ik zit in een akelig dilemma want ik zou graag een vriendin willen om gezellig mee te kletsen en seksuele handelingen mee te verrichten maar ik wil ook met rust gelaten worden en mijn eigen ding doenquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:41 schreef 2NutZ het volgende:
Die jankpartij komt sowieso wel als je een vriendin neemt
Neem een opblaaspopquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zit in een akelig dilemma want ik zou graag een vriendin willen om gezellig mee te kletsen en seksuele handelingen mee te verrichten maar ik wil ook met rust gelaten worden en mijn eigen ding doen
Goed om te horenquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb geen spiegels nodig, zie er altijd tiptop uit
ik wil de warmte van een vrouw voelen, ik wil dat ze me streelt tijdens het pompen, ik wil haar horen kreunenquote:
Dat dilemma heeft elke man.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zit in een akelig dilemma want ik zou graag een vriendin willen om gezellig mee te kletsen en seksuele handelingen mee te verrichten maar ik wil ook met rust gelaten worden en mijn eigen ding doen
Ja hallo, wat een eisenquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik wil de warmte van een vrouw voelen, ik wil dat ze me streelt tijdens het pompen, ik wil haar horen kreunen
Gezellig kletsen hahaquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Wellicht. Echter zou ik het wel waarderen als je minder energie zou steken om mij zwart te maken en meer energie om onze onderlinge band te sterkenquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Als de waarheid genuanceerder is hou ik FOK! en de realiteit toch juist heel gescheiden?
ik moet gewoon op zoek naar een echte workaholic die 12 uur per dag werkt en als ze thuiskomt zin heeft om een partijtje te neuken en dan in het weekend tijd doorbrengen in die paar uurtjes die ze niet uitrustquote:
aardappel, aardappelquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vroeg het niet aan jou dus hou je gedeisd
quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik moet gewoon op zoek naar een echte workaholic die 12 uur per dag werkt en als ze thuiskomt zin heeft om een partijtje te neuken en dan in het weekend tijd doorbrengen in die paar uurtjes die ze niet uitrust
oke leuk voor je manquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik word echt schijt en schijtziek van die achterlijke posts van jullie achterlijke cult
Een workaholic die 12 uur werkt en dan nog wil neuken? weinig kans denk ikquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik moet gewoon op zoek naar een echte workaholic die 12 uur per dag werkt en als ze thuiskomt zin heeft om een partijtje te neuken en dan in het weekend tijd doorbrengen in die paar uurtjes die ze niet uitrust
je bent niks, je hebt geen vrienden of familieleden die van je houden dus ga je maar internetgebruikers lastigvallen met je nietszeggende simpele repetitieve kutpostsquote:
11 uur danquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Een workaholic die 12 uur werkt en dan nog wil neuken? weinig kans denk ik
Je walgt toch ook van mij?quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je bent niks, je hebt geen vrienden of familieleden die van je houden dus ga je maar internetgebruikers lastigvallen met je nietszeggende simpele repetitieve kutposts
ik walg van je echt waar
Ik vind het wel leuk hoor. Zorgt voor wat afwisseling en een zekere je ne sais quois binnen het forumquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |