......TS geeft aan het niet te willen. Hoezo dat klopt?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:25 schreef MaGNeT het volgende:
Op zich klopt het dat Telfort op dit moment niets voor je kan doen.
ADSL inderdaad. Geen idee waar ik terecht kom, ik heb geen aanvraag gedaan en Telfort wil niet zeggen bij welke provider het vandaan komt.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:25 schreef MaGNeT het volgende:
Op zich klopt het dat Telfort op dit moment niets voor je kan doen.
Ik neem aan dat het om de telefoonlijn (ADSL) gaat? Dan zou ik eerst eens wat providers bellen om te achterhalen bij welke provider je nu terecht komt. Of weet je dat al?
Ik woon in een appartementencomplex met zeker 50 woningen direct om me heen. Wordt een flinke klus.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:33 schreef Boca_Raton het volgende:
Bel eens bij wat buren aan. Niet geschoten is altijd mis.
Omdat Telfort de lijn moet opleveren als een andere provider hem "opeist".quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:30 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
......TS geeft aan het niet te willen. Hoezo dat klopt?
Ziggo heeft geen ADSL abonnementen, zover ik weet. Je zal eerder bij KPN of Tele2 uitkomen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:31 schreef BitterLennon het volgende:
[..]
ADSL inderdaad. Geen idee waar ik terecht kom, ik heb geen aanvraag gedaan en Telfort wil niet zeggen bij welke provider het vandaan komt.
Ik heb Ziggo al geprobeerd, die konden niks zien op mijn adres. Ze leken ook niks te begrijpen van mijn verhaal, want ze bleven maar proberen op mijn naam dingen te vinden. Elke keer opnieuw uitgelegd dat ik niks heb aangevraagd, en het dus niet op mijn naam staat maar wel op mijn adres. Moeilijk hoor.
Is een bekend probleem en idd. heel raar. Maar ik zou het zeker bij die twee huizen proberen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:35 schreef BitterLennon het volgende:
[..]
Ik woon in een appartementencomplex met zeker 50 woningen direct om me heen. Wordt een flinke klus.
Ik zag net dat er 2 recent verkocht zijn, dat lijken me goede kandidaten voor een nieuwe internetaansluiting dus ik zal daar eens vragen of ze misschien een foutje hebben gemaakt.
Blijft natuurlijk apart dat ik nu met het probleem zit opgescheept...
Een andere partij kan 'm opeisen, maar als TS duidelijk aangeeft dat niet te willen, hoeft Telfort 'm niet vrij te geven.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:36 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Omdat Telfort de lijn moet opleveren als een andere provider hem "opeist".
Dat is iets wat Telfort niet kan terugdraaien.
Ah, daar had ik niet aan gedacht. Tele2 lijkt het meest voor de hand te liggen inderdaad, KPN levert hier niet zo te zienquote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:37 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ziggo heeft geen ADSL abonnementen, zover ik weet. Je zal eerder bij KPN of Tele2 uitkomen.
Nee, zo gaat dat dus niet. Dat is het gekke.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:40 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Een andere partij kan 'm opeisen, maar als TS duidelijk aangeeft dat niet te willen, hoeft Telfort 'm niet vrij te geven.
Het zou helemaal te gek zijn.
Ja, zo gaat dat dus wel. Da's helemaal niet zo gek. Wij (ja, telco) hebben afspraken als telco's onderling over eenvoudig overstappen, maar als de klant duidelijk meldt dit niet te willen, gaat het dus fijn NIET door.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:40 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee, zo gaat dat dus niet. Dat is het gekke.
Was het maar zo'n feest...quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:40 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Een andere partij kan 'm opeisen, maar als TS duidelijk aangeeft dat niet te willen, hoeft Telfort 'm niet vrij te geven.
Het zou helemaal te gek zijn.
Gelukkig weet jij precies hoe het werkt (nou ja, NIET werktquote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:45 schreef Boca_Raton het volgende:
TS: Ik ga hier niet mee akkoord, maar Telfort zegt dat het buiten hun macht is.
Zo gaat dat.
Ik kan daar in mijn voorwaarden overigens niks over vinden. Ik ga sowieso nog wel een keer lastig doen aan de telefoon, wie weet wat ze dan opeens wel kunnen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:45 schreef Boca_Raton het volgende:
TS: Ik ga hier niet mee akkoord, maar Telfort zegt dat het buiten hun macht is.
Zo gaat dat.
Het is ook bizar. Je kunt er iemand ontzettend mee benadelen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:46 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Gelukkig weet jij precies hoe het werkt (nou ja, NIET werkt)
Ik weet niet anders dan dat het altijd zo gaat, ben het wel een paar keer tegengekomen bij m'n werk.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:43 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Ja, zo gaat dat dus wel. Da's helemaal niet zo gek. Wij (ja, telco) hebben afspraken als telco's onderling over eenvoudig overstappen, maar als de klant duidelijk meldt dit niet te willen, gaat het dus fijn NIET door.
Ook Telfort heeft die afspraken getekend, dus TS heeft met slecht geïnformeerde medewerkers te maken.
Moet je wel snel wezen, straks ben je afgesloten.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:47 schreef BitterLennon het volgende:
[..]
Ik kan daar in mijn voorwaarden overigens niks over vinden. Ik ga sowieso nog wel een keer lastig doen aan de telefoon, wie weet wat ze dan opeens wel kunnen.
Ik heb tot 26 april, maar ik ga hier wel snel werk van maken inderdaad.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:48 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Moet je wel snel wezen, straks ben je afgesloten.
Energiecontracten inderdaad hetzelfde geval.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:53 schreef MaGNeT het volgende:
Ik kwam net een vergelijkbaar "geval" tegen van iemand die opgezegd was bij Tele2.
Als beloning kreeg deze persoon ook nog een boete voor het binnen een jaar opzeggen van het contract
Pfoe, dat kan nog wel even een zoektocht worden. Topic zal wellicht al ondergesneeuwd zijn, als ik daar na het weekend nog eens mee aan kom zettenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:48 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik weet niet anders dan dat het altijd zo gaat, ben het wel een paar keer tegengekomen bij m'n werk.
Dan was ik bij een klant die klaagde dat z'n internet niet meer werkte, bleek na wat speurwerk dat een buur het opgezegd / omgezet had op verkeerd nummer.
Heb je misschien een link naar informatie hierover?
Sjeez, ja dat is helemaal ruk natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:53 schreef MaGNeT het volgende:
Ik kwam net een vergelijkbaar "geval" tegen van iemand die opgezegd was bij Tele2.
Als beloning kreeg deze persoon ook nog een boete voor het binnen een jaar opzeggen van het contract
Is mij overkomen, mijn verhuurder had blijkbaar energie (ik gok voor de algemene verlichting) afgesloten op mijn aansluiting, eindafrekening van 1k (op basis verkeerde meterstanden) inclusief boetes.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 17:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
Energiecontracten inderdaad hetzelfde geval.
Aan 1 kant is die overstapservice geweldig, aan de andere kant krijg je dus ook dit soort gevallen die niet zo lekker lopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |