en de tiende. hooppa kom maar door met je 20 euroquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als jij 10 achtereenvolgende posts plaatst zonder de emogif te gebruiken paypal ik je 20 euro.
En dat dan gauw op fok vermelden. Held.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:56 schreef TARDIS. het volgende:
Er staat een man op mijn kantoordeur te kloppen, ik zie hem in mijn ooghoek door de glazen deur maar ik heb mijn koptelefoon op dus ik kan doen alsof ik hem niet hoor of zie
wat is je paypalquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:56 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
en de tiende. hooppa kom maar door met je 20 euro
Niet meer 2011-2012?quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Meer een blast from the past. Net als de manier waarop die knaapjes spreken. Alsof ik weer in 2014 ben op FOK!
Je hebt het over meervoudquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar dan klopt mijn opmerking niet meer want ik kan mezelf hier ook zien posten.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:56 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
Hij kwam niet voor mijquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
En dat dan gauw op fok vermelden. Held.
Goeie waterdichte tactiekquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:56 schreef TARDIS. het volgende:
Er staat een man op mijn kantoordeur te kloppen, ik zie hem in mijn ooghoek door de glazen deur maar ik heb mijn koptelefoon op dus ik kan doen alsof ik hem niet hoor of zie
Ik ben niets anders gewend. Ik sta maar 1x per maand positiefquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
klopt, heb nooit in het rood gestaan
Kan ook, ben niet goed met jaartallen.quote:
Damnquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:56 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
B&J's voor 4 euro bij de jumbo broerquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:58 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
ewa wel matige bonus deze week bij de appie man.
Moesten opeenvolgende posts zijn toch?quote:
Oké.quote:
deze manquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
DamnHeel sick, je deed het gewoon.
Iemand op het internet vroeg of je iets wilde doen omdat hij je gedrag afkeurt en jij hebt hem zonder pardon even van het tegendeel bewezen. Lekker pik
quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
DamnHeel sick, je deed het gewoon.
Iemand op het internet vroeg of je iets wilde doen omdat hij je gedrag afkeurt en jij hebt hem zonder pardon even van het tegendeel bewezen. Lekker pik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |