abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189650801
Inventory management blijft toch wel een ding in dit soort games. Ik pak letterlijk alles op wat los en vast zit en verkoop zo ongeveer alles wat ik niet nodig heb. Resultaat is zoals gewoonlijk dat ik met een zak geld loop waar je U tegen zegt.

Guns upgraden met cash is daar een goeie counter voor, maar zelfs daar loop ik tegen de limieten aan _O-
No amount of money ever bought a second of time.
  zondag 27 oktober 2019 @ 17:26:40 #152
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_189651141
Wat een heerlijke game, echt een old school RPG.

Geen idee alleen waar ik nou precies heen wil met m'n character qua skills. Eigenlijk heeft alles wel z'n voor en tegens. Nu vooral ingezet op leadership, stealth en dialog. Beetje veel ouwehoeren, hacken en m'n companion(s) sterker maken.

Verder nog geen enkele guide, beginner tips of wat dan ook bekeken. Wil alles lekker zelf rustig ontdekken en dat kan prima merk ik al.
  zondag 27 oktober 2019 @ 18:28:57 #153
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_189652507
quote:
10s.gif Op zondag 27 oktober 2019 15:12 schreef DKUp het volgende:
Deze game kan nog wel eens aardig wat GOTY-Awards binnenslepen.
Dat zou meer dan terecht zijn :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_189662620
Deze game _O_

Slaaptekort nu _O_
-nee-
  maandag 28 oktober 2019 @ 11:34:22 #155
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_189664837
Geweldige game dit....
LAT relatie.....foute priester....meerdere opties in de dialogen die alle kanten op gaan.
Meegaan met het systeem of compleet ertegenin gaan....

^O^
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_189665180
Poah zin in dit spel! Expres een game pass voor genomen.
  maandag 28 oktober 2019 @ 14:26:40 #157
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_189667286
Ik mis alleen wel een zaklamp mogelijkheid. Soms als ik s nachts rond aan het kijken ben, op zoek naar verborgen loot, is het te donker. Dan zou een torch/lamp wel handig zijn geweest.
A murky, forgotten land.
  maandag 28 oktober 2019 @ 17:11:56 #158
269692 Divje
brr brr patapim
pi_189669727
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 14:26 schreef StateOfMind het volgende:
Ik mis alleen wel een zaklamp mogelijkheid. Soms als ik s nachts rond aan het kijken ben, op zoek naar verborgen loot, is het te donker. Dan zou een torch/lamp wel handig zijn geweest.
Heb een mod op m'n armor waardoor die dingetjes eerder oplichten. Best handig :P
oh ah toma toma vem vem vem vem
  maandag 28 oktober 2019 @ 17:26:30 #159
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_189670007
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 17:11 schreef Divje het volgende:

[..]

Heb een mod op m'n armor waardoor die dingetjes eerder oplichten. Best handig :P
Ik speel op PS4 (Pro) dus helaas geen mods.
A murky, forgotten land.
  Eindredactie Games maandag 28 oktober 2019 @ 17:34:01 #160
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_189670161
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2019 17:26 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Ik speel op PS4 (Pro) dus helaas geen mods.
Je hebt 'armor mods' in de game zelf, die Divje bedoelt is de geographic scanner, dan lichten objecten op in een grotere radius. Maar ik snap de verwarring :P
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  maandag 28 oktober 2019 @ 18:15:13 #161
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_189670892
quote:
2s.gif Op maandag 28 oktober 2019 17:34 schreef 2dope het volgende:

[..]

Je hebt 'armor mods' in de game zelf, die Divje bedoelt is de geographic scanner, dan lichten objecten op in een grotere radius. Maar ik snap de verwarring :P
^O^
A murky, forgotten land.
  maandag 28 oktober 2019 @ 18:56:04 #162
269692 Divje
brr brr patapim
pi_189671661
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2019 18:15 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

^O^
Wat 2dope zegt inderdaad :@
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_189674419
Nu 2 uurtjes gespeeld maar ik ben nog niet echt verkocht eerlijk gezegd :@ Hoewel ik het spel niet lelijk zou noemen vind ik de grafische stijl niet erg aanlokkelijk en de actie/gunplay voelt wat flets. Ook ben ik niet zozeer fan van de alom aanwezige wackyness. De balans tussen serieus en wacky vond ik bij NV dan toch wat fijner.

Maargoed, dat is allemaal persoonlijk. Misschien klikt het spel op een later tijdstip alsnog :) Ik vind de game ook absoluut niet kut maar ik had er toch wel iets meer van verwacht.
Conscience do cost.
pi_189674877
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 21:05 schreef ems. het volgende:
Nu 2 uurtjes gespeeld maar ik ben nog niet echt verkocht eerlijk gezegd :@ Hoewel ik het spel niet lelijk zou noemen vind ik de grafische stijl niet erg aanlokkelijk en de actie/gunplay voelt wat flets. Ook ben ik niet zozeer fan van de alom aanwezige wackyness. De balans tussen serieus en wacky vond ik bij NV dan toch wat fijner.

Maargoed, dat is allemaal persoonlijk. Misschien klikt het spel op een later tijdstip alsnog :) Ik vind de game ook absoluut niet kut maar ik had er toch wel iets meer van verwacht.
De balans wordt wel redelijk gevonden als je Edgewater éénmaal verlaat.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het minpunt waar ik me aan erger bij dit spel, en eigenlijk ook bij Fallout 3, Fallout: New Vegas, Fallout 4... de gameplay loop is constant het zelfde. Je weet gewoon dat je bij iedere stap die je zet in de main quest er eerst weer 100.000 dingen moeten worden opgelost voor het volgende stukje van de puzzel wordt getoond.

"Ik heb precies wat je zoekt, maar voor ik het je geef heb ik hier een boodschappenlijst voor je."

En vervolgens ben je 3 uur verder. Das één keer leuk, das twee keer leuk. Maar bij de derde keer wordt het toch lichtelijk vervelend. Het is dan wel weer grappig dat ze er op meerdere punten in het spel een grap over maken, maar dat neemt niet weg dat het wel heel veel van het zelfde is. Inmiddels heb ik heel Monarch ontdaan van zijn natuurlijke fauna alleen maar om van A naar B te komen en iedereens shit te regelen :')
  Eindredactie Games maandag 28 oktober 2019 @ 21:32:48 #165
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_189675171
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 21:05 schreef ems. het volgende:

Ik heb hetzelfde alleen in iets mindere mate denk ik. Zou het met exact diezelfde kritiekpunten in ogenschouw (die ik zelf eerder ook al inbracht) alsnog een 8,0/8,5 geven dankzij alle dingen die de game wel heul goed doet.

Gunplay/handling vind ik beter dan in NV, de guns zelf vind ik minder (uiterlijk, type wapens etc.). Puur op grafische pracht (en dus niet 'stijl') beoordeeld vind ik het zo-zo. Veel locaties, binnen en buiten, zijn wel weer ontzettend sfeervol, ook de vergezichten als je bijvoorbeeld in de lucht kijkt op bepaalde planeten is echt heel tof gedaan.

Trouwens die wacky/slapstick-stijl is ook iets wat mijn hype in de aanloop naar release al iets deed bekoelen (kan nog steeds prima vermaak zijn maar hoopte ook op iets meer serieuze ondertoon her en der). Moet wel zeggen dat het uiteindelijk ook best wat serieuze momenten heeft, hoewel wel bijna alles met een knipoog is. Het is niet 'wacky' bij het irritante af, m.i. De humor en dialogen zijn ook gewoon écht heel goed, pienter, en behoren voor mij wel tot de grootste pluspunten.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_189676005
quote:
7s.gif Op maandag 28 oktober 2019 21:32 schreef 2dope het volgende:

[..]

Gunplay/handling vind ik beter dan in NV
Dat is een klein compliment :P Voor de rest wel met je eens hoor. Fallout was ook, mede dankzij de locatie natuurlijk, iets meer gegrond in de 'werkelijkheid' en dat vond ik toch wel fijn.

Als ik het spel nu een cijfer zou moeten geven zou dat een 7 zijn. Het is het gewoon (vooralsnog) net allemaal niet voor mij. Maar het is zeker leuk genoeg om nog even door te spelen dus wie weet verander ik nog van mening naarmate ik meer heb gespeeld :)
Conscience do cost.
pi_189676474
Ik heb voordat ik dit speelde een tijdje die nieuwe Doom gedaan, daar heb ik m’n fps-skills een weer beetje mee omhoog gehaald, maar hiermee ben ik opeens toch weer een beetje verloren, als ik items wil oppakken van een tafel kan ik daar heus wel even zoet mee zijn, wat een gekut weer. Effe wennen hoop ik. :X

Het is een beetje Borderlands, een beetje Fallout en misschien een beetje Bioshock all in one, ik mag de stijl wel, maar ik heb dan ook een prima tijd gehad met Borderlands ondanks dat het één grote felgekleurde kots van een grind was. :P

Acteerwerk is goed, script is goed, karakters geloofwaardig, als je dan zo’n hysterische game maakt moet je het ook wel dragen, ik ben pas in Edgewater maar ik hoop dat er wat vuurwerk komt.

Het is met quests en companions veel meer RPG dan ik dacht, daar ben ik ook enthousiast over, en ik vind de loot-sort-upgrade mechaniek ook prima werken zo, sinds Dark Souls toch wel geleerd dat een waardeloos wapen niet bestaat. Ik ben niet helemaal zeker van melee.
-nee-
pi_189678464
Ik heb hem gisteravond gespeeld. Paar leuke quests gedaan.

Merk alleen dat het afvuren van wapens niet soepel gaat. Richten lukt mij niet goed en heb alleen steeds maar simpele vuurwapens gevonden. Iemand tips?
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 08:38:56 #169
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_189678653
Loot alles en zoek elk hoekje en gaatje en steegje af. Ook dode Marauders.
Er zijn meer dan genoeg toffe wapens te vinden (een Marauder die je moet hebben voor een side quest heeft de Hunting Rifle) en wat mijn persoonlijke favoriet tot nu toe is is een Plasma Rifle.

Die Plasma Rifle heb ik gemod met een soort sniper scope (ben even de naam kwijt).
En gebruik Tactical Time Dilation (kies perks waarmee je dat upgrade).

En je kunt nog altijd de sensitivity aanpassen voor het richten.

[ Bericht 6% gewijzigd door StateOfMind op 29-10-2019 08:47:17 ]
A murky, forgotten land.
pi_189678763
Light Machinegun _O_
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 13:05:09 #171
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_189682669
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 08:47 schreef TigerXtrm het volgende:
Light Machinegun _O_
Ha zag jou wel bethesda dissen
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_189682920
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 13:05 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ha zag jou wel bethesda dissen
Hè wat? :?
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 13:29:40 #173
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_189683062
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 13:19 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Hè wat? :?
op twitter
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_189683280
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 13:29 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

op twitter
Sowieso geen dag onbenut laten om Bethesda te dissen _O_
pi_189940380
Hoe moeilijk is de game?

Zie dat ze een extreme difficulty hebben waarbij je ook moet eten enzo, vind dat meestal wel een leuke toevoeging maar als het de game gelijk impossibru maakt dan is dat ook weer zo meh.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')