VRIEND VRIEND VRIENDquote:
WOLLAH WAT WIL JIJquote:
Heb de waterschappen hier totaal niet gehoord.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze was ook erg zichtbaar overal, met inderdaad duidelijke teksten. Niks mis mee.
Amsterdam-West agrees.quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:25 schreef havanagila het volgende:
Ik wil Kuzu's zure speech horen, schiet eens op.
Die zweven op een Boreaal Briesje?quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:26 schreef Longcat. het volgende:
Het gerucht gaat dat Baudet het nu over vogels heeft...
Beter dan Gordon of viva la vida van Coldplay tochquote:Op donderdag 21 maart 2019 00:25 schreef Schuimpjes het volgende:
Staat Sweet Caroline op de repeat bij de VVD?
Ik vond m;n tas al extreem naar rechts trekkenquote:
quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:25 schreef Schuimpjes het volgende:
Staat Sweet Caroline op de repeat bij de VVD?
Ik kan je één ding verklappen: 100 jaar geleden kon je het aantal niet-West-Europeanen op één hand tellen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:26 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Wellicht als Baudet in de historie van Nederland duikt hij erachter komt dat we al 100en jaren een immigratieland zijn en niks ophebben met iets smerigs als "raszuiverheid" of wat dan ook, hij lult teveel, doet interessant en lijkt op graaf Tel uit Sesamstraat, en toch stem ik op hem, waarom? Omdat de rest al jaren laat zien incompetent en kansloos te zijn, Boreaal of niet....
"I used to ruuuuuuule the world."quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:26 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Beter dan Gordon of viva la vida van Coldplay toch
Op je wenken.quote:
Keuze genoeg lijkt me: https://www.lyrics.com/lyrics/vasequote:Op donderdag 21 maart 2019 00:26 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Beter dan Gordon of viva la vida van Coldplay toch
Sterker nog, mijn vriendin was als indo ooit de enige getinte in dr dorp..quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan je één ding verklappen: 100 jaar geleden kon je het aantal niet-West-Europeanen op één hand tellen.
En de award voor grappigste FvD-stemmer gaat naar..quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:26 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Wellicht als Baudet in de historie van Nederland duikt hij erachter komt dat we al 100en jaren een immigratieland zijn en niks ophebben met iets smerigs als "raszuiverheid" of wat dan ook, hij lult teveel, doet interessant en lijkt op graaf Tel uit Sesamstraat, en toch stem ik op hem, waarom? Omdat de rest al jaren laat zien incompetent en kansloos te zijn, Boreaal of niet....
Ach, het is het gebazel van iemand die een stok zoekt om een hond te slaan.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:22 schreef Oscar. het volgende:
[..]
maar ik heb een tas van The North Face met Borealis erop.
Dus ik heb een nazi tas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |