Meeste ontmoetingsplaatsen zijn op afgelegen plaatsen. En meestal vind daar pas activiteit plaats in de avond en nacht. Maar ja...als er dan nog steeds mensen zijn die er dan nog last van hebben. Dan is dat gewoon hun eigen probleem. Het is daar nou eenmaal een ontmoetingsplaats. Deal ermee. Dan moet je maar niet in de buurt van zo´n plaats komen in de avond.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:28 schreef probeer het volgende:
[..]
Dus dan is het op die specifieke plek niet toegestaan. Want men valt er andere mensen mee lastig.
De gemeente heeft het stuk grond er naast bestemd voor wonen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:31 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Meeste ontmoetingsplaatsen zijn op afgelegen plaatsen. En meestal vind daar pas activiteit plaats in de avond en nacht. Maar ja...als er dan nog steeds mensen zijn die er dan nog last van hebben. Dan is dat gewoon hun eigen probleem. Het is daar nou eenmaal een ontmoetingsplaats. Deal ermee. Dan moet je maar niet in de buurt van zo´n plaats komen in de avond.
Joh i don´t care. Dat moeten die mensen dan maar op gaan lossen met de gemeente ofzo.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:35 schreef probeer het volgende:
[..]
De gemeente heeft het stuk grond er naast bestemd voor wonen.
Officieel in welke zin?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:14 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Ja die hebben we ja. Van welke planeet kom jij?
Waarschijnlijk bestaat die ontmoetingsplaats al heel lang en zijn de huizen er later bij gekomen ofzo.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:51 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Officieel in welke zin?
Vastgelegd in het bestemmingsplan?
Gedoogd zolang niemand er last van heeft?
Seks in de openbare ruimte an sich is niet verboden, schennispleging wel.
En het in het zicht van een stel huizen doen is toch schennispleging?
Uit de OP: "Onze buren wonen hier al 36 jaar en het is al 32 jaar aan de gang"quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:56 schreef Samuel24 het volgende:
Waarschijnlijk bestaat die ontmoetingsplaats al heel lang en zijn de huizen er later bij gekomen ofzo.
Om meer handhaving vragen dus.quote:Ik snap dat die mensen (die daar in de buurt wonen) er niet blij mee zijn. Dus ja...nu moeten ze maar even het een en ander regelen met de gemeente ofzo. Problemen lossen zichzelf niet vanzelf op.
Ja bijvoorbeeld. Of misschien dat de gemeente iets voor de ontmoetingsplaats neer wilt zetten waardoor het zicht belemmerd word zodat de mensen die daar wonen het niet kunnen zien.quote:
Dat zou dan eerder door een homobelangenorganisatie bekostigd moeten worden.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 17:01 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Ja bijvoorbeeld. Of misschien dat de gemeente iets voor de ontmoetingsplaats neer wilt zetten waardoor het zicht belemmerd word zodat de mensen die daar wonen het niet kunnen zien.
Neen niet. Die mensen hebben er last van. Dus moeten ze naar de gemeente toe stappen. En dan mag de gemeente dit maar even gaan oplossen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 17:03 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Dat zou dan eerder door een homobelangenorganisatie bekostigd moeten worden.
De gemeente kan niks doen omdat het niet hun grond is.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 17:08 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Neen niet. Die mensen hebben er last van. Dus moeten ze naar de gemeente toe stappen. En dan mag de gemeente dit maar even gaan oplossen.
De homobelangenorganisatie heeft hier verder niks mee te makke. Die zijn er voor de belangen van homoseksuelen. Zij zijn geen bemiddelingsbureau die het iedereen naar de zin moet maken. En al helemaal geen financiële spaarpot.
Daaag.
De bewoners hebben er last van omdat de bezoekers van dat bosje onrechtmatig handelen. (art 239 Sr)quote:Op vrijdag 22 maart 2019 17:08 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Neen niet. Die mensen hebben er last van. Dus moeten ze naar de gemeente toe stappen. En dan mag de gemeente dit maar even gaan oplossen.
De homobelangenorganisatie heeft hier verder niks mee te makke. Die zijn er voor de belangen van homoseksuelen. Zij zijn geen bemiddelingsbureau die het iedereen naar de zin moet maken. En al helemaal geen financiële spaarpot.
Daaag.
Hoe bedoel je niet hun grond is? Van wie is het dan? Tante truus?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 17:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
De gemeente kan niks doen omdat het niet hun grond is.
Rijkswaterstaat, dat staat in het artikel hier boven.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 17:14 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je niet hun grond is? Van wie is het dan? Tante truus?
Weetje. Deze conversatie met jou begind mij een beetje te vervelen nu. Heb jij niks beters te doen op het moment jeroen25??? Want ik namelijk wel en heb weinig tijd (en zin) om verder te discussiëren met jou.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 17:14 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
De bewoners hebben er last van omdat de bezoekers van dat bosje onrechtmatig handelen. (art 239 Sr)
Ze mogen elkaar daar best ontmoeten. Willen ze seks hebben dan moeten ze een plaats uitzoeken waar derden dit niet te zien krijgen.
Willen ze toch daar in dat bosje seks hebben? Dan moeten zij maar zorgen dat er daar een caravan o.i.d. komt te staan.
Misschien is het eigendom van het tankstation. Of hoort het bij de snelweg.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 17:14 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je niet hun grond is? Van wie is het dan? Tante truus?
Wat is er mis met discussiëren?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 17:18 schreef Samuel24 het volgende:
Weetje. Deze conversatie met jou begind mij een beetje te vervelen nu. Heb jij niks beters te doen op het moment jeroen25??? Want ik namelijk wel en heb weinig tijd (en zin) om verder te discussiëren met jou.
Jij ook. Daaagquote:Een fijne avond alvast. Daaag
Dit geval betreft geen officiële ontmoetingsplaats.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:24 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Ja dat is daar toegestaan. Zolang je andere mensen niet lastig valt en je spullen weer opruimt.
Btw...de meeste ontmoetingsplaatsen zijn niet in de buurt van een woonwijk. Let wel...meestal
Maar helaas...af en toe heb je dus een uitzondering...zoals we nu haarfijn kunnen zien in dit topic.
Nou dit zou niet iets zijn waar ik 'research' naar doe bij de aankoop van een huis. Wist niet eens dat dit soort dingen bestond.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:03 schreef karr-1 het volgende:
Overdreven gedoe altijd, nu ze het eenmaal weet gaat ze er ook extra op letten natuurlijk. Het feit dat dit al ruim 30 jaar aan de gang is, geeft aan dat het geen verrassing had kunnen zijn. Beetje zelf onderzoek doen is er niet meer bij tegenwoordig?
Over het algemeen worden dat soort plaatsen op bv internet redelijk goed aangegeven voor iemand die interesse zou kunnen hebben.
Maar in dit geval is er niets discreets aan. Er staan woningen die uitkijken op het stukje bos.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:52 schreef Samuel24 het volgende:
Zolang je alles netjes opruimt en een beetje discreet bent mag het dus wel.
Daaaag.
Post van het jaar wat mij betreft.quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:32 schreef Nikonlover het volgende:
Triest dat zo'n mooi plekje vergald moet worden door keurige huisvaders die na werktijd zich stiekem laten pijpen.
Ja, en dat vind ik ook buitengewoon vervelend voor deze mensen hoor.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:05 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar in dit geval is er niets discreets aan. Er staan woningen die uitkijken op het stukje bos.
De woning in kwestie is van 1930.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:56 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bestaat die ontmoetingsplaats al heel lang en zijn de huizen er later bij gekomen ofzo.
Ik snap dat die mensen (die daar in de buurt wonen) er niet blij mee zijn. Dus ja...nu moeten ze maar even het een en ander regelen met de gemeente ofzo. Problemen lossen zich niet vanzelf op.
Die homo's verhuizen maar.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:07 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Ja, en dat vind ik ook buitengewoon vervelend voor deze mensen hoor.
Ze zulle moeten verhuizen!Een andere oplossing zou ik zo 123 niet kunnen bedenken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |