Trouwenquote:Op donderdag 21 maart 2019 11:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat boeit niet voor iemand met een liefdevol huwelijk.
Ja prachtig, ik zag laatst een docu over mieren, wat een systeem die kleine diertjes hebbenquote:
Vind ik wel iets voor jou.quote:Op donderdag 21 maart 2019 11:04 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja prachtig, ik zag laatst een docu over mieren, wat een systeem die kleine diertjes hebben
Die hebben inderdaad een bijzonder goed werkend systeemquote:Op donderdag 21 maart 2019 11:04 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja prachtig, ik zag laatst een docu over mieren, wat een systeem die kleine diertjes hebben
Doe een luier om dan.quote:Op donderdag 21 maart 2019 11:07 schreef Der_Mann het volgende:
hadden ze hier maar een goed toiletsysteem, 1 wc voor 40 medewerkers op 1 verdieping achterlijke debielen
Zoek een collega die van golden showers houdtquote:Op donderdag 21 maart 2019 11:07 schreef Der_Mann het volgende:
hadden ze hier maar een goed toiletsysteem, 1 wc voor 40 medewerkers op 1 verdieping achterlijke debielen
Wees blij dat je geen Roegaren hebt werken, er zijn 2x 3 schijtpotten en het lijkt achteraf alsof er een nijlpaard gescheten heeftquote:Op donderdag 21 maart 2019 11:07 schreef Der_Mann het volgende:
Roegaren?quote:Op donderdag 21 maart 2019 11:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wees blij dat je geen Roegaren hebt werken, er zijn 2x 3 schijtpotten en het lijkt achteraf alsof er een nijlpaard gescheten heeft
nee ik heb een baan waar je een opleiding voor nodig hebt hahaquote:Op donderdag 21 maart 2019 11:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wees blij dat je geen Roegaren hebt werken, er zijn 2x 3 schijtpotten en het lijkt achteraf alsof er een nijlpaard gescheten heeft
quote:
2 uiterst debiele ideeën weer jongensquote:Op donderdag 21 maart 2019 11:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zoek een collega die van golden showers houdt
Noot, Nederland en ik hebben gewonnen dus neem aan dat zijn dag niet meer stuk kanquote:Op donderdag 21 maart 2019 11:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ha Nootmans, hoe maakt u het?
Uit Roegarije en Bulgeniëquote:
Ik zou wel golden shower willen geven hoorquote:Op donderdag 21 maart 2019 11:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[..]
2 uiterst debiele ideeën weer jongens
Maar wel goed werkende.quote:Op donderdag 21 maart 2019 11:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[..]
2 uiterst debiele ideeën weer jongens
ik kan niet eens pissen als er iemand anders buiten de wc staat dus dat zou bij mij 1 groot drama zijnquote:Op donderdag 21 maart 2019 11:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zou wel golden shower willen geven hoor
Nederland speelt vanavond pas.quote:Op donderdag 21 maart 2019 11:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Noot, Nederland en ik hebben gewonnen dus neem aan dat zijn dag niet meer stuk kan
Boeit niemandquote:Op donderdag 21 maart 2019 11:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nederland speelt vanavond pas.
Lijkt me heerlijkquote:Op donderdag 21 maart 2019 11:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik kan niet eens pissen als er iemand anders buiten de wc staat dus dat zou bij mij 1 groot drama zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |