Voor ¤75 had hij 'n elektrische koffiebrander gehad bij AliExpressquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:04 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
blender ..waar hij mee maalt, misschien moet hij voor een 10 euro een echte koffie maler kopen/halen en de bonen goed gaar laten worden zodat ze niet meer wit/bleek zijn,
Zodat het niet kan plakken?
Dat is het dus, vanmorgen eerste Merel nu Gerquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:08 schreef Chea49 het volgende:
Aap komt uit de mouw, Jessie niet tegenspreken.
'n dikke nog wel, liep vast los in Laren?quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:09 schreef Bramenstruik het volgende:
Ik zag vanmorgen met boodschappen doen een heel dikke panter, ik schrok!
ook al was hij dat wel, zijn daden matchen niet met wat er uit die vis-achtige flubberlippen van die halve schedel komtquote:
ik doe geen boodschappen in Laren scheetquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
'n dikke nog wel, liep vast los in Laren?
ken je nagaan, want opzich koffie verkopen als utopiaanse koffie , was geen verkeerd idee hoirquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Voor ¤75 had hij 'n elektrische koffiebrander gehad bij AliExpress
Grappig hoe dat doorwerkt.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:09 schreef Bramenstruik het volgende:
Ik zag vanmorgen met boodschappen doen een heel dikke panter, ik schrok!
quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Grappig hoe dat doorwerkt.
Punk en ik kwamen een keer een look a like van Nicole tegen in het ziekenhuis.
Ik schok me kapot, had haar zo kunnen wezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |