Deed gerrit dat ook niet bij dat wachtbankje voor het roken.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:35 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Als die beledigd is dan zal iedereen dat ook horen. Dat heet eigenlijk: medestanders ronselen.
Gister vertelde.mylene dat ze met hem gesproken had. Was al eerder gebeurd want hij had gezegd dat ze.een betweter was.quote:
Neem aan dat hij met zijn baas heeft afgesproken dat hij na dit avontuur wel terug mag komen. Dan ga je op beeld niet zeggen dat je ontslag gaat nemen bij thuiskomst. Niet erg slim.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:38 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nah in zijn werkveld, is er altijd werk, die luxe heeft hij, maar is ook zwaar werk, dus zoveel weken op, zoveel weken af, hij heeft het goed bekeken
Jessie smult van camera's dus...…..……….quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:38 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Hij had in 1 moeten blijven als enigste,en geen cameras er bij.
Ervaring en hij zou het in 2 wel anders gaan doen. Ik zie het verschil niet, schulden maken is hij erg goed in.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij vind zichzelf zooooooo geweldig
Oké, volgens mij niet in beeld geweest.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Deed gerrit dat ook niet bij dat wachtbankje voor het roken.
[..]
Gister vertelde.mylene dat ze met hem gesproken had. Was al eerder gebeurd want hij had gezegd dat ze.een betweter was.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:42 schreef MariaElena2018 het volgende:
Zo Gerrit en Adriaan hebben hun tv script bijgelegd nu kijken hoe het met Jessie gespeeld gaat worden, reality tv op en top
Dat ging ergens anders over, dus nee, na zijn aankondiging van nu een week geleden heeft hij nog steeds niet met haar gepraat.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Deed gerrit dat ook niet bij dat wachtbankje voor het roken.
[..]
Gister vertelde.mylene dat ze met hem gesproken had. Was al eerder gebeurd want hij had gezegd dat ze.een betweter was.
Mooi stukje en heel duidelijk. Pluim voor Adriaan!quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Het stukje wat Adriaan heeft geschreven.
Voor Adriaan is er werk genoeg. Daarbij liever een werknemer die ontslag neemt als het hem niet meer bevalt dan diegenen die blijven hangen ivm geld, pensioen etc.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Neem aan dat hij met zijn baas heeft afgesproken dat hij na dit avontuur wel terug mag komen. Dan ga je op beeld niet zeggen dat je ontslag gaat nemen bij thuiskomst. Niet erg slim.
Adriaan is zelden lang boos op een ander.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:42 schreef MariaElena2018 het volgende:
Zo Gerrit en Adriaan hebben hun tv script bijgelegd nu kijken hoe het met Jessie gespeeld gaat worden, reality tv op en top
Ik geloofde Koos dus nu weer in de war.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:43 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat ging ergens anders over, dus nee, na zijn aankondiging van nu een week geleden heeft hij nog steeds niet met haar gepraat.
Prima stukje toch? Heeft Hiske daar toestemming voor gegeven?quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Het stukje wat Adriaan heeft geschreven.
het werk wat Adriaan doet, is altijd vraag voor, die maakt zich geen zorgen wat dat betreftquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Neem aan dat hij met zijn baas heeft afgesproken dat hij na dit avontuur wel terug mag komen. Dan ga je op beeld niet zeggen dat je ontslag gaat nemen bij thuiskomst. Niet erg slim.
In mijn tijd nam je de ene dag ontslag en binnen 1 week had je weer een andere baan. Vandaag de dag zal dat best wel moeilijk zijn.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:44 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Voor Adriaan is er werk genoeg. Daarbij liever een werknemer die ontslag neemt als het hem niet meer bevalt dan diegenen die blijven hangen ivm geld, pensioen etc.
Ik denk wel dat Hiske hier akkoord mee is gegaan.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:45 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Prima stukje toch? Heeft Hiske daar toestemming voor gegeven?
Vergeten wat hij buiten deed.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:46 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
het werk wat Adriaan doet, is altijd vraag voor, die maakt zich geen zorgen wat dat betreft
Het gaat nu weer een stuk beter. Er is veel vraag naar personeel.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:46 schreef Chea49 het volgende:
[..]
In mijn tijd nam je de ene dag ontslag en binnen 1 week had je weer een ander baan. Vandaag de dag zal dat best wel moeilijk zijn.
Schijt kleurquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:47 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Merel helpt zélf mee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
zwangere Jessie ?quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:47 schreef Dotteke het volgende:
Mevr. Westland heeft ademhalingsmoeilijkheden
Jammer, dat was de vrolijkste.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:47 schreef Dotteke het volgende:
Oké, ben er een beetje uit. Al jaren met pensioen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:47 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Het gaat nu weer een stuk beter. Er is veel vraag naar personeel.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:48 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Jammer, dat was de vrolijkste.
Stond piepend op en ging gierend weer neer.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:47 schreef Dotteke het volgende:
Oké.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:48 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
[..]
nee pijpfitter op booreilanden
Als je longproblemen hebt is het met vochtig weer altijd ellendequote:
Een bejaarde die morgen zou komen.quote:
Die gaat alles volhangen met zichzelf hoor. Samen met alle bekende mensen die ze ontmoet heeft.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:48 schreef Dotteke het volgende:
Merel wil zichzelf ophangen ( haar vrouwen kalender)
PUZZZquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:50 schreef puzziepie het volgende:
Keelie aan het zeuren over Merel
Teleurstellend stelletje
Hey Puzzie.Wat leuk.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:50 schreef puzziepie het volgende:
Keelie aan het zeuren over Merel
Teleurstellend stelletje
Kee klaagt op de andere stream dat Merel vandaag zou verhuizen, maar nu heeft ze gezegd dat ze eerst wil verven.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:47 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Merel helpt zélf mee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Over wie gaat het?quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je longproblemen hebt is het met vochtig weer altijd ellende
En gelijk haar kant anders verven, het is voor tijdelijk ppfffquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:50 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die gaat alles volhangen met zichzelf hoor. Samen met alle bekende mensen die ze ontmoet heeft.
Serieus?quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Een bejaarde die morgen zou komen.
Mevrouw Westland.quote:
Luister je geen streams?/quote:
Dus ligt die ander in de verflucht straks terwijl ze er zélf nog niet slaapt?quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En gelijk haar kant anders verven, het is voor tijdelijk ppfff
Wie is dat nou weer?quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:47 schreef Dotteke het volgende:
Heb maar 1 stream en die staat er niet op, sorry.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Luister je geen streams?/
Gaat over een van die oudjes die morgen zou komen die heeft ademhalings problemen. Dus het is afgezegd
Ik aan Hiskequote:
Stream kijken dan hoor je hetquote:
Het is je vergevenquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:54 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Heb maar 1 stream en die staat er niet op, sorry.
BV.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:54 schreef Dotteke het volgende:
Merel heeft panterprint besteld, waarvan dan?
Ja dat snap ik inmiddels, maar is het hele gebeuren dan afgeblazenquote:
Je mening lozen en stoppen met knipperen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Moet ik hier iets doen dan? (inwoners modus)
Uitgesteld.Over 2 à 3 weken komen ze.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat snap ik inmiddels, maar is het hele gebeuren dan afgeblazen
Komen nu over 3 weken.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat snap ik inmiddels, maar is het hele gebeuren dan afgeblazen
Ik heb geen idee, maar volgens mij heeft hij het idee dat hij mag bepalen wat er met dat geld gaat gebeurenquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
heeft dylan al zoveel aanvragen heeft het al ovr zijn geld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |