Ben je doof?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:15 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik heb gister bij je moeder nog lip gelezen!!!!!
Oh dan zal het morgen wel in Nederland aan komen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:41 schreef xcachet het volgende:
Nou, mijn pakketje is retour omdat het ergens in Heerenveen is afgeleverd.
Ik hoop ‘t. Zie dat het retour is naar Heerenveen. Maar dan nog. Ze kunnen ook niks daar bij PostNLquote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh dan zal het morgen wel in Nederland aan komen.
Wat zit in het pakketjequote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:41 schreef xcachet het volgende:
Nou, mijn pakketje is retour omdat het ergens in Heerenveen is afgeleverd.
Het zit je ook niet mee.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik hoop ‘t. Zie dat het retour is naar Heerenveen. Maar dan nog. Ze kunnen ook niks daar bij PostNL
Geluksvogelquote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb al weekend dus mag eigenlijk niet klagen vriend.
Helemaal niet eten hou ik gewoon niet vol voor een langere tijd. Ik wil dat mijn maag en lichaam wennen aan een mindere hoeveelheid eten per dag.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:57 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je kan beter gewoon IF doen dan die nutteloze shit bestellen
Daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Helemaal niet eten hou ik gewoon niet vol voor een langere tijd. Ik wil dat mijn maag en lichaam wennen aan een mindere hoeveelheid eten per dag.
Wat voor de een werkt hoeft niet voor de ander te werken, pannenkoek.
Succesquote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Helemaal niet eten hou ik gewoon niet vol voor een langere tijd. Ik wil dat mijn maag en lichaam wennen aan een mindere hoeveelheid eten per dag.
Trap nou niet in die actquote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |