Het is gewoon jammer om te zien hoe je alles laat lopenquote:Op donderdag 21 maart 2019 17:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hou eens op met je eigen onzekerheden te projecteren op mij.
Zou je een golden shower ontvangen van cachet?quote:Op donderdag 21 maart 2019 17:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het is gewoon jammer om te zien hoe je alles laat lopen
Zeg je nu dat ze makkelijk is?quote:Op donderdag 21 maart 2019 17:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Bij Azpi had ik niet anders verwacht, bij jou valt het me enorm tegen
Nee man, ze kan haar pis bij zich houden.quote:Op donderdag 21 maart 2019 17:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zou je een golden shower ontvangen van cachet?
Hm okequote:Op donderdag 21 maart 2019 17:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee man, ze kan haar pis bij zich houden.
Dat bedoelde ik in ieder geval niet maar hey he hahaquote:Op donderdag 21 maart 2019 17:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zeg je nu dat ze makkelijk is?
Dacht dat jij wel van de plasseks wasquote:Op donderdag 21 maart 2019 17:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Weet ik niet, lijkt me niet zo eigenlijk, ongeacht van wie
Hahahaha goeiequote:Op donderdag 21 maart 2019 17:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dacht dat jij wel van de plasseks was
En nee, niet omdat geel per se haha
Regelmatigquote:Op donderdag 21 maart 2019 17:25 schreef xcachet het volgende:
Denken jullie ook wel eens aan iets anders dan seks?
Geven is simpel, mannen pissen sowieso graag overal tegenaanquote:Op donderdag 21 maart 2019 17:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hahahaha goeie
Zou wel geven denk ja, geen ervaring mee overigens
Ik pis meestal zittendquote:Op donderdag 21 maart 2019 17:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Geven is simpel, mannen pissen sowieso graag overal tegenaan
Heb ik al jaren niet gedaanquote:Op donderdag 21 maart 2019 17:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik vind buiten in het bos tegen een boom echt heerlijk bevrijdend
Haha dat bedoel ik maarquote:Op donderdag 21 maart 2019 17:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat kan je na een aantal jaar wel met zekerheid concluderen ja haha
Hij is ook zn hoedje kwijt he hahaquote:Op donderdag 21 maart 2019 17:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je pakt een klein piemeltje minder makkelijk vast met alle gevolgen van dien
Weet ik nietquote:Op donderdag 21 maart 2019 17:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haags?
Dat is wel een voordeel, hoef je die niet meer terug te trekken.
Dan toch juist wel hahahaquote:Op donderdag 21 maart 2019 17:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik denk het niet, hij bedekt hier ook niet een lul te zijn haha
quote:Op donderdag 21 maart 2019 17:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Had eikel moeten zijn, wat een faal.
Oh ja, hoedje kwijt, nog een faal
Is nog niet voorbij. En jij?quote:Op donderdag 21 maart 2019 17:49 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hoi haags, leuke dag gehad?
Ja dag is zo omgevlogen, ben nu tandoori aan het makenquote:Op donderdag 21 maart 2019 17:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is nog niet voorbij. En jij?
Lekker hoor. Geniet er van.quote:Op donderdag 21 maart 2019 17:54 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja dag is zo omgevlogen, ben nu tandoori aan het maken
Dank je wel, jij ook alvast smakelijk etenquote:Op donderdag 21 maart 2019 17:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker hoor. Geniet er van.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 17:59 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Dank je wel, jij ook alvast smakelijk eten
voetbalquote:Op donderdag 21 maart 2019 17:25 schreef xcachet het volgende:
Denken jullie ook wel eens aan iets anders dan seks?
heb eens seks gehad terwijl de europa league aan stond, dan kan je het echt net zo goed afzetten hoor.quote:
Ja dat is niet best nee.quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
heb eens seks gehad terwijl de europa league aan stond, dan kan je het echt net zo goed afzetten hoor.
Thx bbquote:Op donderdag 21 maart 2019 10:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hey moira, mooi kleurtjeben na nanking en nu jij echt jaloers op kleurtjes
Lekker. Heb je lang laten marineren?quote:Op donderdag 21 maart 2019 17:54 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja dag is zo omgevlogen, ben nu tandoori aan het maken
Hee kaneelquote:Op donderdag 21 maart 2019 18:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker. Heb je lang laten marineren?
Ligt eraan welk lampjequote:Op donderdag 21 maart 2019 19:15 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Wat moet ik doen als check lampje brandt
Echt geen land mee te bezeilen met die Chineesquote:
Als ineens de “Check Engine” lamp gaat branden op je dashboard, schrik je even flink. Je krijgt dat vreemde gevoel onderin je maag omdat je realiseert dat dit geld kan gaan kosten.En eerlijk is eerlijk, dat kan ook het geval zijn. Maar dat hoeft helemaal niet zo te zijn.quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:29 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Echt geen land mee te bezeilen met die Chinees
Komt niet zo goed uit heb net vakantie geboektquote:Op donderdag 21 maart 2019 19:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als ineens de “Check Engine” lamp gaat branden op je dashboard, schrik je even flink. Je krijgt dat vreemde gevoel onderin je maag omdat je realiseert dat dit geld kan gaan kosten.En eerlijk is eerlijk, dat kan ook het geval zijn. Maar dat hoeft helemaal niet zo te zijn.
Het enige dat je zeker weet is dat er teveel vieze uitlaatgassen gemeten zijn. Dat kan gewoon even een incident geweest zijn, en in zo’n geval gaat de lamp na opnieuw starten gewoon weer uit. Blijft hij branden? Dan kan er meer aan de hand zijn en is het verstandig om een bezoek aan je auto dealer of autobedrijf te brengen om te bepalen wat er aan de hand is.
Het Check Engine lampje – meestal oranje gekleurd – is een signaal van de motor van de auto computer dat er even iets mis is geweest met de uitlaatgassamenstelling. De stelregel is: gaat er een rode lamp branden, stop dan direct, want doorrijden kan extra schade veroorzaken. Gaat er een oranje lamp branden, rijdt rustig door en ga zo snel als dat mogelijk is langs je auto(dealer)bedrijf.
Bij groene lampen, dat spreekt voor zich, is er helemaal niks aan de hand.
Ga je weer naar Pierre in Parijsquote:Op donderdag 21 maart 2019 19:36 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Komt niet zo goed uit heb net vakantie geboekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |