Ah ja dat had ik ook in het begin, nu kijk ik wel eerst of ze wel of niet Nederlandse zijn. Ik woon ook in Amsterdam btw.quote:Op maandag 25 maart 2019 15:15 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Ik vind bumble niet zo.
Wel veel aanbod en heb ook aardig wat matches maar bijna allemaal expats hier in omgeving Amsterdam.
M'n Engels is uitstekend maar ik heb geen zin om altijd Engels te moeten praten.
Daarnaast verneuken expats de hele stad dus heb er sowieso al wat aversie tegen.
Happn is ook wel oke idd, ik hoef mn huis niet eens uit zoveel vrouwen in de buurtquote:Op maandag 25 maart 2019 15:48 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Bumble is wel grappig! Maar al die Expats man.. Zo veel!!
Merk dat Happn ook wel aardig werkt, paar leuke matches, eens kijken of ik er een date uit kan halen
Happn kwam ik nooit leuke mensen tegen, de gesprekken waren saai. En waar ik woon kwam ik ook niet zo veel mensen tegen op die app.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:34 schreef julius123 het volgende:
[..]
Happn is ook wel oke idd, ik hoef mn huis niet eens uit zoveel vrouwen in de buurt
Ik kom juist bijna nooit iemand tegen hier, maar woon dan ook buitenaf.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:34 schreef julius123 het volgende:
[..]
Happn is ook wel oke idd, ik hoef mn huis niet eens uit zoveel vrouwen in de buurt
Ligt er dus heel erg aan waar je woont. Ik heb 800 vrouwen op de kaart staan.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:03 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik kom juist bijna nooit iemand tegen hier, maar woon dan ook buitenaf.
Je moet op Bumble als vrouw ook het gesprek startenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:38 schreef BoTheParakeet het volgende:
Maar op Bumble is het superstil terwijl ik dezelfde vent ook op Tinder match.
800?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 19:44 schreef julius123 het volgende:
[..]
Ligt er dus heel erg aan waar je woont. Ik heb 800 vrouwen op de kaart staan.
Lucky you.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:36 schreef julius123 het volgende:
[..]
Ja alleen hier rond m'n huis al haha
Handig toch, hoef je niet meer aan boer zoekt vrouw mee te doenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:37 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Lucky you.
Hier lopen alleen maar boeren in de buurt, of van die sportschoolboys
Hoeft niet te betekenen dat er wat tussen zit natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:37 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Lucky you.
Heb nogal een specifieke smaak, maar in ieder geval geen boeren en opgepompte mannen.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:53 schreef Godshand het volgende:
[..]
Handig toch, hoef je niet meer aan boer zoekt vrouw mee te doen
Wat wil je dan?
Nee, maar als je keus hebt uit 800 vrouwen is de kans wel aannemelijk.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:56 schreef julius123 het volgende:
[..]
Hoeft niet te betekenen dat er wat tussen zit natuurlijk.
Wat zoek je dan?
Hoe 'specifiek' is specifiek? Zit daar nog speelruimte tussen of vallen mannen die buiten jouw 'specifieke kenmerken' behoren al bij voorbaat af?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb nogal een specifieke smaak, maar in ieder geval geen boeren en opgepompte mannen.
[..]
Nee, maar als je keus hebt uit 800 vrouwen is de kans wel aannemelijk.
Nee zeker niet, anders kom ik nooit aan een vriend denk ikquote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:01 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Hoe 'specifiek' is specifiek? Zit daar nog speelruimte tussen of vallen mannen die buiten jouw 'specifieke kenmerken' behoren al bij voorbaat af?
Je moet proberen om je wensenlijstje qua partner (en dan niet scharrel) toe te passen in een andere vijverquote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee zeker niet, anders kom ik nooit aan een vriend denk ik
Scheelt dat ik niet per se het 'huisje, boompje, beestje' idee wil.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:09 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Je moet proberen om je wensenlijstje qua partner (en dan niet scharrel) toe te passen in een andere vijver![]()
Makkelijk wordt dat denk ik niet, aangezien je al zo gewend bent in een bepaald type man. Dat alles buiten dat niet goed genoeg is of te saai is.
Heb ook vrouwen gehoord dat ze steeds maar terugvallen op een bepaald type man. Dat komt omdat ze jarenlang met deze types hebben gedate. Ze willen wel graag een vriend en huisje, boomje, beestje, maar zeggen dan dat die kerel saai was of niet in haar straatje paste. En dan weer terug naar dezelfde kerels![]()
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:15 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Scheelt dat ik niet per se het 'huisje, boompje, beestje' idee wil.
Het is gewoon een bepaald uiterlijk waar ik op val, maar karakter vind ik belangrijker. Was er eerst wel heel rotsvast in, maar dat heb ik een beetje laten varen.
Grappig, aan Happn heb ik mijn huidige vriendin te danken nadat het op Badoo en Tinder erg stil was.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:01 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Happn kwam ik nooit leuke mensen tegen, de gesprekken waren saai. En waar ik woon kwam ik ook niet zo veel mensen tegen op die app.
Voor iedereen weer anders dusquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:54 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Grappig, aan Happn heb ik mijn huidige vriendin te danken nadat het op Badoo en Tinder erg stil was.
-laat maar vergissing-quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:54 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Grappig, aan Happn heb ik mijn huidige vriendin te danken nadat het op Badoo en Tinder erg stil was.
Alles wat je nodig hebt toch🐰?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:37 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Lucky you.
Tattooboy met mooie baardquote:Op woensdag 27 maart 2019 16:43 schreef Naregenkomtzon het volgende:
[..]
Alles wat je nodig hebt toch🐰?
Doe mij maar een lekkere wetenschapper!
Gewoon doenquote:Op woensdag 27 maart 2019 22:24 schreef ludovico het volgende:
Er loopt een meisje rond op de uni, waar ik heel kort wat woorden mee heb gewisseld, we weten totaal niks van elkaar, geen idee hoe ik weer in gesprek kom / dat zal dan een tikje opvallend zijn / kan ik gewoon zo hopla uit het niets (naja, ze lijkt enthousiast) vragen of ze een koffietje wilt drinken met me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |