Da’s nog niks. Aan de gereformeerde VU kon je voor imam studeren.....quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:15 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Er mogen nu zelfs katholieken en remonstranten lid worden. Waar gaat het heen met dit land?
Daarom:quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:16 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Putin verkoopt ons gas en met dat geld koopt hij BUK raketten om onze burgers uit de lucht te schieten, in plaats van zijn hiv epidemie proberen in te dammen. SAD!
Wat is the problem?quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:15 schreef _--_ het volgende:
Fucking FvD'ers die hier aan het toeteren zijn.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zijn Turken voor de 2 zetels van DENK.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:15 schreef _--_ het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Drenthe zit nog volquote:
1 bedoel jequote:Op woensdag 20 maart 2019 23:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zijn Turken voor de 2 zetels van DENK.
Verzonnen verhalen kunnen we niks meequote:Op woensdag 20 maart 2019 23:16 schreef _--_ het volgende:
[..]
Nee, ze wapperen met fvd folders. Daarnaast heeft denk hier geen zetel.
Nee, ze hebben geen zetels hier.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zijn Turken voor de 2 zetels van DENK.
Ik krijg er ook Jan de Jong vibes van.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom heeft deze man een Hans Kraay Jr-kapsel aangemeten?
Ah, daar zijn mijn VVD-stemmende provinciegenoten naartoe gevlucht.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:17 schreef Houtenbeen het volgende:
Wtf. de VVD wint overal in Overijssel tot nu toe.
(T.o.v. van de vorige verkiezingen)
Owhja, dan is het verzonnen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Verzonnen verhalen kunnen we niks mee
quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik krijg er ook Jan de Jong vibes van.
Kees vd Staaij vind ik al jaren de meest sympathieke fractievoorzitter. Ben het verder op bijna alles falikant met hem oneens maar hij is tenminste TRUEquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:16 schreef pussycatdoll het volgende:
Heb niks met christelijke partijen maar het zijn wel altijd degelijke mensen. Schattig eigenlijk.
Zou hij straks een dolle duikavond hebben?quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom heeft deze man een Hans Kraay Jr-kapsel aangemeten?
Boren in Drenthequote:
Ik verwacht dat ze wel hun beste poging gaan wagen..quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is dan weer het positieve van dit succes voor FvD inderdaad. Nou kunnen ze zich niet meer verstoppen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Kom er net achter dat de FvD in mijn dorp is, ff langsrijden en toeterenquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:15 schreef _--_ het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wilfrietquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:17 schreef TheVulture het volgende:
Nog een keer dikke complimenten voor Winfried, hij doet het echt prima als gespreksleider en presentator vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |