Betaal gewoon met je kont.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:45 schreef xcachet het volgende: Ik had voor 25 euro een Gazellefiets gescoord op Marktplaats. Ik ermee naar de fietsenmaker. Die kon ‘m maken voor 50 euro, dus ik blij. Ging ik langs, want hij had geloofd met 3 dagen klaar te zijn. Maar het zou wat langer duren, want hij moest er nog een onderdeel bij bestellen. Nu ben ik bang dat als ik m’n fiets straks op ga halen ik meer kan betalen en ik dat slik omdat ik geen ruggengraat heb.
![]()
![]()
2 maanden lang inwerken? vriend laten we niet doen alsof jouw werk zo ingewikkeld is dat het niet binnen 1 dag kan worden geleerdquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wij krijgen een stagiair straks voor 2 maanden die ik moet gaan inwerken dus dat betekent dat hij naast mij zit. Dan keldert mijn fok activiteit ook aanzienlijk vrees ik
quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:47 schreef McGrath het volgende:
ik werd zojuist getagd in MEN, ik spring van mijn balkon
Dat moet je niet willen idd.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:47 schreef McGrath het volgende:
Ze is het knapste dat klb te bieden heeftquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:42 schreef Driepink het volgende:
Is cachet nou echt zo'n godsgruwelijk lekkerding?
Nee, stem fvdquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben helemaal overtuigd met deze post.
Doe een salto!quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:47 schreef McGrath het volgende:
Awquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ze is het knapste dat klb te bieden heeft
Dat weet ik niet zeker hoor.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat is al snelquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dit is net zo vermoeiend als die VVD act van dat infantielen clubje.quote:
Alsof ik mij laat leiden door wat een stelletje gekken op een forum zeggen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit is net zo vermoeiend als die VVD act van dat infantielen clubje.
Als je maar stemt, dat is het belangrijkste. Voor de toekomst van jouw kinderen stem ik vandaag fvdquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit is net zo vermoeiend als die VVD act van dat infantielen clubje.
Vind je mij een gek )=quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Alsof ik mij laat leiden door wat een stelletje gekken op een forum zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |