Sommige users communiceren nu eenmaal een beetje zoals een vastgelopen langspeelplaat.quote:
Wat is dit?quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Sommige users communioceren nu eenmaal een beetje zoals een vastgelopen langspeelplaat.
Wil je mijn derde pink zien?quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:18 schreef Driepink het volgende:
Wie kan er voor mij een leuke ondertitel verzinnen?
Ik zal het even quoten voor de zekerheidquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:18 schreef TARDIS. het volgende:
Vroeger kwam je in de problemen als je dingen over de policy zelf zei, maar dat staat niet in de huidige policy. Eens testen:
Ik pis op de policy.
xcachet is de leukste en liefste user ooitquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:20 schreef Driepink het volgende:
Maar ik ben een beetje uitgekeken op dat stukje tekst en wil iets nieuws.
Hou je bek, vieze vette vuile dikke gore piepzakquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
xcachet is de leukste en liefste user ooit
Deze dan?
Past niet helaasquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
xcachet is de leukste en liefste user ooit
Deze dan?
Kan niet kiezenquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nu kiezen, @:Flippiee , @:xcachet , of je vriendin.
Cachie is maatje S waar heb je het overquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hou je bek, vieze vette vuile dikke gore piepzak
De knapste van dit rijtje is flippieequote:Op donderdag 21 maart 2019 16:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nu kiezen, @:Flippiee , @:xcachet , of je vriendin.
Pics.quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De knapste van dit rijtje is flippiee
Ik heb haar nog nooit gezien maar soms posten mensen gewoon op een manier waarop je voelt dat ze knap zijn.quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De knapste van dit rijtje is flippiee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |