Deze eerste aflevering speelt zich af in een woongroep. Middels een doorlopende camera van een eenmanscrew, zijn we getuige van het reilen en zeilen van de verschillende bewoners van Lawick van Pabstraat 14. We maken o.a. kennis met Petra Bottleneck, Sipke de Fries, mongool Harry en Ricardo de clown. Zij samen vormen de kern van de woongroep. Dat zij niet gedreven worden door de zucht naar geld, blijkt als een presentator langskomt met een prijs van EUR 100.000,-. Niemand lijkt geïnteresseerd in de geldprijs die op hun woning gevallen is. Behalve dan een Chinees uit het Verre Oosten die van tijd tot tijd via een tunnel, die dwars door de aarde loopt, opduikt in de achtertuin. Ook heeft de woongroep te kampen met een heer die er de vreemde gewoonte op nahoudt door vanaf de brandtrap eieren te gooien naar de bewoners. Gelukkig is Petra Bottleneck als huisoudste nooit te beroerd om anderen op hun verantwoordelijkheid te wijzen. Met ruim 27 jaar woongroepervaring is dat voor haar een kleine moeite
Een programma van Marco van Es en Tommy van Es
quote:Ja die van Buren... dat was echt een meesterlijk programma
Op zondag 5 januari 2003 22:34 schreef Stormvogel het volgende:
Zap af en toe eens. Frans Bromet is wel leuk nagedaan.
quote:True, hoewel Jiskefet mager is... als je het vergelijkt met de beginjaren van ze, is hun huidige werk toch net niet tip-top.. maar dat is al sinds het einde van de periode dat ze de studenten deden..
Op zondag 5 januari 2003 23:04 schreef FrEeZzE het volgende:
Lachen!leuk alternatief voor Jiskefet op m'n brakke zondagavond... maar 't haalt 't niet bij Jiskefet...
Wie heeft het afgelopen zondag gezien, heb erg moeten lachen om Abbes (of hoe je het ook spelt). Op omroep.nl kun je afleveringen die al geweest zijn bekijken. Weet iemand hoe je eerdere afleveringen breedband kan bekijken, volgens mij kan dit alleen bij de laatste.
De camping viel me trouwens wel een beetje tegen.
quote:Ik vond die op school wel leuk
Op zondag 26 januari 2003 23:19 schreef deurmat het volgende:
Helemaal geweldig. Ik vind het echt een verademing voor mijn televisie-op-zondag-avond.De camping viel me trouwens wel een beetje tegen.
vond het gisteren wel leuk
quote:Ja was ook een leuke aflevering
Op maandag 27 januari 2003 15:15 schreef MadScientist het volgende:
ze hebben alle opnames wel slim aan elkaar gemonteerd... daardoor kunnen ze alle typjes zelf spelenvond het gisteren wel leuk
Vandaag is het een grote dag , we vieren petertje zijn 1e zaadlozing
'Nee, niet voor het eendje denken, dat doet het eendje zelf wel'
Het enige leuke wat al een aantal keren is teruggekeerd zijn eigenlijk die clown en die allochtoon, daar kan ik nog wel om lachen.
Volgende keer zijn ze bij een voetbalclub, dat belooft denk ik wel meer leuks! Tenminste... ik hoop het.
"vink gewoon leuk"
Wat is het vroeg.
Dit moeten meer mensen leuk gevonden hebben! toch?
De andere typetjes vind ik af en toe heel slecht neergezet, dat ik zelfs denk, dat zou ik beter kunnen of anders doen, terwijl je toch van 2 cabaretiers mag verwachten dat ze hier beter in zijn dan 'ik'.
Maarja... volgende week de laatste aflevering. Ik hoop dat er daarna op zondagavond weer een vervangend satirisch programma komt, jiskefet misschien weer??
quote:Agree, die clown is gewoon top!
Op maandag 17 februari 2003 16:25 schreef BrauN het volgende:
Ik blijf erbij dat de enige topper nog steeds de clown is"Ja, dat vind ik gewoon leuk".
De andere typetjes vind ik af en toe heel slecht neergezet, dat ik zelfs denk, dat zou ik beter kunnen of anders doen, terwijl je toch van 2 cabaretiers mag verwachten dat ze hier beter in zijn dan 'ik'.
Maarja... volgende week de laatste aflevering. Ik hoop dat er daarna op zondagavond weer een vervangend satirisch programma komt, jiskefet misschien weer??
Geef mij maar weer de tijd van Debiteuren/crediteuren
"Stond vanmorgen bij de tramhalte........""
Maar word op gegeven moment natuurlijk ook wel afgezaagd.
In ieder geval heeel droog in combinatie met die clown!
Waarom doet u dat nou??
Ja!, vindt ik gewoon leuk...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |