abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 maart 2019 @ 23:13:24 #1
468509 _--_
In varietate concordia
pi_185777703
TONGANOXIE, Kan. (AP) — The American Civil Liberties of Kansas has asked for a state investigation after a black man was detained by local police while moving into his own home.

The ACLU said Thursday that Karle Robinson was held at gunpoint and handcuffed as he moved into a home he had purchased in Tonganoxie, about 30 miles (48 kilometers) west of Kansas City.

Robinson says police harassed him and that Tonganoxie’s police chief stopped him from filing a racial bias complaint.

Police Chief Greg Lawson says he had not seen the ACLU’s allegations and would comment later.
https://apnews.com/df20dedf955a468397aa724f73640c37
_
Mass-incarceration nog steeds bezig zie ik.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_185777873
Voor hetzelfde geld was het een inbreker. Goed gehandeld.
<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif&lt" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
  donderdag 21 maart 2019 @ 23:25:13 #3
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_185778035
Laatst ook al zo'n verhaal uit de US of A dat een politieman aangezien werd voor een zwarte man verkleed als politieman :')
  Eindredactie Games donderdag 21 maart 2019 @ 23:26:21 #4
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_185778062
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  donderdag 21 maart 2019 @ 23:32:06 #5
468509 _--_
In varietate concordia
pi_185778221
Ongelovelig hoe mensen dit nog goed praten, geen woorden voor. :N
pi_185778266
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2019 23:30 schreef _--_ het volgende:

[..]

Omdat dit recent is vriend. Zag ik op de frontpage van Reddit dus ik dacht ik deel het met m'n fokkers.
Als ik zo'n algemeen probleem in de VS zou willen aankaarten zou ik daar mijn focus op richten. Maar om toch nog een beetje schappelijk te zijn, ja ik geloof best dat er in de VS vaker bevoordeeld gereageerd wordt op donkere mensen. Maar ik zie niet in hoe dat ons hier zou raken, aangezien we tevens niet moeten vergeten dat donkere mensen daar en hier vaker voorkomen in de misdaadstatistieken. Een nette donkere familieman met zijn gezin aanhouden en lastigvallen slaat natuurlijk nergens op, maar een groep rondhangende jongeren met een dure auto ondervragen die toevallig getint zijn is geen racisme.
  donderdag 21 maart 2019 @ 23:36:37 #7
468509 _--_
In varietate concordia
pi_185778335
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 23:33 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Als ik zo'n algemeen probleem in de VS zou willen aankaarten zou ik daar mijn focus op richten. Maar om toch nog een beetje schappelijk te zijn, ja ik geloof best dat er in de VS vaker bevoordeeld gereageerd wordt op donkere mensen. Maar ik zie niet in hoe dat ons hier zou raken, aangezien we tevens niet moeten vergeten dat donkere mensen daar en hier vaker voorkomen in de misdaadstatistieken. Een nette donkere familieman met zijn gezin aanhouden en lastigvallen slaat natuurlijk nergens op, maar een groep rondhangende jongeren met een dure auto ondervragen die toevallig getint zijn is geen racisme.
Waarom denk je dat zwarten statistisch gezien meer misdaden plegen?
  donderdag 21 maart 2019 @ 23:37:23 #8
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_185778358
4100 inwoners :') Gaan we serieus praten over een melding van een mogelijk poging tot inbraak in een Amerikaans plaatsje met een inwonertal net iets groter dan Ameland ;')

quote:
Tonganoxie is een plaats (city) in de Amerikaanse staat Kansas, en valt bestuurlijk gezien onder Leavenworth County. Bij de volkstelling in 2000 werd het aantal inwoners vastgesteld op 2728.[1] In 2006 is het aantal inwoners door het United States Census Bureau geschat op 4101,[2] een stijging van 1373 (50,3%).

https://nl.wikipedia.org/wiki/Tonganoxie
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_185778407
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2019 23:32 schreef _--_ het volgende:
Ongelovelig hoe mensen dit nog goed praten, geen woorden voor. :N
Dat is toch logisch dat als je als wijkagent een vreemde een huis ziet binnengaan -welke je kent- die aan het criminaliteitsprofiel voldoet, je even een kijkje gaat nemen?

Ongelofelijk dat jij met je haat naar racisme toch met vooroordelen komt.. Bizar!!!
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 21 maart 2019 @ 23:40:38 #10
468509 _--_
In varietate concordia
pi_185778429
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 23:39 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Dat is toch logisch dat als je als wijkagent een vreemde een huis ziet binnengaan -welke je kent- die aan het criminaliteitsprofiel voldoet, je even een kijkje gaat nemen?
Is dit ook logisch?

Robinson says police harassed him and that Tonganoxie’s police chief stopped him from filing a racial bias complaint.
  donderdag 21 maart 2019 @ 23:41:17 #11
468509 _--_
In varietate concordia
pi_185778446
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 23:39 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Overigens, kijkje met wapens richting de man zeker? En direct arresteren zeker? :')
pi_185778449
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2019 23:36 schreef _--_ het volgende:

[..]

Combinatie van vele factoren zoals cultuur, opvoeding, levensomstandigheden en omgeving. Wil nog niet zeggen dat je je gezonde boerenverstand op moet geven alleen omdat de persoon in kwestie een kleurtje heeft. Als je een gast van rond de 20 met een peperdure auto rond ziet rijden zijn er drie opties:
1) De persoon in kwestie is een jonge miljonair (kans is extreem klein)
2) Auto is gehuurd of van familie (dan moet dat ook geen probleem zijn om dat uit te leggen)
3) Auto is gekocht met zwart geld.

Heeft niks met racisme te maken.
pi_185778462
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2019 23:36 schreef _--_ het volgende:

[..]

Omdat de bulk veel armer is in verhouding dan de wereld waarin zij leven. Het heeft wel iets logisch. Als je de bulk steeds armer maakt door beleid krijg je een stijgend misdaadcijfer. Dat is ook ons voorland hier en nu.

Verplaatst men de kapitaalstroom steeds meer van arm naar rijk dan krijg je shit. Dat is wat rechtse partijen doen.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_185778466
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2019 23:41 schreef _--_ het volgende:

[..]

Overigens, kijkje met wapens richting de man zeker? En direct arresteren zeker? :')
Dat is gewoon 'murica :') Daar zijn ze zo debiel qua politie
  donderdag 21 maart 2019 @ 23:43:22 #15
468509 _--_
In varietate concordia
pi_185778499
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 23:41 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Omdat de bulk veel armer is in verhouding dan de wereld waarin zij leven. Het heeft wel iets logisch. Als je de bulk steeds armer maakt door beleid krijg je een stijgend misdaadcijfer. Dat is ook ons voorland hier en nu.

Verplaatst men de kapitaalstroom steeds meer van arm naar rijk dan krijg je shit. Dat is wat rechtse partijen doen.
Dan bedoel ik, slavernij heeft hier invloed op gehad. En juist door de vooroordelen die erop volgen stijgen de misdaadcijfers. En relatief gezien hebben zwarten niet eens de meeste misdaden gepleegd.
  donderdag 21 maart 2019 @ 23:43:53 #16
468509 _--_
In varietate concordia
pi_185778510
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 23:41 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Combinatie van vele factoren zoals cultuur, opvoeding, levensomstandigheden en omgeving. Wil nog niet zeggen dat je je gezonde boerenverstand op moet geven alleen omdat de persoon in kwestie een kleurtje heeft. Als je een gast van rond de 20 met een peperdure auto rond ziet rijden zijn er drie opties:
1) De persoon in kwestie is een jonge miljonair (kans is extreem klein)
2) Auto is gehuurd of van familie (dan moet dat ook geen probleem zijn om dat uit te leggen)
3) Auto is gekocht met zwart geld.

Heeft niks met racisme te maken.
Sorry, maar je hebt echt weinig kennis over dit onderwerp.
  donderdag 21 maart 2019 @ 23:43:57 #17
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_185778512
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2019 23:40 schreef _--_ het volgende:

[..]

Is dit ook logisch?

Ja. Want zijn klacht is nergens op gebasseerd. LOGISCH dat die agent daar niet aan mee wil werken.
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_185778536
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2019 23:43 schreef _--_ het volgende:

[..]

Sorry, maar je hebt echt weinig kennis over dit onderwerp.
Oja het is de slavernij jonguns!!! Die verdraaide witten toch altijd :r
  donderdag 21 maart 2019 @ 23:45:18 #19
468509 _--_
In varietate concordia
pi_185778539
quote:
6s.gif Op donderdag 21 maart 2019 23:43 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Ja. Want zijn klacht is nergens op gebasseerd. LOGISCH dat die agent daar niet aan mee wil werken.
GAST, ZIJN ARRESTATIE IS NERGENS OP GEBASEERD.

Ik lach me echt kapot. :')
  donderdag 21 maart 2019 @ 23:46:22 #20
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_185778559
Waaruit blijkt het racisme?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  donderdag 21 maart 2019 @ 23:46:23 #21
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_185778560
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2019 23:45 schreef _--_ het volgende:

[..]

GAST, ZIJN ARRESTATIE IS NERGENS OP GEBASEERD.

Ik lach me echt kapot. :')
Jawel. Mogelijke poging tot inbraak. Toen bleek dat er niets aan de hand was is hij vrijgelaten. CASE CLOSED
pi_185778638
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2019 23:43 schreef _--_ het volgende:

[..]

Dan bedoel ik, slavernij heeft hier invloed op gehad. En juist door de vooroordelen die erop volgen stijgen de misdaadcijfers. En relatief gezien hebben zwarten niet eens de meeste misdaden gepleegd.
Nou ja, afgezien van je kleur van dienst. Als je aan de verliezende kant zit dan moet je toch wat. Het is begrijpelijk en logisch. Een samenleving is veel meer gebaat bij welvaart voor iedereen. Alleen wil de rechtsmens alles voor zichzelf. Wat dat betreft komt het niet meer goed. De natuurlijke inhaligheid is killing. En we leven in een tijd dat een kleine groep alles naar zich toetrekt ondersteund door een veel grotere groep die hoopt om ooit nog eens tot die elite te behoren. De ingebouwde inhaligheid van het mensenras gaat tevens hun ondergang veroorzaken. De geschiedenis herhaalt zich altijd weer.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  vrijdag 22 maart 2019 @ 00:58:55 #23
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_185779463
Heeft iemand (misschien TS) een Nederlandstalige uitleg over mass incarceration in Amerika? Ik snap namelijk nog niet goed wat er gaande is daar.
pi_185779467
quote:
Around 2:30 a.m. as he was carrying in his TV, the last item out of the moving van, Robinson was approached by an officer who pulled into the driveway. During the incident, which was captured on police body camera, the officer drew his gun and told Robinson to put down the TV.

“I just bought this house,” said Robinson, who followed the officer’s order about the TV.

“You just bought this house and you’re moving in at 4 in the morning?” the officer said.

Robinson told the officer he had paperwork inside the home that would prove he was the owner.

The officer asked Robinson to walk toward the house and put his hands on his head. He then handcuffed Robinson.

Once backup arrived, the officer and a second officer entered the home, brought out the paperwork and took the handcuffs off Robinson. The officers helped Robinson carry the TV in the house after he asked them to.

Dus even de boeien om en na aankomst van een 2 agent alweer losgehaald. Man er gebeuren ergere ding hier in Europa door politie.
.
  vrijdag 22 maart 2019 @ 01:03:29 #25
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_185779492
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 00:59 schreef Fer het volgende:

[..]

Dus even de boeien om en na aankomst van een 2 agent alweer losgehaald. Man er gebeuren ergere ding hier in Europa door politie.
Dit maakt een hoop duidelijk. Niets aan de hand dus.
Als je op dat tijdstip met een TV gaat slepen, dan is dat heel erg verdacht. Ik zou ook de politie bellen als ik midden in de nacht iemand een paar huizen verder zie klooien met een TV.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')