Viesmadquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben jou zo spuugzat Goudenvis, dat is niet normaal.
Met FvD aan de macht gaat het absoluut naar de klote jaquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
Om die reden gaat ons land nu ook naar de klote
dat zeggen ze allemaal, lul de behangerquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Excuses, wat zei je? Ik zal het per ongeluk gemist hebben.
Die fase maken we allemaal mee. Ik wacht ook nog steeds op mijn uitnodiging voor een wijntje met kaasstengelsquote:
Ik bied mijn excuses toch aan droplul. Nou voor de dag ermee, wat zei je?quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:23 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat zeggen ze allemaal, lul de behanger
je act is verschrikkelijk. je post nog alsof je in 2005 zit en een middelbare scholier bent die vakantie heeft en zin heeft om te trollen op een forumquote:
wel subtieler naar de klote dan met pvvquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Met FvD aan de macht gaat het absoluut naar de klote ja
Hij FOK!t hoe ik FOK!te in 2011.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je act is verschrikkelijk. je post nog alsof je in 2005 zit en een middelbare scholier bent die vakantie heeft en zin heeft om te trollen op een forum
Dat denk ik niet.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel subtieler naar de klote dan met pvv
Daar twijfel ik aan.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel subtieler naar de klote dan met pvv
Dat ik niet post op de manier zoals jij wilt betekent niet dat ik loop te trollen hequote:Op woensdag 20 maart 2019 15:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je act is verschrikkelijk. je post nog alsof je in 2005 zit en een middelbare scholier bent die vakantie heeft en zin heeft om te trollen op een forum
veel ''naamquote:
Je denkt dat het land niet naar de klote gaat omdat dat het al is?quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:25 schreef TARDIS. het volgende:
Ik denk dat het land helemaal niet naar de klote gaat met PVV zelfs
praat tegen je scherm want de user waar je tegen praat achter het andere scherm leest niet #girlbyequote:Op woensdag 20 maart 2019 15:25 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Dat ik niet post op de manier zoals jij wilt betekent niet dat ik loop te trollen he
de PVV is natuurlijk meer dan bOeHoE dE iSlAmIsErInG maar dat ziet niet iedereenquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:26 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je denkt dat het land niet naar de klote gaat omdat dat het al is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |