Dat zou meer dan terecht zijnquote:Op zondag 27 oktober 2019 15:12 schreef DKUp het volgende:
Deze game kan nog wel eens aardig wat GOTY-Awards binnenslepen.
Heb een mod op m'n armor waardoor die dingetjes eerder oplichten. Best handigquote:Op maandag 28 oktober 2019 14:26 schreef StateOfMind het volgende:
Ik mis alleen wel een zaklamp mogelijkheid. Soms als ik s nachts rond aan het kijken ben, op zoek naar verborgen loot, is het te donker. Dan zou een torch/lamp wel handig zijn geweest.
Ik speel op PS4 (Pro) dus helaas geen mods.quote:Op maandag 28 oktober 2019 17:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb een mod op m'n armor waardoor die dingetjes eerder oplichten. Best handig
Je hebt 'armor mods' in de game zelf, die Divje bedoelt is de geographic scanner, dan lichten objecten op in een grotere radius. Maar ik snap de verwarringquote:Op maandag 28 oktober 2019 17:26 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik speel op PS4 (Pro) dus helaas geen mods.
quote:Op maandag 28 oktober 2019 17:34 schreef 2dope het volgende:
[..]
Je hebt 'armor mods' in de game zelf, die Divje bedoelt is de geographic scanner, dan lichten objecten op in een grotere radius. Maar ik snap de verwarring
De balans wordt wel redelijk gevonden als je Edgewater éénmaal verlaat.quote:Op maandag 28 oktober 2019 21:05 schreef ems. het volgende:
Nu 2 uurtjes gespeeld maar ik ben nog niet echt verkocht eerlijk gezegdHoewel ik het spel niet lelijk zou noemen vind ik de grafische stijl niet erg aanlokkelijk en de actie/gunplay voelt wat flets. Ook ben ik niet zozeer fan van de alom aanwezige wackyness. De balans tussen serieus en wacky vond ik bij NV dan toch wat fijner.
Maargoed, dat is allemaal persoonlijk. Misschien klikt het spel op een later tijdstip alsnogIk vind de game ook absoluut niet kut maar ik had er toch wel iets meer van verwacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het minpunt waar ik me aan erger bij dit spel, en eigenlijk ook bij Fallout 3, Fallout: New Vegas, Fallout 4... de gameplay loop is constant het zelfde. Je weet gewoon dat je bij iedere stap die je zet in de main quest er eerst weer 100.000 dingen moeten worden opgelost voor het volgende stukje van de puzzel wordt getoond.
"Ik heb precies wat je zoekt, maar voor ik het je geef heb ik hier een boodschappenlijst voor je."
En vervolgens ben je 3 uur verder. Das één keer leuk, das twee keer leuk. Maar bij de derde keer wordt het toch lichtelijk vervelend. Het is dan wel weer grappig dat ze er op meerdere punten in het spel een grap over maken, maar dat neemt niet weg dat het wel heel veel van het zelfde is. Inmiddels heb ik heel Monarch ontdaan van zijn natuurlijke fauna alleen maar om van A naar B te komen en iedereens shit te regelen
No amount of money ever bought a second of time.
Ik heb hetzelfde alleen in iets mindere mate denk ik. Zou het met exact diezelfde kritiekpunten in ogenschouw (die ik zelf eerder ook al inbracht) alsnog een 8,0/8,5 geven dankzij alle dingen die de game wel heul goed doet.quote:Op maandag 28 oktober 2019 21:05 schreef ems. het volgende:
Nu 2 uurtjes gespeeld maar ik ben nog niet echt verkocht eerlijk gezegdHoewel ik het spel niet lelijk zou noemen vind ik de grafische stijl niet erg aanlokkelijk en de actie/gunplay voelt wat flets. Ook ben ik niet zozeer fan van de alom aanwezige wackyness. De balans tussen serieus en wacky vond ik bij NV dan toch wat fijner.
Maargoed, dat is allemaal persoonlijk. Misschien klikt het spel op een later tijdstip alsnogIk vind de game ook absoluut niet kut maar ik had er toch wel iets meer van verwacht.
Dat is een klein complimentquote:Op maandag 28 oktober 2019 21:32 schreef 2dope het volgende:
[..]
Gunplay/handling vind ik beter dan in NV
Ha zag jou wel bethesda dissenquote:
Sowieso geen dag onbenut laten om Bethesda te dissenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |