Prof.gifquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zijn ook meer mensen natuurlijk dus dat is logisch
Ze maken hem kapot vriend.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Die emoticon is onderdeel van mijn leven
Ga danquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik moet schijten als een beer
Ik ga niet stemmen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:49 schreef wielrennerdt het volgende:
iedereen hier VVD (VVD) gestemd?
VVD
WRquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:49 schreef wielrennerdt het volgende:
VVD
hey de kloon van goudenvisquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:49 schreef wielrennerdt het volgende:
VVD
het stembureau was nog niet open vanmorgenquote:
Nooit gespeeldquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die Octane is een regelrechte rip-off van die Borderlands vijanden trouwens
Koekoekquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Verwoest mijn anus met je Zoskcock vriend.
Niet heel democratisch van je.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat heb ik liever dan dat je stemt op die linkse weg kijkers
Ik laat je vandaag begaan met zulke posts.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat heb ik liever dan dat je stemt op die linkse weg kijkers
Nooit gespeeldquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ook zelfde persoonlijkheid alles
Ik vind democratie ook helemaal niks aangezien het grootste gedeelte van Nederland te dom is om stemrecht te hebbenquote:
Hoezo?quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je van loot houdt is Borderlands 2 de beste game die je op dit moment kunt spelen
Klasse vriendquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:53 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik laat je vandaag begaan met zulke posts.
Laat ik het niet vaker zien.
Oeiquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ook zelfde persoonlijkheid alles
ja nou gewoonquote:
Stem dan gewoon fvd. Vertrouw mijquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Omdat het me werkelijk waar aan mijn anus zal oxideren allemaal.
Dan moet dat schieten wel heel lekker zijn.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja nou gewoon
moedertje veel content, moedertje veel verschillende wapens, goeie humor, goeie bazen, leuke vijanden, leuke quests, schieten voelt even lekker aan als de tieten van haags zijn moeder
quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja nou gewoon
moedertje veel content, moedertje veel verschillende wapens, goeie humor, goeie bazen, leuke vijanden, leuke quests, schieten voelt even lekker aan als de tieten van haags zijn moeder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |