oh wachtquote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
echt heel vervelend hoe crack mij altijd belachelijk zit te maken hier
Oneens. Als ik een user 10 keer hetzelfde zie posten puur om wat te stoken is dat gewoon negatief stemming maken, ook vanuit een user.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zit de hele tijd te klieren, maar hier wil ik nog wel even serieus op reageren.
Dit is alleen maar negatieve stemmingmakerij door de harde hand waarmee hier tegen wordt opgetreden. Een negatieve spiraal die al enkele jaren is ingezet maar die bij dit soort onschuldige opmerkingen furore maakt bij users die niet volgens het keurslijf posten.
Succes, want dit wil ik ook maar mag het niet van @NanKingquote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:12 schreef xcachet het volgende:
Ik wil geen blauwe username. Roze is het nieuwe #goals
En terecht.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:13 schreef Driepink het volgende:
[..]
Succes, want dit wil ik ook maar mag het niet van @:nanking
Maar gewoon een roze naam op mijn verjaardag zonder de rechten kan toch wel, @NanKing?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:13 schreef Driepink het volgende:
[..]
Succes, want dit wil ik ook maar mag het niet van @:nanking
#IKSTEUNMIJNMODquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat ik nagenoeg niet postquote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb jou al zeker een maand geen note meer gegeven.
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
#IKSTEUNMIJNMODSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
Meestal welquote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je gedraagt je immer voorbeeldig natuurlijk
nee @Vanillekwark en ik hebben een normale discussie, niets aan de handquote:
good girl cachiequote:
Knappe vent.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
nee @:vanillekwark en ik hebben een normale discussie, niets aan de hand
vervelende negatieve stemmingmakerij dit van je
Jij hebt anders een dalletje van 13 tot 14 maart in je positieve bijdragen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
nee @:vanillekwark en ik hebben een normale discussie, niets aan de hand
vervelende negatieve stemmingmakerij dit van je
Ja dit zag ik ookquote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij hebt anders een dalletje van 13 tot 14 maart in je positieve bijdragen.
Eerst naar jezelf kijken aub.
Hm ligt eraan. Wanneer ben je jarig?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar gewoon een roze naam op mijn verjaardag zonder de rechten kan toch wel, @:NanKing?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |