zie de discord vriendquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Staat 'Welkom op FOK!mobile' ertussen? Dat vond ik zelf een hele leuke.
Ja we hebben een paar maanden gerouleerd in de Discords, maar we zijn al een tijdje stabiel.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:16 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja Aber heeft me ooit uitgenodigd voor eentje, maar die bestaat kennelijk niet meer
dat kan kloppenquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:16 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja Aber heeft me ooit uitgenodigd voor eentje, maar die bestaat kennelijk niet meer
Hij wel dan?quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee geen eigen Discord. Ik ben toch geen egotripper? Of wel @:2nutz ?
Haha, net zoals der_mann met zijn gewicht. hahaquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja we hebben een paar maanden gerouleerd in de Discords, maar we zijn al een tijdje stabiel.
ik vind het erg fijn dat we daar @Vanillekwark belachelijk kunnen maken zonder dat hij er iets aan kan doenquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja we hebben een paar maanden gerouleerd in de Discords, maar we zijn al een tijdje stabiel.
stabiel op een gezond gewicht jaquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
Haha, net zoals der_mann met zijn gewicht. haha
Hij zat er ook ooit in voordat hij mod werd maar is boos weggegaan omdat we moesten lachen om zijn accentquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind het erg fijn dat we daar @:Vanillekwark belachelijk kunnen maken zonder dat hij er iets aan kan doen
heb tardis. even een dm gestuurd of jullie mij ook belachelijk makenquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind het erg fijn dat we daar @:Vanillekwark belachelijk kunnen maken zonder dat hij er iets aan kan doen
Ja Goudenvis.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:18 schreef Zosk het volgende:
Hebben jullie ook zoveel zin om te stemmen vandaag jongens
oja dat was toen hij nog tegen het beleid aanschopte en een paar weken later opeens mod wasquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hij zat er ook ooit in voordat hij mod werd maar is boos weggegaan omdat we moesten lachen om zijn accent
al gedaan, de wereld weer een beetje linkser gemaakt.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:18 schreef Zosk het volgende:
Hebben jullie ook zoveel zin om te stemmen vandaag jongens
Er valt aan jou niets belachelijk te maken maatquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
heb tardis. even een dm gestuurd of jullie mij ook belachelijk maken
Wel leuk hoe kwaad Azpilicueta toen was omdat hij geen mod werd.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oja dat was toen hij nog tegen het beleid aanschopte en een paar weken later opeens mod was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |