Neequote:Op donderdag 21 maart 2019 09:58 schreef Driepink het volgende:
@:moira. mag ik mijn lans opnieuw paars maken door hem in jou te deponeren?
Mwah. Ik dm en pm iedereen met de vraag of ze willen reageren dus ik speel een beetje valsquote:Op donderdag 21 maart 2019 09:55 schreef Driepink het volgende:
[..]
Bedankt, maar ik verbleek bij de pareltjes die jij plaatst
Beetje jammer.quote:
Ben je kloon van werkman?quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:59 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mwah. Ik dm en pm iedereen met de vraag of ze willen reageren dus ik speel een beetje vals
Dat gaat heel snel vervelen hoor. Aftrekken is efficiënterquote:Op donderdag 21 maart 2019 10:00 schreef Driepink het volgende:
[..]
Beetje jammer.
Ik voelde toch echt een vonk overspringen tussen ons de vorige keer.
Hoe kan het vervelen als ik @Moira. nog nooit heb mogen nuttigen?quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat gaat heel snel vervelen hoor. Aftrekken is efficiënter
Eerste paar keren zal je je gelukkig wanen maar iedere vorm van puni gaat al snel vervelenquote:Op donderdag 21 maart 2019 10:01 schreef Driepink het volgende:
[..]
Hoe kan het vervelen als ik @:Moira. nog nooit heb mogen nuttigen?
quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Eerste paar keren zal je je gelukkig wanen maar iedere vorm van puni gaat al snel vervelen
maar waarom heeft dit account dan zo'n kutact?quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Werkman is eerder een kloon van mij dan andersom
Nu snap ik waarom je liever FIFA speelt ipv je vriendinquote:Op donderdag 21 maart 2019 10:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Eerste paar keren zal je je gelukkig wanen maar iedere vorm van puni gaat al snel vervelen
ze is het toetjequote:Op donderdag 21 maart 2019 10:06 schreef TARDIS. het volgende:
@:Moira. mogen nuttigen
Ze is toch geen kleine kapsalon, grote friet en een colaatje?
Goed antwoordquote:
jij bestelt nog extra friet bij een kapsalon? je hebt te veel vlogs gekeken..quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:06 schreef TARDIS. het volgende:
@:Moira. mogen nuttigen
Ze is toch geen kleine kapsalon, grote friet en een colaatje?
Nee maar ik drink ook geen frisdrank.quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij bestelt nog extra friet bij een kapsalon? je hebt te veel vlogs gekeken..
Leef jij wel?quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee maar ik drink ook geen frisdrank.
ik ook nietquote:Op donderdag 21 maart 2019 10:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee maar ik drink ook geen frisdrank.
Werkman? Weet ik niet. Die verhalen zijn niet zo interessantquote:Op donderdag 21 maart 2019 10:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
maar waarom heeft dit account dan zo'n kutact?
nee het Kiid accountquote:Op donderdag 21 maart 2019 10:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Werkman? Weet ik niet. Die verhalen zijn niet zo interessant
Jij zou hetzelfde hebben als je Fifa zou spelenquote:Op donderdag 21 maart 2019 10:04 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom je liever FIFA speelt ipv je vriendin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |