quote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:20 schreef b_engeltje het volgende:
[..]Koop het dan in ieder geval bij Zeeman, die hebben een contract getekend tegen kinderarbeid en andere uitbuiting van mensen. Het is maar een tip hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler doet het niet bij mij, sorry.
![]()
Drunk & Daft.quote:
Je zult er wel om gelachen hebben.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:23 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
zoals je zelf zegt gaat dat niet altijd op
Toevallig hadden mijn colega en ik dezelfde broek zeg maar gekocht, zij van *weet ff niet welk merk , 190 euro, ik 20 euro
Mijn broek was zon copiecat zeg maar, zelfs het merkje was een soort van gecopierd, haar broek was binnen 3 mnd al stuk, die van mij heb ik 2 jaar mee kunnen lopen
Ik koop het ook soms bij de zeeman hoor, alleen die hebben altijd van die schreeuwende kleurtjes (ben geen 20 meer)& zeeman gaat toch eerder stukquote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:30 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Koop het dan in ieder geval bij Zeeman, die hebben een contract getekend tegen kinderarbeid en andere uitbuiting van mensen. Het is maar een tip hoor.Spoiler doet het niet bij mij, sorry.
Gemiddelde prijs is 15 euro.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:08 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
bh's vervang je toch iets minder vaak dan strings, ik wel in ieder geval
Ze zegt 3 x in het half jaar dus iedere 2 mnd, naar londen, dus die reis komt er ook nog bij
Je koopt niet 1, of 2 stringetjes
(Je hebt er minstens 7 in de week nodig)
60/70 euro per string stel je koopt er 3 is 210 euro in de 2 mnd
Dan heb je nog geen bovenkleding der bij he, dan loop je alleen nog maar in string
Zie ik ook voor het eerst, niet echt mooi inderdaad.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:31 schreef freaky40 het volgende:
Wat ziet de kleine meid er slecht uit met die vlechtjes!
Dan ga je er vanuit dat ze enkel voor de slipjes gaat.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:12 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
+ de reis naar londen zoals ze zelf zegt
Hiske heeft 'spelen bij het meer' bedachtquote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:36 schreef Chea49 het volgende:
Wat gaan ze doen dat ze met die gevechtsstrepen op hun gezicht lopen?
O dear, zal mij benieuwen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:37 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Hiske heeft 'spelen bij het meer' bedacht
Weer van die stomme buurthuis/Kindervakantiewerk spelletjes....opbokken daarmee!quote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:37 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Hiske heeft 'spelen bij het meer' bedacht
Zoals het hier stond, en schijnbaar zijzelf zegt jaquote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan ga je er vanuit dat ze enkel voor de slipjes gaat.
Als de kindjes maar zoet zijn joh.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Weer van die stomme buurthuis/Kindervakantiewerk spelletjes....opbokken daarmee!
Wie weet heeft ze in London wel 'n "klantje" zitten en maakt ze er 'n verkapt werkbezoek vanquote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:38 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Zoals het hier stond, en schijnbaar zijzelf zegt ja
Maar dit is toch een discussie zonder eind 😉
Mijn mening is waar doet ze het van, en waarom
Maar dat komt denk vanuit mijn achtergrond, ik geef totaal niet om merk luxe of materialistme
Als het maar heel, schoon en comfortable is
Met een crea brein, kan je ook dan er prima uitzien!!!
En zo is dat, go for it girl.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:38 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Maar dat komt denk vanuit mijn achtergrond, ik geef totaal niet om merk luxe of materialistme
Waarom nou weer een slet?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:42 schreef Setje72 het volgende:
Wat heeft die tattooslet een vreselijke zeurderige stem...vind het nog erger om naar te luisteren dan Frannie
Vind je, ik vind haar juist een fijne rustige stem hebben, en waarom een slet? Heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:42 schreef Setje72 het volgende:
Wat heeft die tattooslet een vreselijke zeurderige stem...vind het nog erger om naar te luisteren dan Frannie
Gedumpt drugsafval?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:46 schreef Dotteke het volgende:
Er staat weer van alles bij de poort
[ afbeelding ]
Erger me ook steeds meer om dat ADHD-gedag. Hij zal en moet die tater van hem de hele dag bewegen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jezus Jessie hou eens 'n uurtje of 48 je snater
quote:
Dat hebben wij nou nooit hè?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:46 schreef Dotteke het volgende:
Er staat weer van alles bij de poort
[ afbeelding ]
En dan kom je maar op 'slet'? Vreemd maar goed, ze heet Kaylee.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:46 schreef Setje72 het volgende:
[..]
Sorry kon ff niet op haar naam komen
Fijn dan om iemand slet te noemen..... heeft gewoon vaste relatie maar goed zal wel aan mij liggenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:46 schreef Setje72 het volgende:
[..]
Sorry kon ff niet op haar naam komen
Sorry Fritsie, logisch dat er meerderen reageren.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
1x iemand er op aanspreken vind ik wel genoeg, of gaat dit nog 'n paar uur door?
Mooi, ga ik ff wat anders doen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:59 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Sorry Fritsie, logisch dat er meerderen reageren.
24 uurquote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
1x iemand er op aanspreken vind ik wel genoeg, of gaat dit nog 'n paar uur door?
quote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:38 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Sorry voor watquote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:59 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Sorry Fritsie, logisch dat er meerderen reageren.
Ieder zijn keus en eigen dingquote:
Nou, nou, met verkeerde been uit bed? Een vrouw een slet noemen vind ik persoonlijk niet netjes.quote:
en dooorquote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nou, nou, met verkeerde been uit bed? Een vrouw een slet noemen vind ik persoonlijk niet netjes.
Wanneer beginnen die spelen nou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |