Leuk ook voor haar ouders om te horen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:44 schreef zodeju het volgende:
Franny mist haar leven thuis helemaal niet.........![]()
Wat praat die toch altijd poepquote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:46 schreef zodeju het volgende:
Franny schijt er lustig op los......heerlijk op het bed van Jens.....ja sorry zo ben ik.
Dat moet pijn doen.......quote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:49 schreef eskil het volgende:
[..]
Leuk ook voor haar ouders om te horen.
Ik denk dat haar ouders wel weten dat ze niet erg labiel is.quote:
Dat snap ik wel, maar dan nog.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat haar ouders wel weten dat ze niet erg labiel is.
Ze is juist labiel.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:03 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:10 schreef eskil het volgende:
Zelfs mensen die jou helpen schop jij onderuit. Zegt Adje dat nou tegen His?
Waarschijnlijk bedoel je stabiel? En nee, dat is ze zeker niet.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. Dat bleek eerder al tijdens dat bezoekquote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bedoel je stabiel? En nee, dat is ze zeker niet.
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:16 schreef zodeju het volgende:
Buiten dat de print afschuwelijk is van de hoodies die mouwen zijn helemaal een verschrikkig.
Ze is heel labiel idd. Denk dat ze daarom zo aan Tim bleef plakken. Die gaf haar ruggensteun. Nou ja, niet alleen haar rugquote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. Dat bleek eerder al tijdens dat bezoek
Ew, de ongewassen badjas van Tim/ Tranny?quote:
Ze trekken volle zalen zo, niets meer aan doenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:24 schreef MariaElena2018 het volgende:
Gewoon gezellige gesprekken aan tafel
Het is precies goed voor het schuim!quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:16 schreef zodeju het volgende:
Buiten dat de print afschuwelijk is van de hoodies die mouwen zijn helemaal een verschrikkig.
LOLquote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:25 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Niet mijn smaak, maar het staat jou vast goed.
Dan vallen de letters er al af, of anders wel bij het wassen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:26 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Het is precies goed voor het schuim!
Lelijk, schreeuwerig, een heel slecht ontwerp en "the road to New York" zal waarschijnlijk eindigen bij Almere, als ze dat al halen.
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:27 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dan vallen de letters er al af, of anders wel bij het wassen.
Pfffff mutsquote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:26 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Het is precies goed voor het schuim!
Lelijk, schreeuwerig, een heel slecht ontwerp en "the road to New York" zal waarschijnlijk eindigen bij Almere, als ze dat al halen.
Mijn kommetje was ik ook nooit.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:27 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ow ja de letters.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:27 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
In New York begrijpen ze deze opdruk helemaal!quote:
Als je em binnenstebuiten en niet te warm en te vaak wast dan kan dat prima hoor.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mijn kommetje was ik ook nooit.
Smakelijke voortzetting.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mijn kommetje was ik ook nooit.
Ik zit in Almerequote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:29 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
In New York begrijpen ze deze opdruk helemaal!![]()
In Almere niet.
Doen ze zelf toch? Of ben ik van het padje afquote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ow ja de letters.
Maar dit hebben ze niet zelf geplotterd, dat word door een ander bedrijf gedaan toch?
OMG.Op 3 hoog in Almere.quote:
quote:
Ik wil ook jouw brilquote:
Die van Jessie en Merel hebben we het over toch?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:31 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Doen ze zelf toch? Of ben ik van het padje af
1=jaquote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Die van Jessie en Merel hebben we het over toch?
Lijkt me veel werk voor ze om uit te snijden en zo.
Er staat me wel iets van bij dat ze dingen zouden laten drukken, maar ik begin nu ook te twijfelen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:33 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
1=ja
2=ja, dat denk ik, maar twijfel nu.
ik ook, sorryquote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:34 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Er staat me wel iets van bij dat ze dingen zouden laten drukken, maar ik begin nu ook te twijfelen.
Ze verwijt dat iedereen het vergeet, maar vergeet dat ze het zelf ook vergeet.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:36 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Idd dit is altijd het excuus van Hiske, jammer dat er dan niemand is die haar op haar plek zet...
Ze doen toch een soort - printing on demand - u vraagt, wij draaien.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:34 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Er staat me wel iets van bij dat ze dingen zouden laten drukken, maar ik begin nu ook te twijfelen.
Kay spreekt als lijm. Franny ratelt.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:35 schreef Soury het volgende:
Ik dacht dat ik Franny hoorde maar het was Kay
Wel als een kindquote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:36 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Kay spreekt als lijm. Franny ratelt.
Dat heeft Jessie zelf gedaan, was een onwijs priegelwerk en hij is er ook een behoorlijke tijd mee bezig geweest.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:33 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
1=ja
2=ja, dat denk ik, maar twijfel nu.
Dat doen ze beide op een andere manier.quote:
Ah ok. En dan moet hij er nog 99 dus.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat heeft Jessie zelf gedaan, was een onwijs priegelwerk en hij is er ook een behoorlijke tijd mee bezig geweest.
Zucht.
Dankquote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat heeft Jessie zelf gedaan, was een onwijs priegelwerk en hij is er ook een behoorlijke tijd mee bezig geweest.
Zucht.
Ik had wat hoop op een pittige dame die Kay maar het is niks tot nu toequote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat doen ze beide op een andere manier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |