abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7728048
Op dit moment op Nederland 3. Ik kende het zelf nog niet, maar het is wel aardig. Een satirisch programma. Hieronder de omschrijving:

Deze eerste aflevering speelt zich af in een woongroep. Middels een doorlopende camera van een eenmanscrew, zijn we getuige van het reilen en zeilen van de verschillende bewoners van Lawick van Pabstraat 14. We maken o.a. kennis met Petra Bottleneck, Sipke de Fries, mongool Harry en Ricardo de clown. Zij samen vormen de kern van de woongroep. Dat zij niet gedreven worden door de zucht naar geld, blijkt als een presentator langskomt met een prijs van EUR 100.000,-. Niemand lijkt geïnteresseerd in de geldprijs die op hun woning gevallen is. Behalve dan een Chinees uit het Verre Oosten die van tijd tot tijd via een tunnel, die dwars door de aarde loopt, opduikt in de achtertuin. Ook heeft de woongroep te kampen met een heer die er de vreemde gewoonte op nahoudt door vanaf de brandtrap eieren te gooien naar de bewoners. Gelukkig is Petra Bottleneck als huisoudste nooit te beroerd om anderen op hun verantwoordelijkheid te wijzen. Met ruim 27 jaar woongroepervaring is dat voor haar een kleine moeite
Een programma van Marco van Es en Tommy van Es

Trouwste user 2022 zondag 5 januari 2003 @ 22:34:26 #2
7889 tong80
Spleenheup
pi_7728063
Regie ? Tedje ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 5 januari 2003 @ 22:34:26 #3
27922 Stormvogel
Right Now Right Here
pi_7728064
Zap af en toe eens. Frans Bromet is wel leuk nagedaan.
mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine
pi_7728084
quote:
Op zondag 5 januari 2003 22:34 schreef Stormvogel het volgende:
Zap af en toe eens. Frans Bromet is wel leuk nagedaan.
Ja die van Buren... dat was echt een meesterlijk programma
pi_7728790
Lachen! leuk alternatief voor Jiskefet op m'n brakke zondagavond... maar 't haalt 't niet bij Jiskefet...
pi_7729663
quote:
Op zondag 5 januari 2003 23:04 schreef FrEeZzE het volgende:
Lachen! leuk alternatief voor Jiskefet op m'n brakke zondagavond... maar 't haalt 't niet bij Jiskefet...
True, hoewel Jiskefet mager is... als je het vergelijkt met de beginjaren van ze, is hun huidige werk toch net niet tip-top.. maar dat is al sinds het einde van de periode dat ze de studenten deden..
pi_8030380
Schopje

Wie heeft het afgelopen zondag gezien, heb erg moeten lachen om Abbes (of hoe je het ook spelt). Op omroep.nl kun je afleveringen die al geweest zijn bekijken. Weet iemand hoe je eerdere afleveringen breedband kan bekijken, volgens mij kan dit alleen bij de laatste.

zondag 26 januari 2003 @ 23:19:09 #8
14627 deurmat
Best een leuke user.
pi_8124982
Helemaal geweldig. Ik vind het echt een verademing voor mijn televisie-op-zondag-avond.

De camping viel me trouwens wel een beetje tegen.

Later word ik mijzelf in het groot.
pi_8127224
quote:
Op zondag 26 januari 2003 23:19 schreef deurmat het volgende:
Helemaal geweldig. Ik vind het echt een verademing voor mijn televisie-op-zondag-avond.

De camping viel me trouwens wel een beetje tegen.

Ik vond die op school wel leuk
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_8133616
ze hebben alle opnames wel slim aan elkaar gemonteerd... daardoor kunnen ze alle typjes zelf spelen

vond het gisteren wel leuk

"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
pi_8137275
quote:
Op maandag 27 januari 2003 15:15 schreef MadScientist het volgende:
ze hebben alle opnames wel slim aan elkaar gemonteerd... daardoor kunnen ze alle typjes zelf spelen

vond het gisteren wel leuk

Ja was ook een leuke aflevering

Vandaag is het een grote dag , we vieren petertje zijn 1e zaadlozing

I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_8231873
Momenteel is de herhaling op 3 er denk ik, wat fucking geniaal zeg
Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt - Jonh Lennon
pi_8238931
Vanavond weer...ik vind ze niet echt leuk ofzo
pi_8244878
geweldig dit, die clown die nare gedachtes eruit zit te rammen!
  zondag 2 februari 2003 @ 22:41:28 #15
9981 Melluh
Eggcellent!
pi_8245111
Juh, die clown ruled, ik denk dat ik dat personage maar een in ga voeren tijdens college's enzo :-)

'Nee, niet voor het eendje denken, dat doet het eendje zelf wel'

"Go ahead hate your neighbour, go ahead cheat a friend.[br]Do it in the name of heaven, you can justify it in the end" -Joan Baez[br]"Ah, but I was so much older then, I'm younger than that now" - Bob Dylan
pi_8246378
Ah, ik heb een (?) herhaling gezien gisternacht en voor de verandering weer eens flink gelachen om een Nederlandse 'comedy'. Jammer dat ik de uitzending van vanavond heb moeten missen.. Het wachten is op de volgende herhaling.
:{
  maandag 3 februari 2003 @ 17:22:03 #17
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_8257150
Ik vond het gisteren niet zo, eigenlijk...

Het enige leuke wat al een aantal keren is teruggekeerd zijn eigenlijk die clown en die allochtoon, daar kan ik nog wel om lachen.

Volgende keer zijn ze bij een voetbalclub, dat belooft denk ik wel meer leuks! Tenminste... ik hoop het.

pi_8525285
Iemand de aflevering van vandaag nog gezien?
Ik vond hem echt weer top! Jammer dat de clown er maar zo kort inzat...
Die is echt zo goed!

"vink gewoon leuk"

Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
pi_8529639
*Kick*

Wat is het vroeg.

Dit moeten meer mensen leuk gevonden hebben! toch?

pi_8532316
Ik vind het eigenlijk met de week minder worden. Ik kan me nog afleveirngen herinneren dat ik bijna op de grond lag van het lachen, zoals die op de middelbare school. Maar gisteren soms slechts een lichte glimlach, meer niet.
  maandag 17 februari 2003 @ 16:25:33 #21
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_8538530
Ik blijf erbij dat de enige topper nog steeds de clown is "Ja, dat vind ik gewoon leuk".

De andere typetjes vind ik af en toe heel slecht neergezet, dat ik zelfs denk, dat zou ik beter kunnen of anders doen, terwijl je toch van 2 cabaretiers mag verwachten dat ze hier beter in zijn dan 'ik'.

Maarja... volgende week de laatste aflevering. Ik hoop dat er daarna op zondagavond weer een vervangend satirisch programma komt, jiskefet misschien weer??

pi_8541450
quote:
Op maandag 17 februari 2003 16:25 schreef BrauN het volgende:
Ik blijf erbij dat de enige topper nog steeds de clown is "Ja, dat vind ik gewoon leuk".

De andere typetjes vind ik af en toe heel slecht neergezet, dat ik zelfs denk, dat zou ik beter kunnen of anders doen, terwijl je toch van 2 cabaretiers mag verwachten dat ze hier beter in zijn dan 'ik'.

Maarja... volgende week de laatste aflevering. Ik hoop dat er daarna op zondagavond weer een vervangend satirisch programma komt, jiskefet misschien weer??

Agree, die clown is gewoon top!
Jiskefet mag van mij best terug komen... alleen vond ik de laatste afleveringen toch wat minder sterk als vroeger. Maar heb toch smakelijk kunnen lachen om Baby bonzo & De boere jongens.

Geef mij maar weer de tijd van Debiteuren/crediteuren
"Stond vanmorgen bij de tramhalte........""

Maar word op gegeven moment natuurlijk ook wel afgezaagd.

maandag 17 februari 2003 @ 18:37:53 #23
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_8541476
Die twee wijven zijn ook wel kewl!

'T, ik zeg toch...'

Die clown is idd über!

pi_8541980
....ja dat hele programma is gewoon goed.
Wat trouwens ook is, dat is die Voice-over!
Ben ik nou gek of imiteren ze daar die voice-over van Man bijt hond?

In ieder geval heeel droog in combinatie met die clown!

Waarom doet u dat nou??
Ja!, vindt ik gewoon leuk...

pi_8606603
Alle uitzendingen zijn ook in RealVideo te zien via:
http://www.rvu.nl/berichten/2003/januari/gebroedersvanes/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')