Heb je de rest van de dag nu vrij?quote:Op donderdag 21 maart 2019 08:16 schreef Driepink het volgende:
Wtf, krijg net door dat mn chef in het ziekenhuis ligt..
Neequote:Op donderdag 21 maart 2019 08:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heb je de rest van de dag nu vrij?
Ik weet niet of dat het effect van koffie isquote:
Als mn collega er niet is dan ga ik na de file wel naar kantoor.. dikke doeiquote:Op donderdag 21 maart 2019 08:25 schreef Der_Mann het volgende:
lekker hoor als mijn collega's er niet zijn, halfuurtje langer geslapen
Hee buufquote:Op donderdag 21 maart 2019 08:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als mn collega er niet is dan ga ik na de file wel naar kantoor.. dikke doei
quote:Op donderdag 21 maart 2019 08:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat het effect van koffie is
Vervelend.quote:Op donderdag 21 maart 2019 08:16 schreef Driepink het volgende:
Wtf, krijg net door dat mn chef in het ziekenhuis ligt..
Buurman, lekker weer he ?quote:
Ik dacht dat ik gek geworden was, ik kreeg ook de melding dat er onderhoud was..quote:Op donderdag 21 maart 2019 08:33 schreef Der_Mann het volgende:
FOK! was uit de lucht en ik werd naar Danny's twitter verwezen maar die heeft sinds februari 2018 niet getweet, dat vind ik wel jammer
Lastig is dat.quote:Op donderdag 21 maart 2019 08:34 schreef Der_Mann het volgende:
al 2 mensen gehad die binnen kwamen lopen op zoek naar mijn afwezige collega's, als dat blijft doorgaan kan ik niet gewoon rustig netflix kijken
lekker grindenquote:Op donderdag 21 maart 2019 08:35 schreef Driepink het volgende:
[..]
Lastig is dat.
Ik speel gewoon osrs mobile terwijl mensen tegen me praten.
Ik gun jou een blikquote:Op donderdag 21 maart 2019 08:36 schreef Monopoly het volgende:
Praten tegen collega's_!
Gewoon als een echte autist met een koptelefoon op zitten en niemand een blik gunnen.
ik heb mijn koptelefoon ook op maar het is vooral erg awkward als ik ze negeer terwijl ze recht naast me staan en me iets vragenquote:Op donderdag 21 maart 2019 08:36 schreef Monopoly het volgende:
Praten tegen collega's_!
Gewoon als een echte autist met een koptelefoon op zitten en niemand een blik gunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |