11e dus een dubbele aflevering.
edit:
quote:die vetgedrukte was dus afgelopen zaterdag
04-01-2003 ER (jaar 7) 18: April showers (Dubbele aflevering)04-01-2003 ER (jaar 7) 19: Sailing away (Dubbele aflevering)
06-01-2003 ER (jaar 7) 20: Fear of Commitment
11-01-2003 ER (jaar 7) 21: Where the heart is (Dubbele aflevering)
11-01-2003 ER (jaar 7) 22: Rampage (Dubbele aflevering)
Nieuwe afleveringen van ER (jaar 8 ) beginnen op 17 januari 2003
Hartelijke groet,AVRO Webmaster
email: info@avro.nl
Nog twee afleveringen en dan begint het nieuwe seizoen
ben benieuwd of er dan tussen maandag en vrijdag weer zo'n sprong wordt gemaakt in verhaallijn zoals tussen seizoen 5 en 6 afgelopen zomer
quote:idd, maar ben wel heel benieuwd naar het nieuwe seizoen
Op zaterdag 11 januari 2003 13:33 schreef ImPrEzA het volgende:ben benieuwd of er dan tussen maandag en vrijdag weer zo'n sprong wordt gemaakt in verhaallijn zoals tussen seizoen 5 en 6 afgelopen zomer
quote:Er is inderdaad een aflevering van ER komen te vervallen op een maandagavond. Dat was na het overlijden van Prins Claus. Toen werd in de plaats een herdenkingsprogramma uitgezonden.
Op dinsdag 7 januari 2003 15:12 schreef ImPrEzA het volgende:
ja er is dus blijkbaar een keer eentje komen te vervallen waardoor het opschuift
Maar... kan niet wachten op de nieuwe afleveringen. De laatste van seizoen 7 kan ik me nog allemaal zo goed herinneren.
Heb een aantal weken geleden gelezen dat de diehard ER fans alle afleveringen van het nieuwe seizoen in een keer konden bekijken. Volgens mij was het op de VU in Amsterdam: van vrijdagavond tot zaterdagochtend. Hebben jullie daar ooit iets over gehoord? Liefhebbers?
quote:niks van gehoord (helaas)... laatste van seizoen 7 (eergisteren) vond ik erg mooie aflevering, had niet achter Mark gezocht wat hij in de lift deed
Op maandag 13 januari 2003 23:39 schreef Wieteke het volgende:[..]
Heb een aantal weken geleden gelezen dat de diehard ER fans alle afleveringen van het nieuwe seizoen in een keer konden bekijken. Volgens mij was het op de VU in Amsterdam: van vrijdagavond tot zaterdagochtend. Hebben jullie daar ooit iets over gehoord? Liefhebbers?
Ik ben dus nu de hele tel kwijt enzo en moet wachten op herhalingen, iemand een idee voor wanneer die gepland staan?
Vanavond dus weer de eerste van de nieuwe serie afleveringen.
Nederland-1, 22.17 uur.
Dat wordt dus weer wekelijks genieten op vrijdagavond.
Thanks voor de tip, ik was het weer helemaal vergeten.
quote:Graag gedaan, tevens subtiel schopje om diegenenen die het vanmiddag niet gelezen hebben te helpen herinneren.
Op vrijdag 17 januari 2003 15:25 schreef Strolie75 het volgende:
Eindelijk!!!!
Thanks voor de tip, ik was het weer helemaal vergeten.
Die doktor del"Amico is erg mooi trouwens
quote:Nog maar een schopje!
Op vrijdag 17 januari 2003 20:12 schreef golfer het volgende:[..]
Graag gedaan, tevens subtiel schopje om diegenenen die het vanmiddag niet gelezen hebben te helpen herinneren.
Laatste aflevering van vorig seizoen eindigde met Mark die een patient aan het vermoorden was dacht ik..
wel gaaf, mooie eerste aflevering
edit: nu weer hetzelfde, maar dan vanuit Carter gezien, je ziet dus iets wat al eerder voorbijkwam vanuit iemand anders gezien en nu vanuit hem en zijn verhaal eromheen, erg gaaf)
edit: en nu weer vanuit Mark gezien, damn het wordt maar leuker en leuker
[Dit bericht is gewijzigd door ImPrEzA op 17-01-2003 22:52]
Leuk ook dat het vanuit vier verschillende perspectieven wordt verteld. En dat je vervolgens een paar keer dezelfde scene te zien krijgt, geeft een bijzonder effect.
Wie weet trouwens wat er met Cleo is? Waarom gebruikte ze die cocktail en wat is er met haar lever?
quote:Die manier van storytelling heet 'Rashomon-format'.
Op zaterdag 18 januari 2003 02:47 schreef Wieteke het volgende:
Superaflevering! Alle ER-momenten: hectiek, bloed, Robert Romano (), drama, etc.
Leuk ook dat het vanuit vier verschillende perspectieven wordt verteld. En dat je vervolgens een paar keer dezelfde scene te zien krijgt, geeft een bijzonder effect.
Wie weet trouwens wat er met Cleo is? Waarom gebruikte ze die cocktail en wat is er met haar lever?
maar het was best wel een leuke aflevering gister, alleen snap ik de uitzendtijden niet echt meer, vooral in combi met de veronica gids kan het erg confusing zijn.
quote:Dat meen je niet
Op zaterdag 18 januari 2003 17:37 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dr. Susan Lewis komt eerdaags terug toch?
quote:Nog drie afleveringen!
Op zaterdag 18 januari 2003 17:37 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dr. Susan Lewis komt eerdaags terug toch?
Susan vindt Carter
Volgende week iets dramatisch met Benton die opgeroepen wordt...
[Dit bericht is gewijzigd door oYo op 18-01-2003 18:41]
quote:het is alweer zes jaar geleden dat ze er uit ging las ik in de krant, damn wat gaat dat snel...
Op zaterdag 18 januari 2003 21:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik vond Susan's vertrek jaren terug erg erg jammer
Maar ze komt dus weer terug[afbeelding]
er stond trouwens ook dat er dit seizoen veel vaste castleden vertrekken
quote:Ik weet van eentje, de rest laat ik wel op me af komen
Op zaterdag 18 januari 2003 21:31 schreef ImPrEzA het volgende:[..]
het is alweer zes jaar geleden dat ze er uit ging las ik in de krant, damn wat gaat dat snel...
er stond trouwens ook dat er dit seizoen veel vaste castleden vertrekken
met daarbij wat er in de volgende afleveringen gaat gebeuren
quote:Ik zit nu al klaar
Op vrijdag 24 januari 2003 16:19 schreef Atreidez het volgende:
Vanavond weer om 22.17, ned 1. En nu ga ik het niet missen!
Carter is okay
Maar Dr. Suzanne Lewis komt weer terug *zwijmel*
Altijd stiekem een beetje fliefd geweest op haar .
quote:
Op maandag 27 januari 2003 23:17 schreef Joepie het volgende:
Hmm hij was weer leuk deze week, in tegenstelling tot de 1e van dit seizoen die een beetje tegenviel.Maar Dr. Suzanne Lewis komt weer terug *zwijmel*
Altijd stiekem een beetje fliefd geweest op haar .
[Dit bericht is gewijzigd door Atreidez op 28-01-2003 12:07]
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 11:58 schreef Atreidez het volgende:
Verdomme weer gemistElke week t zelfde, gewoon slechte uitzendtijd (voor mij dan).
[..]
![]()
* mitt gaat weer kijken, was het ff vergeten
Geen Sleepy Hollow dan maar
Carter is okay
vanaf volgende week Susan Lewis weer
jeee.
Wel goed dat ik, ook al op de site heb gekeken, niet alles weet
Heb liever dat Weaver eruit gaat
ik was al niet blij dat ik hem gemist had en nu dus helemaal niet
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 11:58 schreef Atreidez het volgende:
Verdomme weer gemistElke week t zelfde, gewoon slechte uitzendtijd (voor mij dan).url]
Ik heb mijn video gewoon ingesteld dat hij wekelijks aangaat op vrijdag avond rond kwart over 10.
Jammer dat die afleveringen altijd te kort duren. Zou wel een keer bij die marathon uitzending willen zijn die er wel eens aan het begin van het seizoen zijn.
quote:Volgens een internet-bron zei hij: take care of your father (oftewel zorg voor je vader). Lief he? Ik vind Romano altijd enorm gaaf, zo'n eikel en dan opeens weer iets aardigs zeggen, zoals ook toen Mark en Elizabeth gingen trouwen, dat ze er prachtig uitzag en dat Mark maar een 'lucky man' was.
Op zondag 2 februari 2003 20:19 schreef Wieteke het volgende:
Help! Romano blijkt een hart te hebben. Ben zo benieuwd wat ie nou tegen het kindje van Benton zei. Iemand die dat kon volgen?
quote:vanavond weer, help je ff herrineren
Op zondag 2 februari 2003 22:02 schreef Barb het volgende:[..]
Inderdaad. Vrijdagavond, dat werkt dus echt niet.
quote:idd, want nu kan Das Boot niet zien
Op vrijdag 7 februari 2003 15:29 schreef Angelo_ het volgende:[..]
vanavond weer, help je ff herrineren
ze hadden het echt beter op de maandag avond kunne laten, mmja
quote:Ja, dan zit alles bij elkaar op de zaterdag
Op vrijdag 7 februari 2003 21:48 schreef Fling het volgende:
Ik baal eigenlijk behoorlijk dat "Wie is de Mol?" dit seizoen op zaterdagavond wordt uitgezonden. De vrijdagavond was zo'n perfecte avond; alles achter elkaar...
Okay de aflevering !
quote:Helaas wel. En dat allemaal door de K*t Weaver
Op zaterdag 8 februari 2003 15:47 schreef oYo het volgende:
Er gaan er dit jaar heel wat weg... bijna elke aflevering wel eentje...
Ik vond het trouwens ook heel zielig dat die ouders dat jongetje gewoon in het ziekenhuis lieten liggen. Wat gebeurt er nu met hem?
en Weaver is idd een bitch aan het worden zeg
Romano is ook een eikel maar heeft vaak van die goeie momenten dat gedoe met "Lizzy" altijd
en wat ie een keer tegen Benton zei: "Peter, don`t be a homofoob, I`m not gonna jump you"
quote:Wow.......
Op zondag 9 februari 2003 01:41 schreef Kaizen het volgende:
Ff gekeken of Chen inderdaad weg is en ik kwam erachter dat ze geboren is op 20 november 1963. Had haar eind 20 geschat.
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 11:46 schreef CNF het volgende:[..]
Volgens een internet-bron zei hij: take care of your father (oftewel zorg voor je vader). Lief he? Ik vind Romano altijd enorm gaaf, zo'n eikel en dan opeens weer iets aardigs zeggen, zoals ook toen Mark en Elizabeth gingen trouwen, dat ze er prachtig uitzag en dat Mark maar een 'lucky man' was.
quote:Hij is zeker "the man you Love to Hate"
Op maandag 10 februari 2003 13:16 schreef Wieteke het volgende:Thanks! Eigenlijk vind ik Romano fantastisch. Heeft vast een hele nare jeugd ofzo gehad
, dat ie zo gemeen doet soms!
quote:*Elizabeth krijgt een persoonlijk onderzoek omdat er in 1 week 3 patienten van haar zijn overleden aan een infectie, ze gaan dus kijken of zij deze infectie overdraagt.
Op zaterdag 15 februari 2003 12:22 schreef Sanne het volgende:
Ik ben in slaap gevallen tijdens de uitzending
Heb ik nog iets spannends gemist?
*Er was even paniek bij peter Benton omdat zijn zoontje onvindbaar was, maar zijn zus Jacky had hem geloof ik en daar ontstaan de eerste spanningen tussen hem en de man van zijn overleden ex....vooral Jacky vind dat Reece beter af is om niet heen en weer geslingerd te worden tussen veel mensen, daar is de stiefvader het natuurlijk niet mee eens.
*Marc en Elizabeth hebben het nog steeds superdruk en verbazen zich dat marc's dochter zo snel vrienden heeft. (lees: een jongen met een auto. ) Ze komt ook al te laat thuis voor een feestje, meer opbouw voor toekomstige uitbarstingen dus.
*Dr. Susan Lewis wordt door de oude garde met open armen ontvangen maar al snel blijkt dat haar manier van werken behoorlijk botst met hoe het er op ER aan toe gaat. Vooral met Abby loopt het contact (nog) niet echt lekker omdat Susan er van uit gaat dat Abby haar persoonlijk hulpje is.
*Carter is nu natuurlijk hoofd en heeft 2 studenten onder zijn hoede, erg soepeltjes loopt het niet, de studenten blunderen voorlopig flink.
*LouLou kijkt al jaren ER en heeft daardoor nogal een eigen kijk op de personages, hierdoor kan het voorkomen dat de verslaggeving niet geheel objectief is, met name waar het Susan Lewis betreft.
quote:Dat was lachen!!
Op zaterdag 15 februari 2003 16:20 schreef LouLou het volgende:[..]
*Elizabeth krijgt een persoonlijk onderzoek omdat er in 1 week 3 patienten van haar zijn overleden aan een infectie, ze gaan dus kijken of zij deze infectie overdraagt.
*Er was even paniek bij peter Benton omdat zijn zoontje onvindbaar was, maar zijn zus Jacky had hem geloof ik en daar ontstaan de eerste spanningen tussen hem en de man van zijn overleden ex....vooral Jacky vind dat Reece beter af is om niet heen en weer geslingerd te worden tussen veel mensen, daar is de stiefvader het natuurlijk niet mee eens.
*Marc en Elizabeth hebben het nog steeds superdruk en verbazen zich dat marc's dochter zo snel vrienden heeft. (lees: een jongen met een auto.
) Ze komt ook al te laat thuis voor een feestje, meer opbouw voor toekomstige uitbarstingen dus.
*Dr. Susan Lewis wordt door de oude garde met open armen ontvangen maar al snel blijkt dat haar manier van werken behoorlijk botst met hoe het er op ER aan toe gaat. Vooral met Abby loopt het contact (nog) niet echt lekker omdat Susan er van uit gaat dat Abby haar persoonlijk hulpje is.
*Carter is nu natuurlijk hoofd en heeft 2 studenten onder zijn hoede, erg soepeltjes loopt het niet, de studenten blunderen voorlopig flink.
*LouLou kijkt al jaren ER en heeft daardoor nogal een eigen kijk op de personages, hierdoor kan het voorkomen dat de verslaggeving niet geheel objectief is, met name waar het Susan Lewis betreft.
kheb net voor de gein met kazaa gezocht naar ER, en ik kreeg toch een boel hits. Ik ben nu bezig met de aflevering waarin ******** . (en met nog een stuk of tien afleveringen )
[Dit bericht is gewijzigd door Mike op 17-02-2003 22:07]
quote:jij idioot, we doen hier niet aan spoilers, dus haal het ff weg, of zet er ff groot spoiler bij
Op zondag 16 februari 2003 13:39 schreef super_honda het volgende:
ER is goed!!!kheb net voor de gein met kazaa gezocht naar ER, en ik kreeg toch een boel hits. Ik ben nu bezig met de aflevering waarin ******. (en met nog een stuk of tien afleveringen
)
[Dit bericht is gewijzigd door Mike op 17-02-2003 22:07]
quote:nog nooit op de site van NBC(of wat het dan ook maar is) gekeken? of op google gezocht naar de geschiedenis van ER? sterker nog lees de gids eens!
Op zondag 16 februari 2003 13:40 schreef mitt het volgende:[..]
jij idioot, we doen hier niet aan spoilers, dus haal het ff weg, of zet er ff groot spoiler bij
![]()
![]()
quote:Nee!!! Haal weg! Is niet echt leuk om allerlei toekomstige dingen te gaan schrijven hier!!
Op zondag 16 februari 2003 14:08 schreef super_honda het volgende:[..]
nog nooit op de site van NBC(of wat het dan ook maar is) gekeken? of op google gezocht naar de geschiedenis van ER? sterker nog lees de gids eens!
quote:Daar gaat het toch helemaal niet om....
Op zondag 16 februari 2003 14:08 schreef super_honda het volgende:
nog nooit op de site van NBC(of wat het dan ook maar is) gekeken? of op google gezocht naar de geschiedenis van ER? sterker nog lees de gids eens!
quote:veranderd. en jezus mina kan je niet normaal doen ofzow? je kan het ook gewoon vragen hoor!
Op zondag 16 februari 2003 14:30 schreef Elevation het volgende:[..]
Rot op met je spoiler!!
quote:mitt!!!!!!! pas jouw post dan aan, je hebt de spoiler nog gequote!!
Op zondag 16 februari 2003 13:40 schreef mitt het volgende:[..]
jij idioot, we doen hier niet aan spoilers, dus haal het ff weg, of zet er ff groot spoiler bij
![]()
![]()
quote:bedankt!!!!
Op zaterdag 15 februari 2003 16:20 schreef LouLou het volgende:[..]
een mooie samenvatting
quote:Dan was het vast ontzettend spannend
Op zaterdag 15 februari 2003 12:22 schreef Sanne het volgende:
Ik ben in slaap gevallen tijdens de uitzending
Heb ik nog iets spannends gemist?
quote:Mooie ontwikkeling met Elizabeth...hoe lang gaat het duren voor ze kan bewijzen dat niet zij maar die andere Dr. Death is.
Op vrijdag 28 februari 2003 22:20 schreef mitt het volgende:
ik ben er klaar voor
quote:ben ook benieuwd of ie het echt is
Op zaterdag 1 maart 2003 11:39 schreef LouLou het volgende:[..]
Mooie ontwikkeling met Elizabeth...hoe lang gaat het duren voor ze kan bewijzen dat niet zij maar die andere Dr. Death is.
doet me denken aan The Nanny zijn naam (Babcock)
quote:Miss Babcock
Op zondag 2 maart 2003 00:29 schreef ImPrEzA het volgende:[..]
ben ook benieuwd of ie het echt is
maar lijkt er wel op he
quote:
Op zondag 2 maart 2003 00:29 schreef ImPrEzA het volgende:
quote:
Op zondag 2 maart 2003 00:31 schreef mitt het volgende:
Carter en Suzan gaan duidelijk wat krijgen, en maar afwachten hoe het gaat lopen met Peter en Reese
Maar susan is nie verkeerd. En damn, wat vond ik dat wicht van Luka, nicole, irritant zeg. Ik wist al gelijk dat er iets niet klopte met dat wicht. Totaal not fun.
Door de oorlog wordt de hele tv gids omgegooid. ER komt wel vanavond maar pas om 23.05 uur.
quote:bron
I'll Be Home For ChristmasAs Christmas nears, Benton endures rage and frustration when the custody trial for his son, Reese (recurring guest star MATTHEW WATKINS), reaches a critical stage. Benton must choose between his job and his child unless cranky Romano agrees to tailor Benton's work schedule. Meanwhile, a busy Carter finds romance and receives some upsetting news from his father, Jack (recurring guest star MICHAEL GROSS - "Family Ties"), who is visiting for the holidays. Carter also ministers to a boy, Ben (LEE PERRI), whose fall from a tree causes great concern amongst his tight-knit family. Weaver is perplexed by a pregnant woman, Theresa Mathews (ANANDA BANC), who is ready to deliver a baby despite remaining in a coma for a year. A sobbing young mother, Paula Gamble (ANNE DUDEK), accidentally shoots her son. Abby curiously spies on Kovac's elusive French girlfriend, Nicole (recurring guest star JULIE DELPY), as she sneaks through the hospital. Recurring guest star LISA VIDAL appears as Sandy Lopez.
Ik heb geen aanstaande moeder in coma gezien??
quote:Nee ik ook niet,
Op zaterdag 22 maart 2003 00:50 schreef enchilada het volgende:
De aflevering van vanavond roept een vraag op, en ik ben NIET in slaap gevallen ofzo ....
[..]Ik heb geen aanstaande moeder in coma gezien??
Trouwens mooi gedaan met Benton en zijn laatste operatie, als ik hem was dan had ik Romano nog eff ingevreven dat hij dat jongetje gered had, die door zijn moeder was neergeschoten
Jammer dat Benton weg is nu
Maar het einde met Carter was heel mooi
quote:Nope, ook geen comateuze mams gezien...maar het was ook niet echt Kerry's aflevering deze keer, dus idd wellicht volgende week.
Op zaterdag 22 maart 2003 00:50 schreef enchilada het volgende:
Ik heb geen aanstaande moeder in coma gezien??
En heb ik iets gemist dat Elizabeth opeens weer gewoon aan het werk kon ofzo? Is dat gedoe met Babcock opgelost?
Dan ben ik zeker ergens een aflevering in slaap gevallen en weet ik het zelf niet meer.
En Abby is echt het leukste personage in ER .
Ming na is terug
Corday is uit het huis, maar gaan misschien niet scheiden...
ik heb een paar afl gemist en dat gebeurd dan
Carter en Luka zijn de gaafste personages
Vooral als Luka weer es dramatisch bezig is over zijn verleden, is wel mooi om te zien
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 23:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Yes! Ming-Na is terug! Ik hoop dat ze weer zo pittig is als voordat ze ging.
En Abby is echt het leukste personage in ER
.
Das Carter.
En Weaver
Benton ook al weg ?
Nu is het alleen Carter, Mark en Susan denk ik die van het begin er waren (Susan met een tussenpose)
quote:Paul McCrane (Romano) heeft zijn eerste echte grote rol voor TV gespeeld in 'Fame' . Daarin speelde ie wel een jongetje dat een kutjeugd had, dus wie weet
Op maandag 10 februari 2003 13:16 schreef Wieteke het volgende:[..]
Thanks! Eigenlijk vind ik Romano fantastisch. Heeft vast een hele nare jeugd ofzo gehad
, dat ie zo gemeen doet soms!
best klote, tis mn favoriete serie aller tijden, en als je een paar afleveringen mist ben je de hele draad kwijt
quote:'
Op zaterdag 5 april 2003 15:39 schreef enchilada het volgende:[..]
Paul McCrane (Romano) heeft zijn eerste echte grote rol voor TV gespeeld in 'Fame' . Daarin speelde ie wel een jongetje dat een kutjeugd had, dus wie weet
Hij had zelfs ook een klein rolletje in The Shawshank Redemption..als bewaker.
En Elizabeth zag er echt niet uit . Wel leuk om zo een aflevering rond te lopen.
Carry was eindelijk weer eens een beetje sympathiek.
Die studentjongen vind ik niet zo leuk. Nietszeggend.
En Abby blijft ..
Oh, en ik ben heel blij dat Ming Na terug is .
Wat is het toch ook een geweldige serie!
Het was al lang duidelijk dat Rachel aan de drugs zat, nu werd dat pijnlijk duidelijk. Elizabeth zag er idd niet uit wel fantastisch stukje acteerwerk deze aflevering!
Op een of andere vage manier heb ik het meeste medelijden met Rachel.
Was weer een goede aflevering gister.
quote:Dat was wel een geestig stukje inderdaad. Best wel een cliffhanger op het einde, met Abbey en die baby van Greene. Heb je niet zo vaak bij ER.
Op zaterdag 12 april 2003 12:36 schreef Zero_Cool het volgende:
Ik vondhet laatste stukje met Kerry & Stinky wel leuk.
quote:inderdaad
Op vrijdag 11 april 2003 23:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
En Abby blijft..
en de rest van de serie blijft ook erg leuk....
Ik vrieg me al af wie die vrouw was die bij abby kwam, was ze al eerder in de serie verschenen ?
Ik mis regelmatig een aflevering daarom
quote:Haar buurvrouw. Haar man mishandeld haar maar ze zit nog in de ontkenningsfase.
Op zaterdag 12 april 2003 16:38 schreef ASSpirine het volgende:
Ik vrieg me al af wie die vrouw was die bij abby kwam, was ze al eerder in de serie verschenen ?
quote:Ik vraag het me ook af.
Op zaterdag 12 april 2003 12:50 schreef postman het volgende:
is ER eigelijk al op DVD verschenen ? misschien R1 in amerika ofzo ? wel een must-have
Wat was er nou allemaal met die bagels dan? Iedereen kotsmisselijk. Dr. Greene krijgt weer een terugval op zijn eerdere tumor denk ik.
blegh, postte ik net weer in een ander topic.
Alleen maar echte drama
Maar Jerry wel terug
maar voor de rest
Weer een goede aflevering, al mag het wel iets luchtiger.
quote:Ach, als ze met Luca terug zou gaan zou ik het ook niet verkeerd vinden....maar ik zat er wel al een hele tijd op te wachten dat ze met Carter wat zou krijgen.
Op zaterdag 19 april 2003 02:20 schreef IntelliEye het volgende:
Die Luca heeft het bij mij weer helemaal goedgemaakt na dat gelul met dat Franse meisje. Prachtactie! Alhoewel ik toch vind dat Abby en Carter nu maar eens een 'romance' moeten gaan krijgen.
Hij was echt goed!
Die vent die Abby sloeg, was echt aan het schijte toen Luka hem inelkaar sloeg, hij is nog best sterk
Of met dat dikke meisje:
(M staat voor meisje D voor doktor)
M: Ik vind het niet erg dat ik dik ben!
D: En als je straks naar de middelbare school gaat, wil je ook een vriendje
M: Ik haat jongens!
D: Over een paar jaar niet meer,
M: Ik wil niet dat ze aan me zitten
D: Mannen of jongens?
Zij meteen naar de stiefvader,
Ik heb medelijden met Rachel
En dr.Greene zit alles tegen:
Dochter weg
Dochter ziek
Vrouw boos
En ook nog tumor
Ik blijf voor 2 series bij wijze van spreken thuis: CSI en ER. mijn video staat standaard ingesteld zodat ik niet kan vergeten om het op te nemen
Vond het gezicht van Abby erg scary....die gast mepte hard zeg! Ik ben benieuwd hoe het nu verder gaat mbt tot Abby en Luka......debnk zomaar dat zij het niet helemaal op prijs kan stellen.....of toch wel?
quote:Wat ik achteraf raar vond was dat er daar niet verder op ingegaan werd. Het hing er maar een beetje bij terwijl je natuurlijk mijlenver kon zien aankomen dat die stiefvader d'r misbruikt. Of zou dat zich volgende week verder ontwikkelen?
Op zaterdag 19 april 2003 11:33 schreef HomerJ het volgende:
Of met dat dikke meisje:
(M staat voor meisje D voor doktor)
M: Ik vind het niet erg dat ik dik ben!
D: En als je straks naar de middelbare school gaat, wil je ook een vriendje
M: Ik haat jongens!
D: Over een paar jaar niet meer,
M: Ik wil niet dat ze aan me zitten
D: Mannen of jongens?Zij meteen naar de stiefvader,
quote:Ik denk/hoop het wel!
Op zaterdag 19 april 2003 13:19 schreef Pavane het volgende:
Wat ik achteraf raar vond was dat er daar niet verder op ingegaan werd. Het hing er maar een beetje bij terwijl je natuurlijk mijlenver kon zien aankomen dat die stiefvader d'r misbruikt. Of zou dat zich volgende week verder ontwikkelen?
quote:Ik zag het toevallig ook, maar volgens mijn moeder (ook een trouwe ER fan) is dat verhaal van dr. Lewis en haar zus al geweest toen dr. Lewis er de vorige keer in zat. Toen wilde ze graag voor de dochter van haar zus zorgen, en geloof dat dat in third watch ook aan de orde was.
Op zaterdag 19 april 2003 11:41 schreef Evil_Jur het volgende:
Kijkt er iemand van jullie ook wel es naar third watch? Daar was gister het slot van een crossover story tussen de 2 series. Maar ik vraag me af of ze in Nederland ongeveer gelijk liggen.
quote:Dr. Greene gaat binnenkort ook al weg...
Op zaterdag 5 april 2003 00:25 schreef ASSpirine het volgende:
omgBenton ook al weg ?
Nu is het alleen Carter, Mark en Susan denk ik die van het begin er waren (Susan met een tussenpose)
Maar op MTV heb je dus nu zo'm Madonna-special en ik dacht het al, maar nu weet ik het zeker, Luka heeft daar dus een hoofdrol in één van die clips.
quote:Ja dat weet ik, maar ik toen ik beelden zag bij de samenvatting voor de aflevering van een andere serie, heb ik ff online opgezocht hoe het zat. En op de site van third watch stond dus dat in die aflevering een crossover zat tussen ER en Third Watch. Maarja ik volg ER niet dus ik was benieuwd of ze toevallig op hetzelfde punt zitten.
Op zaterdag 19 april 2003 14:50 schreef IntelliEye het volgende:
Third Wathch is trouwens in NY, en ER in Chicago.
quote:Ze gingen er wel op in, maar ik denk dat ze nog eff in het ziekenhuis moet blijven en dat ze het volgende aflevering verder behandelen
Op zaterdag 19 april 2003 13:19 schreef Pavane het volgende:[..]
Wat ik achteraf raar vond was dat er daar niet verder op ingegaan werd. Het hing er maar een beetje bij terwijl je natuurlijk mijlenver kon zien aankomen dat die stiefvader d'r misbruikt. Of zou dat zich volgende week verder ontwikkelen?
quote:In de clip van "The Power of Goodbye" schaken ze inderdaad saampies!
Op zaterdag 19 april 2003 14:50 schreef IntelliEye het volgende:
Third Wathch is trouwens in NY, en ER in Chicago.Maar op MTV heb je dus nu zo'm Madonna-special en ik dacht het al, maar nu weet ik het zeker, Luka heeft daar dus een hoofdrol in één van die clips.
http://us.imdb.com/Name?Visnjic,%20Goran
En eerlijk gezegd begin ik Peter Benton alweer te missen. Vond hem ook altijd zeer goed, alleen er zaten wat mindere afleveringen bij met Peter en Reese.
Ben alweer benieuwd naar volgende week
quote:Volgens mij wordt het weer net zo'n mooie aflevering als vorige week. Ben alleen bang dat het
Op zondag 20 april 2003 20:24 schreef Zero_Cool het volgende:
Ik heb iig al een klein voorproefje mogen aanschouwen dat Mark verdwijnt uit de serie.Hartverscheurend.
En eerlijk gezegd begin ik Peter Benton alweer te missen. Vond hem ook altijd zeer goed, alleen er zaten wat mindere afleveringen bij met Peter en Reese.
Ben alweer benieuwd naar volgende week
Daarom vondt ik het soms zo raar
ik zal maar niet spoilen
Vondt Luka wel goed met zijn auto
Gaat hij ff doen alsof hij dringend naar de ziekenhuis moest terwijl politie achter hem aanzat
Dank u!
quote:Ja dat was de eerste aflevering van dit seizoen, meen ik. Of.. als ik dat fout heb, ze hebben ook een keer een uitzending gehad die geheel en al live is gefilmd. Dat was vorig seizoen geloof ik.
Op zaterdag 26 april 2003 00:25 schreef Basson het volgende:
Dit kan wel een jaar (of langer) geleden zijn, maar ik zoek een afl. waar een shot in voor komt dat ongeveer 10 min. duurt. De camera (op steadicam) gaat dan van kamer naar kamer, en er gebeurt natuurlijk van alles. Briljante choreografie.
Weet iemand over welke afl. ik het heb?Dank u!
Sanne, ik snap ook niet waarom hij het Elizabeth niet verteld!
quote:Dat ze van 3 hoofrol spelers de dag laten zien, loopt ook alles "door elkaar". Super aflevering was dat ja.
Op zaterdag 26 april 2003 00:28 schreef Pavane het volgende:[..]
Ja dat was de eerste aflevering van dit seizoen, meen ik. Of.. als ik dat fout heb, ze hebben ook een keer een uitzending gehad die geheel en al live is gefilmd. Dat was vorig seizoen geloof ik.
Sanne, ik snap ook niet waarom hij het Elizabeth niet verteld!
gaaf trouwens dat Jerry weer terug is..
en erg jammer van Mark... zat echt te janken
ben benieuwd hoe hij het Lizzy gaat vertellen en hoe het afloopt met de baby (was ook zo ontzettend zielig)....
Mar ik vind Dr. Lewis wel zeer cool. Jammer dat ik nooit de 1e seizoenen heb gezien. Waar kun je nou es wat videobanden ervan vinden ofzo
quote:Dit gaat over ongeveer 4 afleveringen komen.
Op zaterdag 19 april 2003 14:56 schreef Evil_Jur het volgende:[..]
Ja dat weet ik, maar ik toen ik beelden zag bij de samenvatting voor de aflevering van een andere serie, heb ik ff online opgezocht hoe het zat. En op de site van third watch stond dus dat in die aflevering een crossover zat tussen ER en Third Watch. Maarja ik volg ER niet dus ik was benieuwd of ze toevallig op hetzelfde punt zitten.
Erg leuk een keer zonder ziekenhuisgebeuren en met de leuke karakters. En even geen verdriet
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 23:21 schreef mitt het volgende:
Wat een ongelovelijk briljante afleveringErg leuk een keer zonder ziekenhuisgebeuren en met de leuke karakters. En even geen verdriet
quote:Tsja, smaken verschillen hé.
Op vrijdag 2 mei 2003 23:21 schreef SuperRembo het volgende:
E.R. meets Breakfast Club. Wat een rukaflevering!
Maar 'k ben het met mitt eens.
veel humor,
Zet wat mensen bij elkaar en kijk waar ze het over gaan hebben
quote:Idd. Dit is echt één van de slechtere ER-afleveringen. Geen actie, alleen wat gelul. Alle verhaallijnen liggen stil (behalve Carter's) en er werd ook te lang ingegaan op die onderwerpen, zoals dat toneelstuk...
Op vrijdag 2 mei 2003 23:21 schreef SuperRembo het volgende:
E.R. meets Breakfast Club. Wat een rukaflevering!
Gvd, The Shield deze week ook al met een aflevering waar alle verhaallijnen weer vrolijk werden stopgezet.
vondt het niet slecht
Luka is nog altijd gaaf
vooral toen hij zijn levensverhaal uitlegde aan de dominee (oude afl)
actie met het schermen was al genoeg
En over Susan Lewis, in de eerder seizoenen waar ze in speelde vond ik haar erg goed (was ze 1 van mijn favo characters), nu moet ik weer een beetje "wennen"
quote:Elisabeth die er zelf achterkomt dat Mark opnieuw behandeld wordt, naar huis gaat, Rachel weer ziet... en vooral de gezichten in de ER als Weaver Mark een order geeft om zijn statussen in te vullen en hij zegt dat ie naar huis gaat want de chemo 'm niet erg goed bevallen is...
Op zaterdag 10 mei 2003 09:46 schreef LouLou het volgende:Gemist gisteren.
Nog iets bijzonders in deze aflevering wat ik moet weten?
quote:Tnx.
Op zaterdag 10 mei 2003 09:50 schreef oYo het volgende:
Elisabeth die er zelf achterkomt dat Mark opnieuw behandeld wordt, naar huis gaat, Rachel weer ziet... en vooral de gezichten in de ER als Weaver Mark een order geeft om zijn statussen in te vullen en hij zegt dat ie naar huis gaat want de chemo 'm niet erg goed bevallen is...
quote:
Op zaterdag 10 mei 2003 20:58 schreef Minnie_ het volgende:
Te weinig Kovac in deze uitzendingHoop eigenlijk dat het weer wat wordt tussen Abby en hem.
dit was dan het afscheid De mensen hadden het niet door maar dit was het dan.
Wel mooi op het einde met Carter.
en dat geintje met `I have a tumor, I Win` was ook wel aardig
quote:Nee hoor, is nog geen afscheids,
Op vrijdag 16 mei 2003 23:14 schreef mitt het volgende:
Auchdit was dan het afscheid
De mensen hadden het niet door maar dit was het dan.
Wel mooi op het einde met Carter.en dat geintje met `I have a tumor, I Win` was ook wel aardig
Had laast RTL 4/5 een journaal over ER, en toen zeiden ze dat Greene weg ging op een dramatische manier en toen lieten ze een stukej zien met hem en Rachel, IK zapte hem meteen weg, maar zag toch paar seconden.
Maar dat grapje van I win was idd grappig
quote:bedoel niet het afscheid van Mark...maar wel van hem en de ER zelf...dus met Lewis en Carter.
Op vrijdag 16 mei 2003 23:21 schreef HomerJ het volgende:[..]
Nee hoor, is nog geen afscheids,
Had laast RTL 4/5 een journaal over ER, en toen zeiden ze dat Greene weg ging op een dramatische manier en toen lieten ze een stukej zien met hem en Rachel, IK zapte hem meteen weg, maar zag toch paar seconden.
quote:
Dr. Mark Greene: Mrs. Raskin. It's been a long time.
Mrs. Raskin: The service isn't what it used to be.
Dr. Mark Greene: What seems to be the matter?
Mrs. Raskin: I have this hangnail, and it's very painful.
Dr. Mark Greene: I have a brain tumor, and it's inoperable.
Mrs. Raskin: What?
Dr. Mark Greene: I win.
Een andere aflevering die me bijstaat die ik op die manier erg goed vond was een paar seizoenen geleden, waarin Carter en Lucy? (Kellie Martin) gevonden werden toen ze waren neergestoken en de hele ER voor hun leven vocht. Damn wat een aflevering was dat.
Ik wil de hele serie ooit es op DVD hebben als i uitkomt (denkt 80% van niet)
quote:Zou ik ook wel willen! Ik heb nl. een heleboel afleveringen niet gezien..
Op zaterdag 17 mei 2003 12:47 schreef Zero_Cool het volgende:
Die kerel mocht carter later in de serie weer behandelen. Dat was pas zenuwtrekkend zeg. Maar goeie aflevering gister.Ik wil de hele serie ooit es op DVD hebben als i uitkomt (denkt 80% van niet)
Vond gister niet zo'n leuke aflevering. Wel leuk, maar minder dan de anderen. Die pratt is eigenlijks best irritant Wel leuk dat de serie weer overliep met acteurs uit Third Watch. Susan ging bij boscorelli en zijn partner in de auto zitten. Het heeft wel iets raars, en toch is het cool
quote:was er een tijdje geleden niet zon zelfde crosover, maar dan vanuit third watch?
Op zaterdag 24 mei 2003 11:52 schreef Zero_Cool het volgende:
Niemand die gereageerd heeft? Shameless.Vond gister niet zo'n leuke aflevering. Wel leuk, maar minder dan de anderen. Die pratt is eigenlijks best irritant
Wel leuk dat de serie weer overliep met acteurs uit Third Watch. Susan ging bij boscorelli en zijn partner in de auto zitten. Het heeft wel iets raars, en toch is het cool
Kheb weer ff met kazaa gezocht naar afleveringen(heb seizoen 9 al helemaal) en ik heb ook de allereerste aflevering van ER gevonden. das echt heel raar om te zien, Green met haar, Doug Ross, Die EX politie agent die in de nieuwe afleveringen achter de balie staat die ff langskomt omdat hij zichzelf in zijn voet heeft geschoten enz.
quote:http://us.imdb.com/Quotes?0108757 >>> De derde quote is het
Op zaterdag 31 mei 2003 20:07 schreef Aarti het volgende:
Ik heb net dat deel gemist over die brief.. ik was juist zo benieuwd! IS dit brief soms ergens te lezen op internet?
--------------------------------------------------------------------------------
Dr. Doug Ross: I'm a doctor and nothing gets in the way of that! Nothing!
--------------------------------------------------------------------------------
[Dr. Greene's note]
Dr. John Carter: Dear ER Gang, So here I am, out on the beach at 5:30 in the evening. Elizabeth is drinking juice, but I'm all about the Mai Tai's. The sun is going down, Rachel is dipping Ella's toes in the ocean as they head off on their quest for the perfect seashell. Weirdly enough, I find myself thinking, you know what would make this moment complete?, some jogger dropping to the sand, short of breath, so I can sweep in with a piece of bamboo to perform a nice, clean intubation, fix the guy up, and send him off with a good, simple dispo. Which I guess is my way of saying I miss you all and that dingy place. Lots of times I thought I should have chosen a different career or go into private practice, something easier, less grinding, more lucrative, but since I've been gone, I realize that outside of doing what I'm doing right now, sitting on this beach with my family, staying at County all those years, doing what we do on a daily basis was the best choice I ever made. I know what you're thinking, but trust me, it's not hard to appreciate once it's over. As much as a part of me would like to believe that the ER can't go on with out me, the smarter part realizes that you are an incredible group of doctors and nurses who approach every day with such skill, compassion and thoroughness, that when it comes to patient care, I know by absence will hardly be felt. In order to leave, I had to go the way I did, but I wouldn't want any of you to think that I didn't value each of you and the years we worked together, or that I didn't have things of a more personal nature to say. Most of you, I think, have an idea of what those things might be without me writing them down, but still.... Ella is laughing and waving for me. Rachel found her shell. Mark
[A footnote from Elisabeth]
Dr. John Carter: Mark died this morning at 6:04 a.m. The sun was rising, his favorite time of day. I sent this on so that you might know he was thinking of you all and that he appreciated knowing you would remember him well.
Mijn moeder had ER getimed, maar ik was met vrienden een video aan het kijken. Is er nog een herhaling?? Ik bedoel de aflevering van afgelope vrijdag....Alvast bedankt!
quote:ik ben er net achtergekomen.
Op vrijdag 6 juni 2003 21:46 schreef Sanne het volgende:
damn, waarom nou niet op de gewone tijd.
verdomme begin gemist
Gelukkig heeft een vriend van me deze aflevering opgenomen.
prachtige aflevering
Komt er nog een herhaling?
Nu moet ik alle hogere krachten in werking zetten om die episode te kijken. IRCEN DAN MAAR, had ik me zo verheugd op die aflevering
Voor het eerst bij een serie
quote:Eh ja, weinig meer aan toe te voegen..
Op vrijdag 6 juni 2003 22:23 schreef shmoopy het volgende:
Mooie tv.
quote:Ja, maar nu gaan ze terug in de tijd, om dat te laten zien!
Op vrijdag 6 juni 2003 22:26 schreef Yodium het volgende:
Ik snap ff iets niet... vorige week was ie toch al dood?
maar wat een indrukwekkende aflevering
quote:En ik was net blij dat die sentimentele meuk ons bespaard was gebleven.
Op vrijdag 6 juni 2003 22:27 schreef HomerJ het volgende:
Ja, maar nu gaan ze terug in de tijd, om dat te laten zien!
quote:best wel, ik zat ook op de bank een paar keer te slikken van emotie. Prachtige aflevering.
Op vrijdag 6 juni 2003 22:27 schreef EyE het volgende:
maar ik zat net te huilen als een klein kind, bah! can u believe that?.
quote:Yup.
Op vrijdag 6 juni 2003 22:27 schreef EyE het volgende:
Wat een tranentrekker...
Deze nieuwe serie volg ik eigenlijk niet meer wekelijks, maar ik zat net te huilen als een klein kind, bah! can u believe that?.
Greene was er 1 van het eerste uur,
zo'n vertrouwd gezicht dat er altijd was,
en nu niet meer.
Mooi gemaakt trouwens, niet schmieren,
ingehouden traantjes (ik niet uiteraard).
Waarom doen ze dit als ik ongesteld moet worden,
nu blijf ik de hele avond huilderig.
quote:aflevering 179
Op vrijdag 6 juni 2003 22:26 schreef HomerJ het volgende:
Weet iemand welke aflevering(nummer) dit was, dan kan ik hem downen
season 8 episode 21 "On the Beach"
http://www.tvtome.com/tvtome/servlet/GuidePageServlet/showid-111/epid-130896/
quote:Je hebt na al die jaren zo'n band opgebouwd met hem.
Op vrijdag 6 juni 2003 22:30 schreef shmoopy het volgende:[..]
Yup.
Greene was er 1 van het eerste uur,
zo'n vertrouwd gezicht dat er altijd was,
en nu niet meer.
quote:Als ik op Kazaa zoek naar 'On The Beach' krijg ik alleen porno..
Op vrijdag 6 juni 2003 22:34 schreef Zero_Cool het volgende:
Nu bij 3 mensen in de rij en ik moet hem gewoon zien!!
quote:Snel hoor
Op vrijdag 6 juni 2003 22:32 had mitt ineens onder z'n posts:
Dr. Mark Greene: Don't cry for me.
Rachel: I won't.
Dr. Mark Greene: Be generous....always.
Rachel: I will. Daddy...I remember the lullaby. I remember you used to sing it to me every night. I remember.
Maar goed, 't is niet zo dat ik Mark nu meteen enorm mis in die serie, maar z'n levenseinde, verlangen naar z'n jeugdomgeving en de enorme hang naar laatste contact met z'n dochter en nieuwe vrouw maakte het een mooie aflevering. Doet de serie best goed eigenlijk.
quote:en daarbij de link naar dit topic
Geachte heer/mevrouw,Ik ben een groot ER fan. Mis geen enkele aflevering. Al jarenlang niet. Mijn video stond keurig geprogammeerd op het gebruikelijke tijdstip. Tot mijn grote schrik zag ik tijdens het zappen dat het programma om 21.30 uur al begonnen was. Ik heb meer dan de helft gemist. Met mij vele anderen. Waarom heeft u nu ineens het tijdstip vervroegd? Dit was zo'n belangrijke indrukwekkende aflevering; het afscheid van Mark Greene die al sinds het begin in de serie zat.
Ik hoop dat het mogelijk is dat u deze aflevering herhaalt.
Met vriendelijke groet,
een teleurgestelde ER-fan
kan hem wel downloaden, maar wel hem gewoon even glashelder op tv kunnen zien. dit is geen aflevering voor postzegelformaat.
quote:de AVRO zendt het uit
Op vrijdag 6 juni 2003 22:46 schreef Sanne het volgende:
Ik heb de NCRV een e-mail gestuurd
[..]en daarbij de link naar dit topic
kan hem wel downloaden, maar wel hem gewoon even glashelder op tv kunnen zien. dit is geen aflevering voor postzegelformaat.
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 22:47 schreef cptmarco het volgende:[..]
de AVRO zendt het uit
quote:
de AVRO zendt het uit
quote:gheghe
de AVRO zendt het uit
Maar ik denk dat ze alles in de zomer wel weer herhalen hoor.
Voordat ze volgend jaar met seizoen 9 beginnen.
Nu nog de slotuitzending en dat zit het er weer op voor dit jaar
quote:wahahahaaa, wat ben ik een domme muts
de AVRO zendt het uit
copy/paste doet en alsnog naar de avro stuurt.
Kan hem nergens vinden, en ik wil hem heel graag zien!
quote:Kazaa geeft bij mij deze:
Op vrijdag 6 juni 2003 22:51 schreef lizettt het volgende:
eeuh vraag, waar kan je die aflevering downloaden dan? ik kan em niet vinden op kazaa, of ik zoek niet goed genoeg.. :S
ER - 8x21 - On the Beach (Dr Greene Dies) 157,354 kB
het gaat wel weer retetraag
quote:Hij is al een paar weken terug hoor.
Op vrijdag 6 juni 2003 22:57 schreef Pardonlul het volgende:
Wel "geinig" dat Jerry Markovic ook op de begravenis was.Die was al lang uit de serie geschreven.
quote:Ow....
Op vrijdag 6 juni 2003 22:58 schreef Tom_Tom- het volgende:Hij is al een paar weken terug hoor.
Ik volg het al een tijdje niet meer en zag het toevallig vandaag voor het eerst sinds een poos.
quote:met dit tempo hebben we hem tegen de kerst wel binnen.
Op vrijdag 6 juni 2003 23:06 schreef HomerJ het volgende:
Woh al 0Kb/157354
Op sites vindt je het niet... KaZaA ook niet.
quote:Wat gebruik je?
Op vrijdag 6 juni 2003 23:09 schreef Zero_Cool het volgende:
gebruiker nummer 1: 3 dagen + een snelheid van 60 kb/s
gebruiker nummer 2: 2 dagen wachten + een snelheid van een 13 kb/s gemiddeld haalt hij
gebruiker nummer 3: over een uurtje + een snelheid van 6 kb/s
Op sites vindt je het niet... KaZaA ook niet.
En nu moet ik hier die idioten van pinkstertoernooi uitschelden... beetje hier in de voortuin crashen!. Ja.. ik ben pissed off.
1. A's zijn opgeheven waardoor mijn laatste keer meedoen aan pinkstertoernooi door de neus wordt geboord.
2. Ik heb volgende week 3 hertoetsen.
3. Ik heb de aflevering van E.R. gemist waar ik de hele week naar uitkijk
4. Heb geen cd's & geld meer om nieuw spul te fikken waardoor ik nog een 1 gig over heb
5. Wat een kutdag (EDIT) dubbel TT?? Waar was ik met mijn kop?!?!
[Dit bericht is gewijzigd door Zero_Cool op 06-06-2003 23:20]
En nu is ER nooit meer hetzelfde voor mij, Mark wįs voor mij ER.
Deze aflevering gaat nooit meer van de videoband af.
San, als je wilt trek ik een kopietje voor je
quote:dat zou ik heel erg op prijs stellen
Op vrijdag 6 juni 2003 23:20 schreef ElizabethR het volgende:
Zo, ik ben uitgehuild.En nu is ER nooit meer hetzelfde voor mij, Mark wįs voor mij ER.
Deze aflevering gaat nooit meer van de videoband af.
San, als je wilt trek ik een kopietje voor je
quote:No problem, maar geef me effe de tijd, ik moet er eerst een videorecorder van boven (die nogal ingebouwd staat) voor naar beneden slepen en dan aansluiten op de andere videorecorder. Als ik hem klaar heb mail ik je effe
Op vrijdag 6 juni 2003 23:22 schreef Sanne het volgende:[..]
dat zou ik heel erg op prijs stellen
quote:ER voor jou moet het dubbelhard zijn aangekomen.
Op vrijdag 6 juni 2003 23:20 schreef ElizabethR het volgende:
Zo, ik ben uitgehuild.
quote:Heeft geen haast. Laten we hopen dat de Avro zoveel boze mailtjes krijgt dat ze het volgende week wel moeten herhalen op het gewone tijdstip.
Op vrijdag 6 juni 2003 23:25 schreef ElizabethR het volgende:[..]
No problem, maar geef me effe de tijd, ik moet er eerst een videorecorder van boven (die nogal ingebouwd staat) voor naar beneden slepen en dan aansluiten op de andere videorecorder. Als ik hem klaar heb mail ik je effe
owja en ZeroCool, ik heb mIRC en wil graag weten waar jij ER vandaan haalt. kun je het heel kort vertellen? channel en room???
quote:Die afkorting voor mijn nick is niet voor niets
Op vrijdag 6 juni 2003 23:26 schreef tong80 het volgende:[..]
ER voor jou moet het dubbelhard zijn aangekomen.
Ik ben gebroken nu.
Okee, Sanne, komt goed. One way or another.
(gelukkig zag ik het op tijd in de gids)
Niet echt goede kwaliteit maar beter dan niks, Ik wil eff weten of we nog een herhaling krijgen anders ga ik deze kijken
quote:ff stug vlohouden dan maar want het is wel de goeie aflevering en ook nog van redelijke kwaliteit.(heb hem zelf ook al)
Op vrijdag 6 juni 2003 22:56 schreef Sanne het volgende:[..]
Kazaa geeft bij mij deze:
ER - 8x21 - On the Beach (Dr Greene Dies) 157,354 kB
het gaat wel weer retetraag
---- zeriocoolio@hotmail.com -----
When Mark Greene died on the May 9th episode of ER, his passing sparked a ukulele feeding frenzy. In the episode, Greene's death was accompanied by a ukulele rendition of "Somewhere Over the Rainbow," recorded by the late Hawaiian singer Israel Kamakawiwo. The result? In the first few weeks following the show, the Mountain Apple Company (Kamakawiwo's record label) shipped 48,000 copies of his CDs. As People magazine puts it, that "might be the equivalent of triple-platinum for ukulele music."
Dat nummer is uhm.. errug emotioneel bij de beelden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |