Heb het even gecorrigeerd aangezien we nu in rechts Nederland zitten en wij niet langer onze normen projecteren op anderen alsof het een feit is.quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De knapste van dit rijtje is flippiee vind ik
Ja, wil ik ook wel weer eens zien.quote:
Dat heb ik bij iedere vrouwelijke userquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb haar nog nooit gezien maar soms posten mensen gewoon op een manier waarop je voelt dat ze knap zijn.
Niet?quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb haar nog nooit gezien maar soms posten mensen gewoon op een manier waarop je voelt dat ze knap zijn.
Ben je vrij in maatjequote:Op donderdag 21 maart 2019 16:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb het even gecorrigeerd aangezien we nu in rechts Nederland zitten en wij niet langer onze normen projecteren op anderen alsof het een feit is.
Dit is een beetje het tijdstip waarop WAjongers ontwaken, maar jij hebt toch gewoon werk? Gekke vraag.quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:24 schreef Driepink het volgende:
Ik kreeg net de vraag of ik ook wakker was geworden door de geur van de zon
Jeetjequote:Op donderdag 21 maart 2019 16:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is nog onderweg. Wifi is traag op mijn werk
Ozon zeker?quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:24 schreef Driepink het volgende:
Ja, daarom vond ik de vraag zo raar.. Toen ik wakker werd scheen de zon nog niet eens..quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dit is een beetje het tijdstip waarop WAjongers ontwaken, maar jij hebt toch gewoon werk? Gekke vraag.
Fok heeft er wel een handje van om vrouwen te aanbidden of ze nou knap zijn of niet. Het userfoto topic is daar een uitstekend voorbij in. 90% die daar post zou je straal voorbij lopen op straatquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet?
Maar inderdaad je kan het wel een beetje aanvoelen he... weinig echt lelijke mensen die aanbeden worden.
En?quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:24 schreef Driepink het volgende:
Ik word pas rond half 8/kwart voor 8 wakker en dan schijnt het zonnetje gelukkig weer. Ik hoef maar 2 maanden ofzo in het donker op te staanquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:25 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja, daarom vond ik de vraag zo raar.. Toen ik wakker werd scheen de zon nog niet eens..
Ligt ie gelijk weer goed !!!quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
Joop draait zich om in zijn graf van deze opmerking
En?quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:27 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nee.
Daarna kreeg ik de vraag of ik dan wakker werd van de smaak van de maan..
Mij ook bijvoorbeeldquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Fok heeft er wel een handje van om vrouwen te aanbidden of ze nou knap zijn of niet. Het userfoto topic is daar een uitstekend voorbij in. 90% die daar post zou je straal voorbij lopen op straat
Zou kunnen natuurlijk. De maan stinktquote:
Gaat wel nog gebeuren tochquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ohja. Nou, is het nog niet echt van gekomen hè.
Beter je best doenquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ohja. Nou, is het nog niet echt van gekomen hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |