SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Vermoedelijke opstelling Nederlands elftal: Cillessen; Teté, De Ligt, Van Dijk, Blind ; De Roon, Wijnaldum, De Jong; Bergwijn, Memphis, Babel.
(wellicht Pröpper voor de Roon)
-Uitzending NOS begint om 20.00 op NPO 3
-Nederland- Wit Rusland: 20.45.
Poll: Wat wordt de uitslag van Nederland - Wit-Rusland?
• Winst Nederland
• Gelijk
• Verlies Nederland
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Dijks ook in Oranje.quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:02 schreef El-Stinho het volgende:
Ik kan er nog niet over uit. Zeefuik, fucking Zeefuik.
Geen idee, ik kijk nooit naar Spaghetti Bologna.quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Speelt ie niet oké, laatste tijd?
Doe maar nietquote:Op donderdag 21 maart 2019 23:27 schreef BB-King het volgende:
Ik geef cijfers.
Cillessen een 10 want geen goals tegen.
De verdediging een 10 want geen goals tegen.
Het middenveld een 10 want geen goals tegen.
De aanval een 8 want het had 10-0 moeten worden.
Tete was man of the match.
Was misschien onzichtbaar na zijn wissel maar dat soort spelers zijn altijd erg nuttig.
Gelachenquote:Op donderdag 21 maart 2019 23:27 schreef BB-King het volgende:
Ik geef cijfers.
Was misschien onzichtbaar na zijn wissel maar dat soort spelers zijn altijd erg nuttig.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:27 schreef BB-King het volgende:
Ik geef cijfers.
Wat een meltdown in enkele posts. Mijn god.quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:10 schreef Five4Nine het volgende:
Ik ben er vandoor. De volgende keer laat ik mij niet meer provoceren door die baby luiers die daar alleen maar op uit zijn. Al denk ik soms toch ook echt dat het gewoon domheid is. Of een soort van afkeer tegen het Nederlands elftal terwijl zij zelf ook waarschijnlijk gewoon een Nederlander zijn.
Een fijne avond mensen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |