed hoor. ;) geel-zwarte stoeltjes eruit en de rood-witte stoeltjes erin. :D

Een nieuw stadion hoeft van mij niet hoor. Maar een verbouwing is, zo lijkt het, niet aan de orde. http://www.rtvdrenthe.nl/(...)tadion-is-onmogelijk

Mocht dat stadion er wel komen heb ik er wel vertrouwen in dat het bestuur een realistische businesscase heeft, ook bij een eventuele degradatie.

Maar het is natuurlijk wel zonde mocht Emmen dan vrij rap weer degraderen, dan komt er weer ouderwets ~2500 á 3000 man. Dan kun je idd ook in de financiële shit komen á la Roda.
Ik zie ook liever eerst 2 hoekjes dicht met een poort eronder.

Moet toch kunnen.
  woensdag 22 mei 2019 @ 21:34:50 #160
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_187033860
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 21:16 schreef EasyLife het volgende:

[..]

Ik zie ook liever eerst 2 hoekjes dicht met een poort eronder.

Moet toch kunnen.
Maar dan moeten daarboven iets van businessruimtes komen, geen gewone stoeltjes.
Ik kan mij voorstellen dat een simpele tribune boven de hoeken ook een stuk eenvoudiger is te realiseren dan datgene wat Lubbers graag ziet. :P
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  woensdag 29 mei 2019 @ 14:36:18 #161
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_187152099
Breek: Neidhart naar Hansa Rostock.
https://www.liga3-online.(...)-naechste-neuzugang/
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  woensdag 29 mei 2019 @ 17:27:17 #162
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_187154766
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2019 14:36 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Breek: Neidhart naar Hansa Rostock.
https://www.liga3-online.(...)-naechste-neuzugang/
En Cavlan gaat ook niet bijtekenen als onderstaande waar is.


https://www.nottinghampos(...)two-european-2917495
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_187154832
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2019 14:36 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Breek: Neidhart naar Hansa Rostock.
https://www.liga3-online.(...)-naechste-neuzugang/
Zou ik ook duizendmaal liever willen spelen :@
  woensdag 29 mei 2019 @ 17:35:30 #164
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_187154926
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2019 17:30 schreef MCH het volgende:

[..]

Zou ik ook duizendmaal liever willen spelen :@
Zeker als ik bij Emmen hoofdzakelijk op de bank zou zitten.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  woensdag 29 mei 2019 @ 17:42:05 #165
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_187155024
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2019 17:30 schreef MCH het volgende:

[..]

Zou ik ook duizendmaal liever willen spelen :@
Is ook geen schande. 3. Bundesliga is best aardig qua niveau hoor. Rechterrijtje ED of zoiets. :P

Emmen vangt er op deze manier ook nog wat centen voor.
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  woensdag 29 mei 2019 @ 17:43:33 #166
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_187155043
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2019 17:27 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

En Cavlan gaat ook niet bijtekenen als onderstaande waar is.


https://www.nottinghampos(...)two-european-2917495
;(
Hoorde ook al dat Real Betis en Olympiakos hem zouden willen hebben.
Ik zou het wel weten hoor.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_187156447
Het gaan nog drukke weken worden voor de staf. Er moeten nogal wat spelers gehaald worden en over dik 4 weken beginnen ze alweer met de voorbereiding
  donderdag 30 mei 2019 @ 23:39:07 #168
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_187176716
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2019 19:10 schreef Veritas79 het volgende:
Het gaan nog drukke weken worden voor de staf. Er moeten nogal wat spelers gehaald worden en over dik 4 weken beginnen ze alweer met de voorbereiding
Er staan voor volgend seizoen nog maar 7 spelers onder contract. En dan is het ook nog niet zeker of Jansen blijft.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  vrijdag 31 mei 2019 @ 00:37:54 #169
466657 EasyLife
Live Cheap, Live Easy
pi_187177615
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 23:39 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Er staan voor volgend seizoen nog maar 7 spelers onder contract. En dan is het ook nog niet zeker of Jansen blijft.
We gaan dit seizoen spelen onder de magische perikelen van Emmen.
  vrijdag 31 mei 2019 @ 11:10:53 #170
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_187180962
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 23:39 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Er staan voor volgend seizoen nog maar 7 spelers onder contract. En dan is het ook nog niet zeker of Jansen blijft.
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 00:37 schreef EasyLife het volgende:

[..]

We gaan dit seizoen spelen onder de magische perikelen van Emmen.
Om onder het hunebed maar even te citeren. :P
OnderhetHunebed twitterde op woensdag 29-05-2019 om 15:18:24 Met het vertrek van Nico Neidhart heeft Emmen nog maar 7 spelers onder contract staan voor volgend seizoen. De verwachting is dat er nog spelers bijkomen. Of niet natuurlijk. Tip voor de supporters: neem je voetbalschoenen mee naar de 1e training. #maakaan reageer retweet
Zelf de kicksen maar weer eens onder binden dan. :P

Ik las trouwens dat PEC al persoonlijk met Mous in gesprek was over een mogelijk contract. Die zal niet naar Emmen komen ben ik bang. ;(

Misschien dat Emmen nog bij Rostock heeft kunnen informeren over de diensten van Biakandi. :9 Maar ook dat zal slechts bij een droom blijven helaas. ;(
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  vrijdag 31 mei 2019 @ 11:34:05 #171
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_187181238
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 11:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]


[..]

Om onder het hunebed maar even te citeren. :P
OnderhetHunebed twitterde op woensdag 29-05-2019 om 15:18:24 Met het vertrek van Nico Neidhart heeft Emmen nog maar 7 spelers onder contract staan voor volgend seizoen. De verwachting is dat er nog spelers bijkomen. Of niet natuurlijk. Tip voor de supporters: neem je voetbalschoenen mee naar de 1e training. #maakaan reageer retweet
Ik las trouwens dat PEC al persoonlijk met Mous in gesprek was over een mogelijk contract. Die zal niet naar Emmen komen ben ik bang. ;(

Ik las ergens dat hij niet niet eens als eerste keeper zou worden aangetrokken. Dat is wel heel vreemd, gaan we dan met Telgenkamp starten?
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  vrijdag 31 mei 2019 @ 12:49:42 #172
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_187182111
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 11:34 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Ik las ergens dat hij niet niet eens als eerste keeper zou worden aangetrokken. Dat is wel heel vreemd, gaan we dan met Telgenkamp starten?
Dat gaat over die back van Cambuur, van Wermeskerken. Er werd inderdaad gefluisterd dat Mous niet als eerste keeper zou worden aangetrokken, maar dat zou wel erg vreemd zijn. Emmen gaat immers iemand als David de Gea als 1e keeper aantrekken. ;)

Niels Dijkhuizen noemde de keeper van Den Bosch, Wouter v/d Steen, nog als een optie voor Emmen. Geen idee of die een beetje goed gepresteerd heeft afgelopen seizoen, maar is wel redelijk ervaren met zijn 28 jaar.

Telgenkamp gaat niet blijven als hij nog een jaar als 2e keeper moet functioneren lijkt me, ook al hebben Emmen en Telgenkamp wel de wens uitgesproken om met elkaar verder te gaan. :)
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  dinsdag 4 juni 2019 @ 12:38:33 #173
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_187254477
https://twitter.com/fc_emmen/status/1135853338879254528?s=21

Wat een baas die Anco, gewoon bijgetekend _O_
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  dinsdag 4 juni 2019 @ 13:01:39 #174
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_187254802
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 12:38 schreef Knutknuttsson het volgende:
https://twitter.com/fc_emmen/status/1135853338879254528?s=21

Wat een baas die Anco, gewoon bijgetekend _O_
Anco Jansen Tu-tu-tu-tu O+ _O_
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_187269390
Gaat het veld vervangen worden nu er een jaartje eredivise aan vastgeplakt is? :)

quote:
Anco Jansen blijft FC Emmen trouw. De middenvelder zette dinsdag zijn handtekening onder een nieuw contract bij de club aan de Oude Meerdijk. De smaakmaker had voordat hij bijtekende wel een bijzondere eis: het gras moest vervangen worden.

"Dat is een belangrijk punt geweest", zegt de 30-jarige Jansen in gesprek met Dagblad van het Noorden. "Kijk, in principe ben ik net als vele andere voetballers liefhebber van echt gras. Ik kan niet in de portemonnee van de club kijken en wil daar niet over oordelen, maar dit veld moet er echt uit. Dat heb ik aangegeven."

FC Emmen ging akkoord met de eis van Jansen. "Dit veld kan gewoon niet meer, dat heb ik zelf ondervonden. Het zou eerst gerepareerd worden, maar ik heb min of meer geëist dat het compleet vervangen wordt. Dat gaat gebeuren."
Mooie vent is het ook _O-
Nait Soezn Moar Broezn
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')