Gedumpt drugsafval?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:46 schreef Dotteke het volgende:
Er staat weer van alles bij de poort
[ afbeelding ]
Erger me ook steeds meer om dat ADHD-gedag. Hij zal en moet die tater van hem de hele dag bewegen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jezus Jessie hou eens 'n uurtje of 48 je snater
quote:
Dat hebben wij nou nooit hè?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:46 schreef Dotteke het volgende:
Er staat weer van alles bij de poort
[ afbeelding ]
En dan kom je maar op 'slet'? Vreemd maar goed, ze heet Kaylee.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:46 schreef Setje72 het volgende:
[..]
Sorry kon ff niet op haar naam komen
Fijn dan om iemand slet te noemen..... heeft gewoon vaste relatie maar goed zal wel aan mij liggenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:46 schreef Setje72 het volgende:
[..]
Sorry kon ff niet op haar naam komen
Sorry Fritsie, logisch dat er meerderen reageren.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
1x iemand er op aanspreken vind ik wel genoeg, of gaat dit nog 'n paar uur door?
Mooi, ga ik ff wat anders doen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:59 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Sorry Fritsie, logisch dat er meerderen reageren.
24 uurquote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
1x iemand er op aanspreken vind ik wel genoeg, of gaat dit nog 'n paar uur door?
quote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:38 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Zoals het hier stond, en schijnbaar zijzelf zegt ja
Maar dit is toch een discussie zonder eind 😉
Mijn mening is waar doet ze het van, en waarom
Maar dat komt denk vanuit mijn achtergrond, ik geef totaal niet om merk luxe of materialistme
Als het maar heel, schoon en comfortable is
Met een crea brein, kan je ook dan er prima uitzien!!!
Sorry voor watquote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:59 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Sorry Fritsie, logisch dat er meerderen reageren.
Ieder zijn keus en eigen dingquote:
Nou, nou, met verkeerde been uit bed? Een vrouw een slet noemen vind ik persoonlijk niet netjes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |