aardappelkroketjes zonder aardappel?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
*niet gefrituurd
**niet met aardappel
***extra groente
Sorry dit moest er nog bij, en nu
En spul nog wel.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:35 schreef Crack_ het volgende:
Bloemkool met flatbread en spul of soort aardappelkroketjes (met bloemkool dus)
'soort' staat er toch schele henkie. Makkelijkste uitleg ipv gewoon het halve recept uitleggenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:36 schreef Driepink het volgende:
[..]
aardappelkroketjes zonder aardappel?
Wat gezelligquote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:36 schreef scrupuleus het volgende:
Ik ga vanavond uit eten met al mijn vrienden
Nee dat klinkt niet lekker. Flatbread is wel lekker.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
alleen flatbread met bloemkool, nah thankyou
Ja?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:39 schreef isax het volgende:
[..]
Nee dat klinkt niet lekker. Flatbread is wel lekker.
Kies dan voor het anderequote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
'soort' staat er toch schele henkie. Makkelijkste uitleg ipv gewoon het halve recept uitleggen
Ik haal het denk ik wel wekelijks.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja?heb dat nog nooit op, ga niet zelf maken hoor
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:45 schreef TARDIS. het volgende:
@:Vanillekwark
@:Amarantha
@:hugecooll
@:Danny
@:Driepink
@:Nanking
@:yvonne
Is de tijd van Driepink als mod in de KLB niet mooi geweest zo? Hij sprong bij toen VK in een opwelling ineens drie dagen geen mod meer was maar die tijd is nu geweest toch?
Ziet u tevens mijn sollicitatie via forum@fok.nl tegemoet.
Heb ook zin in om gewoon met olijfolie te etenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:43 schreef isax het volgende:
[..]
Ik haal het denk ik wel wekelijks.
Kan je ook mega goed pizza's mee maken.
Driepink stopt met KLB modereren als jij een maand lang geen enkele note krijgt, ok?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:45 schreef TARDIS. het volgende:
@:Vanillekwark
@:Amarantha
@:hugecooll
@:Danny
@:Driepink
@:Nanking
@:yvonne
Is de tijd van Driepink als mod in de KLB niet mooi geweest zo? Hij sprong bij toen VK in een opwelling ineens drie dagen geen mod meer was maar die tijd is nu geweest toch?
Ziet u tevens mijn sollicitatie via forum@fok.nl tegemoet.
Zie mei - november 2018.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Driepink stopt met KLB modereren als jij een maand lang geen enkele note krijgt, ok?
Kan het wel weghalen als je dat echt wil, maar dan modereer ik zeker weer te streng volgens julliequote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Moet iedere zin die niet mag in de policy staan dan? :s
Uitspraken doen over dingen waar je niets over te zeggen hebtquote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Driepink stopt met KLB modereren als jij een maand lang geen enkele note krijgt, ok?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |