Je kan de moeilijkheid altijd later nog aanpassen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 10:25 schreef MMaRsu het volgende:
Het advies is overigens om op hard te spelen, normal is voor als je niet echt bekend bent met rpg's en de game word later heel simpel als je op normal gaat is wat veel mensen zeggen ( zelfs reviewers)
ow kijk aan naja ik vind het tot nu toe nog niet heel moeilijkquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 10:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Je kan de moeilijkheid altijd later nog aanpassen.
Alleen op Supernova is het niet meer aan te passen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 10:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Heeft dat nog invloed op achievements?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 10:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Je hoeft niet opnieuw te starten om de moeilijkheid te veranderen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 14:39 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Heeft dat nog invloed op achievements?
Ik start wel effe opnieuw op om op hard te spelen, maar ga sowieso ook supernova proberen.
Maandag kinderopvang ingepland om effe een paar uurtjes te pakken
sws edgewaterquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 22:13 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
:p
ok ok
maarre gardens of edgewater wat hebben jullie gekozen
Nu al zin in, en dan moet ik nog beginnen aan mn eerste playthrough maar ik vond hardcore op new vegas helemaal de shitquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 16:36 schreef MMaRsu het volgende:
Ik zou supernova vioor een latere playthru bewaren
Sowieso de gardens. Fuck the systemquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 18:08 schreef Divje het volgende:
[..]
sws edgewater
12 uur doorgebracht op Terra 2
Dat inderdaadquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:20 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ben ook voor die gardens gegaan
Maar ik hoorde dat je dus ook een soort van compromis kan doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
REBELquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:24 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Sowieso de gardens. Fuck the system
Spel zit vol met opties. En als er geen opties zijn kan je altijd nog iemand's gezicht eraf schieten omdat ie je vreemd aankeekquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:39 schreef StateOfMind het volgende:
Wat een verschrikkelijk toffe game![]()
En een 'mooi' thema; big corporates die alles, dus ook de mensen, als assets en eigendom ziet.
Ben dan ook geneigd om daartegen te rebelleren. Ik begrijp dat die optie er is?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |