quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je bent niks, je hebt geen vrienden of familieleden die van je houden dus ga je maar internetgebruikers lastigvallen met je nietszeggende simpele repetitieve kutposts
ik walg van je echt waar
Doe dit maar niet.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk hoor. Zorgt voor wat afwisseling en een zekere je ne sais quois binnen het forum
Vrouwen die willen blijven werken zijn wellicht zeldzamer dan CR7 krijgen in een pakjequote:Op donderdag 21 maart 2019 15:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Een workaholic die 12 uur werkt en dan nog wil neuken? weinig kans denk ik
Goed om te horen! @Goudenvis en ik zullen er mee door gaan met veel plezierquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk hoor. Zorgt voor wat afwisseling en een zekere je ne sais quois binnen het forum
goudenvis had ik gisteren al laten caren, nu doe jij hetquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:52 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]![]()
denken dat ik niets hebik kom enkel heel soms in de SC omdat ik ook andere shit te doen heb.
Jij zit daarentegen alleeeeen maar in SC te praten een uitkering te trekken![]()
wie heeft hier nou geen leven en is niks![]()
@:Goudenvis
Hadden we maar een uitkering, hè vriend?quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
goudenvis had ik gisteren al laten caren, nu doe jij het
voel me weer helemaal in mijn nopjes
'caren' wat is dat nou weer voor taal?quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Wees eens wat meer open voor nieuwe mensen zodat de blauw/zwart verhouding gezonder wordtquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je bent niks, je hebt geen vrienden of familieleden die van je houden dus ga je maar internetgebruikers lastigvallen met je nietszeggende simpele repetitieve kutposts
ik walg van je echt waar
dan zou er geen limiet zijn aan carende mensen hier vriendquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hadden we maar een uitkering, hè vriend?
schoffelen in het park als baan hebbenquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hadden we maar een uitkering, hè vriend?
Wat voor pakje?quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vrouwen die willen blijven werken zijn wellicht zeldzamer dan CR7 krijgen in een pakje
Was wel erg makkelijk. Niks aan.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ga voor kwaliteit en niet kwantiteitquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wees eens wat meer open voor nieuwe mensen zodat de blauw/zwart verhouding gezonder wordt
Ik fok juist het meest tijdens het werk en buiten mijn werk een stuk minderquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:52 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]![]()
denken dat ik niets hebik kom enkel heel soms in de SC omdat ik ook andere shit te doen heb.
Jij zit daarentegen alleeeeen maar in SC te praten een uitkering te trekken![]()
wie heeft hier nou geen leven en is niks![]()
@:Goudenvis
te merken jaquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ga voor kwaliteit en niet kwantiteit
Dat is KLB-vakjargon.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:53 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
'caren' wat is dat nou weer voor taal?
der mann![]()
wat voor werk doe je danquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik fok juist het meest tijdens het werk en buiten mijn werk een stuk minder
als jij 10 achtereenvolgende posts plaatst zonder de emogif te gebruiken paypal ik je 20 euro.quote:
Enige punt van kritiek is dat jullie eerst met een hele squad waren en nu alleen een treurige duo van over is. Waar is de rest van jullie fanclub?quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:52 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
Goed om te horen! @:Goudenvis en ik zullen er mee door gaan met veel plezier
Lage standaard danquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ga voor kwaliteit en niet kwantiteit
Gelukkigquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja maar dat is meer door je dikke lijf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |