North Face is tegenwoordig een mocromerk. Wel btje bijblijven hoor.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:22 schreef Oscar. het volgende:
[..]
maar ik heb een tas van The North Face met Borealis erop.
Dus ik heb een nazi tas?
Gemeentepolitiek is niet met landelijk te vergelijken. Sommige partijen kunnen het ene wel en het andere niet.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:23 schreef Perrin het volgende:
[..]
Landelijk hebben ze idd weinig laten zien nog. Op lagere bestuursniveaus natuurlijk wel.
Of hij er boos op ligt of teleurgesteld in zit?quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:23 schreef EipNiC het volgende:
Zou Jan nou (stiekem) boos op of teleurgesteld zijn in Lilian?
Hebben we toch nog iets in gemeen.quote:
Ik heb die tas al 7 jaar.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:24 schreef Perrin het volgende:
[..]
North Face is tegenwoordig een mocromerk. Wel btje bijblijven hoor.
Je zei het N woordquote:
Jan Slagter?quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:23 schreef EipNiC het volgende:
Zou Jan nou (stiekem) boos op of teleurgesteld zijn in Lilian?
TNF godenmerkquote:Op donderdag 21 maart 2019 00:24 schreef Perrin het volgende:
[..]
North Face is tegenwoordig een mocromerk. Wel btje bijblijven hoor.
Die gaat alleen maar tütteren johquote:Op donderdag 21 maart 2019 00:25 schreef havanagila het volgende:
Ik wil Kuzu's zure speech horen, schiet eens op.
Over vier jaar staat ie te oreren over Van Gogh, Mondriaan, entarte kunst. Ik zou alvast de grotten in Maastricht gaan klaarmaken.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:19 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Dat ronkende georeer over de ondergaande beschaving. Niet verstandig hoor. Er zijn veel FvD-stemmers die vinden dat er ook na Mahler en Joyce nog heel veel geweldige muziek en literatuur is geproduceerd.
En dan dat botte wegzetten van politieke tegenstanders met wie hij, als hij serieus iets wil gaan betekenen in de politiek, in de toekomst zal moeten samenwerken, met alle concessies die daar bij horen.
Ze was ook erg zichtbaar overal, met inderdaad duidelijke teksten. Niks mis mee.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:25 schreef napoleonfour het volgende:
Maar okay, leuk meisje. Denk dat ze wel weet waar ze het over heeft.
Wellicht als Baudet in de historie van Nederland duikt hij erachter komt dat we al 100en jaren een immigratieland zijn en niks ophebben met iets smerigs als "raszuiverheid" of wat dan ook, hij lult teveel, doet interessant en lijkt op graaf Tel uit Sesamstraat, en toch stem ik op hem, waarom? Omdat de rest al jaren laat zien incompetent en kansloos te zijn, Boreaal of niet....quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:22 schreef KennyPowers het volgende:
Geīntrigeerd door dat vreemde woord ‘boreaal’ besloot ik me er bij thuiskomst in te verdiepen. Op het oog leek het een onschuldige term. Het betekent ‘noordelijk’ – naar Boreas, de Griekse god van de noordenwind. Geografen en botanici spreken over boreale bossen.
Maar in een politieke context is de term allerminst onschuldig. ‘Boreaal’ verwijst namelijk ķķk naar een belangrijke stichtingsmythe van Europees ultrarechts: de ‘arische’ en ‘polaire’ wortels van het Indo-Europese volk, de veronderstelde voorouders van de witte Europeanen.
Prominente nazi’s als Heinrich Himmler meenden dat het arische ras uit een mythische noordelijke provincie stamde: ‘Hyperborea’.
Na de Tweede Wereldoorlog blijft de term in Frankrijk opduiken in de teksten van Europe-Action, de beweging van de historicus en verklaard racist Dominique Venner.
Tenslotte komt de term ‘boreaal’ in de jaren tachtig bij het Front National terecht en is het in gebruik geraakt als een codewoord, een dog-whistle. Het verwijst naar hetzelfde gedachtegoed van raszuiverheid dat in het Derde Rijk centraal stond.
Beetje hoe ze al 12 jaar regeren.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:25 schreef Schuimpjes het volgende:
Staat Sweet Caroline op de repeat bij de VVD?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |