Pindakaas met chocoladepasta is ook goddelijkquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:33 schreef hugecooll het volgende:
[..]
iig nog van iemand bijval
kutmense hier
hahaha jaquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Rivella light? In Rivella zitten toch al 0,00007 Kcal?
Oké Geert Wilders.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
hahaha jamaar het kan altijd minder
Speel eens niet zo met mijn privéquote:
Oh wist niet dat je echt op de PVV had gestemd.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Speel eens niet zo met mijn privé
Mijn vriend zou homo worden voor ‘m denk ik.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:37 schreef TARDIS. het volgende:
Al die onzekere witte mensen die gedreven door hun sekshormonen een leider in Baudet zien en op hem stemmen
Eenieder die na de afgelopen twee dagen Baudet nog een blik waardig gunt
Ik heb stiekem een poster van Geert boven mijn bed hangenquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh wist niet dat je echt op de PVV had gestemd.
Lekker vingeren op Geert, goed bezig meidquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb stiekem een poster van Geert boven mijn bed hangen
maar niet verder vertellen
Begrijp ik niets van.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn vriend zou homo worden voor ‘m denk ik.
Komt doordat jij een linkse rakker bent en hij klaarblijkelijk nietquote:
Vind Rob nog steeds een knuppeltje, maar heb hem een paar keer op zien treden de afgelopen dagen en dat deed hij wel aardig.quote:
welk genre?quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vind Rob nog steeds een knuppeltje, maar heb hem een paar keer op zien treden de afgelopen dagen en dat deed hij wel aardig.
Heb ook mijn tafel gelakt, ben ik nu ook een linkse lakker?quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Komt doordat jij een linkse rakker bent en hij klaarblijkelijk niet
Zo moeilijk is het dus niet te begrijpen eigenlijk he haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |