Deed je dat maar ja, maar blijft jammer dat je zo'n homofoob bent. Einde discussiequote:Op dinsdag 26 maart 2019 19:06 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik pas me aan jouw niveau aan.
Twee meisjes van 6 en 9 hebben vanuit hun slaapkamers uitzicht op pijpende homo's en dan komt er een of andere zwakzinnige hier roepen dat het preutsheid is....quote:Op dinsdag 26 maart 2019 19:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Met een beetje meer inhoudelijkheid wellicht?
Doe toch normaal, idioot.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 19:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Deed je dat maar ja, maar blijft jammer dat je zo'n homofoob bent. Einde discussie
Ze hebben wel een verrekijker nodig.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 19:10 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Twee meisjes van 6 en 9 hebben vanuit hun slaapkamers uitzicht op pijpende homo's en dan komt er een of andere zwakzinnige hier roepen dat het preutsheid is....
Er zijn meer zwakzinnigen hier, schijnbaar.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 19:22 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Ze hebben wel een verrekijker nodig.
Dan voel je je tenminste niet zo alleen.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 19:24 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Er zijn meer zwakzinnigen hier, schijnbaar.
Alsof ik op jouw gezelschap zit te wachten.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 19:31 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Dan voel je je tenminste niet zo alleen.
Of beiden. Dubbel $quote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:55 schreef klipper het volgende:
[..]
Welnee, gewoon rechtstreeks streamen naar internet.
Een kind van 6 moet al op een stoel klimmen om door dat raam naar beneden te kunnen kijken. Zoals ik al eerder zei kunnen de ouders er matte folie op plakken of die slaapkamer zelf in nemen, de heg achter het huis hoger laten worden, maar nee dat is niet de gewenste oplossing voor deze mensen.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 19:10 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Twee meisjes van 6 en 9 hebben vanuit hun slaapkamers uitzicht op pijpende homo's en dan komt er een of andere zwakzinnige hier roepen dat het preutsheid is....
Het normaal vinden dat homo's elkaar staan te pijpen op 100 meter van je huis.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 19:55 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Een kind van 6 moet al op een stoel klimmen om door dat raam naar beneden te kunnen kijken. Zoals ik al eerder zei kunnen de ouders er matte folie op plakken of die slaapkamer zelf in nemen, de heg achter het huis hoger laten worden, maar nee dat is niet de gewenste oplossing voor deze mensen.
Misschien heeft je buurman wel dagelijks een orgie in de slaapkamer naast je, niet normaal joh.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:02 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Het normaal vinden dat homo's elkaar staan te pijpen op 100 meter van je huis.
Wat hij in zijn eigen huis doet, moet hij zelf weten.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:07 schreef Basp1 het volgende:
Misschien heeft je buurman wel dagelijks een orgie in de slaapkamer naast je, niet normaal joh.
Als jij dat op 100 meter niet kunt zien, dan heb je serieus een bril nodig. Ik (en mijn kinderen) zien loepzuiver op 100 meter.quote:Hoe gedetaileerd kun jij zonder verrekijker nog zulke details zien op 100 meter afstand?
Je zal inderdaad maar handhaving verwachten, wat een sukkel ben je dan zeg.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 19:55 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Een kind van 6 moet al op een stoel klimmen om door dat raam naar beneden te kunnen kijken. Zoals ik al eerder zei kunnen de ouders er matte folie op plakken of die slaapkamer zelf in nemen, de heg achter het huis hoger laten worden, maar nee dat is niet de gewenste oplossing voor deze mensen.
Dat homo's in de buitenlucht in het zicht elkaars darmkanaal inspecteren is heel normaal, maar dat die mevrouw haar ramen niet afplakt met folie niet.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 19:55 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als zij er geen last van hadden.quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:36 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je dit, als de verkopende partij er niets over gezegd heeft, als "verborgen gebrek" kan beschouwen. Ik zou dus een flinke claim neerleggen bij de verkopers.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |