Oh, nee dan is het goed.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 23:33 schreef Myrr het volgende:
[..]
Je hebt het al een half uur over drugs maar je bemoeit niet. 🤦🏻♀️
Als je het zo graag wil weten, waar mensen tot een gram per avond weg snuiven is mijn halve grammetje na een half jaar nog niet leeg en dan gooi of geef ik het maar weg.
Niet iedereen vriend. Heb wat mensenkennisquote:Op vrijdag 22 maart 2019 23:33 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Tering wanne mongol.
Ze maken een grapje.
Ga ajb weg.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 23:36 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Niet iedereen vriend. Heb wat mensenkennis
Freek de jonge lolquote:Op vrijdag 22 maart 2019 23:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
toch zijn er heel wat gepikeerd
Er is maar 1 mongool in deze sc die coke verslaafd is en dat is Noel en die is er niet eensquote:Op vrijdag 22 maart 2019 23:36 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Niet iedereen vriend. Heb wat mensenkennis
Maakt ook niet uit. Ik ken jouw verder niet echt dus ik laat dit antwoord ook neutraal overkomen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 23:37 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Er is maar 1 mongool in deze sc die coke verslaafd is en dat is Noel en die is er niet eens
Zoveel mensenkennis heb je dus niet
Ik ben het zowaar met je eensquote:
Een gemis in je levenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 23:38 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit. Ik ken jouw verder niet echt dus ik laat dit antwoord ook neutraal overkomen.
Wannabe chaiquote:Op vrijdag 22 maart 2019 23:37 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Er is maar 1 mongool in deze sc die coke verslaafd is en dat is Noel en die is er niet eens
Zoveel mensenkennis heb je dus niet
Ik weet wie dit zegt so idcquote:Op vrijdag 22 maart 2019 23:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wannabe chai
Echt zo'n nieuwsgierige kutkoerd/afghaan die overal van op de hoogte wil zijn. Kutvolk
zo danquote:Op vrijdag 22 maart 2019 23:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wannabe chai
Echt zo'n nieuwsgierige kutkoerd/afghaan die overal van op de hoogte wil zijn. Kutvolk
Oh dacht sinds jij er weer bentquote:Op vrijdag 22 maart 2019 23:46 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Sinds het uit is met zijn random sletje.
Een dikke, kale veertiger die in de bjjstand zit. Dat is algemeen bekend.quote:
dezequote:Op vrijdag 22 maart 2019 23:44 schreef Le_Professeur het volgende:
leuk voetbalgifje @:hetzalallemaalwel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |