Zo lang ik geen meubels op het balkon zet om binnen te kunnen rolschaatsen heb ik nog geen ibs nodigquote:Op zaterdag 23 maart 2019 01:38 schreef Myrr het volgende:
[..]
Je bent meubilair hier. Wat zou je zelf denken dat dat zegt over jou?
Door Amsterdam gelopenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 01:41 schreef Myrr het volgende:
Nee maar vertel Abi wat hebben jullie gedaan op de date.
Legit.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 01:42 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Zo lang ik geen meubels op het balkon zet om binnen te kunnen rolschaatsen heb ik nog geen ibs nodig
Ja was de bedoeling maar kwam er niet van ofzoquote:Op zaterdag 23 maart 2019 01:46 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ook nog ergens naar binnen gegaan? Het is kaulo koud vanavond.
Die wenkies zijn wel aardig gestoord andersquote:Op zaterdag 23 maart 2019 01:37 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Valt wel mee als ik hier eens rondkijk
Woensdag nog laten doen, kom eens met wat nieuwsquote:Op zaterdag 23 maart 2019 01:51 schreef Che_ het volgende:
[..]
Die wenkies zijn wel aardig gestoord anders
Ah jammer.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 01:50 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ja was de bedoeling maar kwam er niet van ofzo
Was niet beledigend bedoeld ofzo, maar alleen zigeuners en crackrokers hebben zo'n zijden draadje als wenkiequote:Op zaterdag 23 maart 2019 01:52 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Woensdag nog laten doen, kom eens met wat nieuws
Hoe heb je het meestalquote:Op zaterdag 23 maart 2019 01:53 schreef Myrr het volgende:
Struggles. Morgen kapper maar weet niet of ik nog lagen wil. Steil is mooier zonder maar slag is mooier met.
Ja en alleen kneuzen lopen te janken over drugsgebruik bij moeders wat is je puntquote:Op zaterdag 23 maart 2019 01:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
Was niet beledigend bedoeld ofzo, maar alleen zigeuners en crackrokers hebben zo'n zijden draadje als wenkie
Heb niet meer echt tijd of zin om te steilen, maar als ik het dan doe erger ik me aan de lagen.quote:
Mijn punt is een streepquote:Op zaterdag 23 maart 2019 01:55 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ja en alleen kneuzen lopen te janken over drugsgebruik bij moeders wat is je punt
Kun je geen langere lagen nemen, dan valt t niet zo op als het steil isquote:Op zaterdag 23 maart 2019 01:56 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heb niet meer echt tijd of zin om te steilen, maar als ik het dan doe erger ik me aan de lagen.
K laat ze wel uitgroeien en als het niet bevalt zitten ze er zo weer in. Ben ook wel klaar met dat duizend en 1 instawijven kapsel.
Hm ja goeie.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 01:57 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Kun je geen langere lagen nemen, dan valt t niet zo op als het steil is
Wat ben je snel op je wenkies getraptquote:Op zaterdag 23 maart 2019 01:58 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Log maar weer uit voor een paar jaar, dat geforceerde is ook niks he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |