gebeurt zelden dat je posts niet verandert hahaquote:Op woensdag 20 maart 2019 12:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
de mijne ook niet, dat scheelt
De mijne zijn altijd louter kwaliteit, dus die hoef ik niet te veranderne.quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gebeurt zelden dat je posts niet verandert haha
Salade van de salad barquote:
Hermann heeft zin in een broodje mexicano met hela curry, en om mij 110 euro te gevenquote:Op woensdag 20 maart 2019 12:41 schreef Myrr het volgende:
Echt zin in een broodje smaakvol visboer zalm.
Die 110 euro heeft ie al niet meer, daar heeft ie weer een spelletje van gekochtquote:Op woensdag 20 maart 2019 12:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hermann heeft zin in een broodje mexicano met hela curry, en om mij 110 euro te geven
Dat dit kan in Nederlandquote:Op woensdag 20 maart 2019 12:43 schreef Driepink het volgende:
[..]
Die 110 euro heeft ie al niet meer, daar heeft ie weer een spelletje van gekocht
quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
broodje zalm, broodje kip en jouw hand voor het huwelijk
Ja ik weet het toevallig omdat ik er recent middenin heb gezeten. Mijn vader is de enige die iets krijgt van mijn moeder en ze waren 8 jaar gescheiden. Haar vriend heeft nergens recht op en ik ook niet.quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:32 schreef Myrr het volgende:
[..]
[..]
Wist ik niet eens. Vind in ons geval dat we daar beiden wel recht op hebben van elkaar. Samen alles aan het opbouwen enzo. Fuck eventuele nieuwe partners later.
Had ze een testament?quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik weet het toevallig omdat ik er recent middenin heb gezeten. Mijn vader is de enige die iets krijgt van mijn moeder en ze waren 8 jaar gescheiden. Haar vriend heeft nergens recht op en ik ook niet.
ja goeiequote:Op woensdag 20 maart 2019 12:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoe vind je deze, ik noem het ''VK in FB''
[ afbeelding ]
quote:Het is niet zo dat de langstlevende partner alles erft als er geen testament is. De langstlevende ouder erft evenveel als een kind en dat deel noemen we het kindsdeel. Zijn er twee kinderen en een ouder dan bedraagt het kindsdeel een derde deel van de nalatenschap. De wijze waarop de ouders waren getrouwd met al dan niet huwelijkse voorwaarden bepaalt hoe groot de nalatenschap is. Als de ouders in gemeenschap van goederen waren getrouwd, was de helft al van de langstlevende en komt alleen de andere helft in aanmerking voor de verdeling. De langstlevende had met andere woorden al de helft en erft een kindsdeel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |