moet je niet doen bij dat onderwerp, heeft niemand baat bijquote:Op donderdag 21 maart 2019 09:36 schreef Remqo het volgende:
[..]
Geef ik die jongen eens een steuntje in de rug, is het weer een sneer, walgelijk
Nu ben ik mede schuldig aan de vernietiging van de aarde door klimaatmaatregelen te dwarsbomen (lol).quote:
Ik heb ‘m gezien en hij is misschien 1,5e Crack_ (aangezien dat de graadmeter was gister)quote:
Jawel, mijn bedoelingen zijn oprechtquote:Op donderdag 21 maart 2019 09:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
moet je niet doen bij dat onderwerp, heeft niemand baat bij
Is @Crack_ zo klein?!quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb ‘m gezien en hij is misschien 1,5e Crack_ (aangezien dat de graadmeter was gister)
al die verspilde dickpicsquote:Op donderdag 21 maart 2019 09:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Iemand die 10 posts heeft gemaakt in 2001 en heeeel veel dms/pms/mentions van mij heeft
dan hoop ik dat je vandaag een drempeltje over het hoofd ziet, mallootquote:Op donderdag 21 maart 2019 09:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Jawel, mijn bedoelingen zijn oprecht
je bent de laatste tijd best agressief vriend, wil je er over pratenquote:Op donderdag 21 maart 2019 09:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
dan hoop ik dat je vandaag een drempeltje over het hoofd ziet, malloot
een halve crack is heel weinig, geloof er niks vanquote:Op donderdag 21 maart 2019 09:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb ‘m gezien en hij is misschien 1,5e Crack_ (aangezien dat de graadmeter was gister)
Crack_quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
dat zal vast wel gebeuren, of ik struikel bijna over een uitstekende stoeptegelquote:Op donderdag 21 maart 2019 09:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
dan hoop ik dat je vandaag een drempeltje over het hoofd ziet, malloot
Hoezo?quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je bent de laatste tijd best agressief vriend, wil je er over praten
mwoa, stemmen is een recht, geen plicht.quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
@:Danny @:yvonne ontneem deze jongen zijn modrechten.
maar als mod heb je de plicht om het goede voorbeeld te gevenquote:Op donderdag 21 maart 2019 09:42 schreef Danny het volgende:
[..]
mwoa, stemmen is een recht, geen plicht.
Verdomme Danny.quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:42 schreef Danny het volgende:
[..]
Waarom nou weer zo? er wordt wel vaker uit een cactus gezogen (met een rietje) omdat het vocht bevatquote:
ik zag dat je je Twitter al een jaar niet had geupdate, komt daar nog verandering in?quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:42 schreef Danny het volgende:
[..]
Oh dan is er bij mij toch ergens iets misgegaanquote:Op donderdag 21 maart 2019 09:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
maar als mod heb je de plicht om het goede voorbeeld te geven
Bij veel mods hoor, dus maak je niet dik.quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh dan is er bij mij toch ergens iets misgegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |