quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zou oranje tranen huilen van geluk mijn vriend.
Ik blijf altijd links stemmenquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:59 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat de beslissing om links te stemmen je niet vroeg of laat achtervolgt. Dat gun ik niemand
Fvd is nu aan de machtquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:00 schreef Der_Mann het volgende:
niet lang geleden maakte 2NutZ alleen maar sneertjes tegen TARDIS. maar vandaag de dag homoerotische fantasieën
ik ben benieuwd wat er veranderd is
Ik zorg voor een balans. Ene periode zijn het sneertjes en een andere periode weer complimentjes. Zo raken jullie verward en kan ik makkelijker mensen beïnvloeden.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:00 schreef Der_Mann het volgende:
niet lang geleden maakte 2NutZ alleen maar sneertjes tegen TARDIS. maar vandaag de dag homoerotische fantasieën
jij hebt me sinds de eerste keer dat ik je zag al beïnvloedquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zorg voor een balans. Ene periode zijn het sneertjes en een andere periode weer complimentjes. Zo raken jullie verward en kan ik makkelijker mensen beïnvloeden.
Dat respecteer ik. Ik voel mij - tot in tegenstelling van links Nederland - niet de behoefte om jou weg te zetten als dom en infantiel alleen omdat je kiest voor een inferieure stroming die de ondergang van NL zou betekenen.quote:
Een invloed die op veel mannen heb. Ook irl, ik weet niet precies waarom dat is.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:00 schreef Der_Mann het volgende:
Ben heel benieuwd op wat voor manierquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij hebt me sinds de eerste keer dat ik je zag al beïnvloed
Ik ben wel gevoelig voor slachtoffers, ja.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Een invloed die op veel mannen heb. Ook irl, ik weet niet precies waarom dat is.
ik werd rond die tijd depressief, waarschijnlijk omdat ik nooit zo leuk en cool als jij kan wordenquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd op wat voor manier
Dat is voor niemand mogelijk.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik werd rond die tijd depressief, waarschijnlijk omdat ik nooit zo leuk en cool als jij kan worden
Is wellicht onhandig uitgedrukt bij mij omdat ik er met mijn verstand niet bij kan waarom een welingelicht persoon dergelijke strapatsen met zijn stembiljet zou uithalen. Echter zou dat meer over mij dan over de ander kunnen zeggen dus we zullen zien.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat respecteer ik. Ik voel mij - tot in tegenstelling van links Nederland - niet de behoefte om jou weg te zetten als dom en infantiel alleen omdat je kiest voor een inferieure stroming die de ondergang van NL zou betekenen.
Wat een onzin je bent dubbel de man die ik ben.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik werd rond die tijd depressief, waarschijnlijk omdat ik nooit zo leuk en cool als jij kan worden
Vriend ga naar de CoolCat en leef je uit.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alleen qua formaat mijn droommanquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat een onzin je bent dubbel de man die ik ben.
die is hier failliet vriendquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vriend ga naar de CoolCat en leef je uit.
"Samenwerken *gniffel*" - Theo Hiddemaquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:03 schreef 2NutZ het volgende:
FvD gaat toch niks klaarspelen omdat al die gevestigde mongooltjes ze toch weer gaan buitensluiten, denk ik met alles. Dus ja, dan kan je wel willen maar gaat er weinig lukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |