Dat. En anders Amersfoort.quote:
Mwoah. Het is wel een leuke stad, maar de beste zou ik toch niet zo gauw zeggen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:48 schreef Hallojo het volgende:
Amersfoort is soberso de beste stad van Nederland.
Alleen daarom is het al de beste stad.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:55 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Mwoah. Het is wel een leuke stad, maar de beste zou ik toch niet zo gauw zeggen.
Jij woont er zeker.
Dat staat voor zondag al op de planning!quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:46 schreef qajariaq het volgende:
Ga toch lekker het bos in. Dan kan je weer winkelen als je weer thuis bent.
Putten zutphen is nogal een stukje..quote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:03 schreef ToT het volgende:
Zutphen is ook tof!
Maar als je moet kiezen tussen deze 2, dan denk ik Amersfoort.
Harderwijk zijn we wel geweest.. komen zelf uit almere..quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:44 schreef Strani het volgende:
Je kan ook naar Harderwijk gaan. Kleiner natuurlijk dan Amersfoort (dat trouwens ook leuk is) maar ook best mooi.
Apeldoorn lijkt me altijd meer een stad om in te wonen dan om te bezoeken.
Bron: Opgegroeid in Ermelo, naast Putten.
Wat is het geworden ?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:48 schreef Martijn_R het volgende:
[..]
Harderwijk zijn we wel geweest.. komen zelf uit almere..
Iemand een idee of de koopzondag in zwolle wat is?
quote:Op zondag 24 maart 2019 23:32 schreef funnywell het volgende:
[..]
Och we hebben morgen eerst een brunch in Barneveld om 12:00 had nog wat social deal tegoed haha... maare...in putten en ermelo gewoon geen supermarkt open....gaan niet echt met de tijd mee hier.. :p
Ja maar er is weinig open. Heb die fout laatst eens gemaakt. 9 uur in de stad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |