Koekoekquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Verwoest mijn anus met je Zoskcock vriend.
Niet heel democratisch van je.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat heb ik liever dan dat je stemt op die linkse weg kijkers
Ik laat je vandaag begaan met zulke posts.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat heb ik liever dan dat je stemt op die linkse weg kijkers
Nooit gespeeldquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ook zelfde persoonlijkheid alles
Ik vind democratie ook helemaal niks aangezien het grootste gedeelte van Nederland te dom is om stemrecht te hebbenquote:
Hoezo?quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je van loot houdt is Borderlands 2 de beste game die je op dit moment kunt spelen
Klasse vriendquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:53 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik laat je vandaag begaan met zulke posts.
Laat ik het niet vaker zien.
Oeiquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ja nou gewoonquote:
Stem dan gewoon fvd. Vertrouw mijquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Omdat het me werkelijk waar aan mijn anus zal oxideren allemaal.
Dan moet dat schieten wel heel lekker zijn.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja nou gewoon
moedertje veel content, moedertje veel verschillende wapens, goeie humor, goeie bazen, leuke vijanden, leuke quests, schieten voelt even lekker aan als de tieten van haags zijn moeder
quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja nou gewoon
moedertje veel content, moedertje veel verschillende wapens, goeie humor, goeie bazen, leuke vijanden, leuke quests, schieten voelt even lekker aan als de tieten van haags zijn moeder
quote:
Dankquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:59 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Goed moment uitgekozen voor, mijn complimenten.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:01 schreef Zosk het volgende:
Als je niet stemt dan ben je wel echt een flapdrol ja
Dit boeit mij helemaal geen ene flikkerquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Miljoenen mensen hebben hun leven gegeven zodat jij vandaag fvd kon stemmen en dan ga je er zo mee om
Liever dat je niet stemt dan stemmen op linksquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:01 schreef Zosk het volgende:
En dit ook nietquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:01 schreef Zosk het volgende:
Liever stemmen ongeacht wat je stemtquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Liever dat je niet stemt dan stemmen op links
Dan moet je links stemmen. Zij denken hetzelfde over Nederlandquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:01 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dit boeit mij helemaal geen ene flikker
Het is wel wat breder dan dat hequote:Op woensdag 20 maart 2019 16:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
een beetje mijn kostbare vrije tijd verspillen om op wat saaie politici te stemmen
Baudet is wel een koning hoor. Niet zo saai als Jesse enzoquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
een beetje mijn kostbare vrije tijd verspillen om op wat saaie politici te stemmen
quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
Baudet is wel een koning hoor. Niet zo saai als Jesse enzo
Moet jij wetenquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dit mag ik altijd zeggen, ik vind het niet verstandig
Wat hebben de joden er nou weer mee te makenquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:02 schreef Driepink het volgende:
Nog maar 100 inventories yew longbows (u) te maken.
Heb sowieso al geen stembiljet meer.quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:01 schreef Driepink het volgende:
[..]
Twijfel nog, maar ik denk het niet.
dit is onzinquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:01 schreef Goudenvis het volgende:
Opzich niks mis mee dat je niet stemt maar dan vind ik ook dat je niet mag zeiken over politieke kwesties.
Heb dit gisteren nog online co-op met 2 vrienden gespeeld. Echt leuk.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
O ja die heb ik nog wel, maar ik zou serieus niet weten waar het stemlokaal is..quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb sowieso al geen stembiljet meer.
Maar ook dat is een laag van de samenleving die vertegenwoordigd dient te wordenquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik vind democratie ook helemaal niks aangezien het grootste gedeelte van Nederland te dom is om stemrecht te hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |