Mwah, vd Staaij zou het ook kunnen. Verder inderdaad..quote:
ja gezellig samen bij elkaar houdend lopend de afgrond inquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:23 schreef monkyyy het volgende:
Mark de diplomaat die de boel bij elkaar houdt
Die andere dochter Sophie? Is kamerlid toch?quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wel de dochter van Loek in ieder geval.
Oh ja, eens wel.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, vd Staaij zou het ook kunnen. Verder inderdaad..
Dat deden ze bijna allemaal.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:23 schreef Zorro het volgende:
Rutte voor zover ik gezien heb ook de eerste die Fvd als grootste winnaar EERST feliciteert en niet eerst met GL komt aankakken,
VVD doet het slim, coalitiegenoten vangen de klappen elke keerquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:23 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Mooi man, wat je ook doet met je partij, mensen blijven toch op je stemmen. Al gooit de VVD de btw naar 90%.
Waarom heeft hij de D66 niet gefeliciteerd?quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:23 schreef Zorro het volgende:
Rutte voor zover ik gezien heb ook de eerste die Fvd als grootste winnaar EERST feliciteert en niet eerst met GL komt aankakken,
quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:23 schreef Evertjan het volgende:
toch snap ik niet waarom mensen blijven stemmen op de VVD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |