Doe je niet goed, ik zit zelfs in een groter hok opgesloten..quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
rt
Ik zou liever mijn handjes laten wapperen in de buitenlucht, maar ik ben nu gewoon opgesloten in een hok van 4 bij 4
Eet smakelijk alvast.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:36 schreef McGrath het volgende:
ik denk dat ik zo een broodje tonijn ga halen
ze willen eind dit jaar verbouwen, als ik dan een computer krijg waar mensen mee kunnen kijken stap ik regelrecht opquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:36 schreef Driepink het volgende:
[..]
Doe je niet goed, ik zit zelfs in een groter hok opgesloten..
Een zogeheten kantoortuin![]()
Gelukkig wel in een hoekje, dus niemand kijkt op mijn scherm mee
Die referentie had je ook niet kunnen weten. Geeft niet, komt nog welquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:36 schreef Driepink het volgende:
[..]
Doe je niet goed, ik zit zelfs in een groter hok opgesloten..
Een zogeheten kantoortuin![]()
Gelukkig wel in een hoekje, dus niemand kijkt op mijn scherm mee
Logisch wel.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze willen eind dit jaar verbouwen, als ik dan een computer krijg waar mensen mee kunnen kijken stap ik regelrecht op
niemand hoeft te weten datf je een kneusje op het internet bentquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze willen eind dit jaar verbouwen, als ik dan een computer krijg waar mensen mee kunnen kijken stap ik regelrecht op
Ik ga denk ik voor brood met kipfilet en yoghurt met cruesliquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:36 schreef McGrath het volgende:
Dat is ook wel genot jaquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:36 schreef McGrath het volgende:
lol wie eet er nou zalm echt goorquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
zeker op "zalmdag", worden de autisten witheet van
hou nou toch eens je achterlijke teleurstellende smoelquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
niemand hoeft te weten datf je een kneusje op het internet bent
Er gaat idd niets boven zalmquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
zeker op "zalmdag", worden de autisten witheet van
Awquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb je echt gemist weer. Ben je inmiddels vrijgezel of is het nog steeds hopen tegen beter weten in?
Neinquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mag ik mijn handtekening tussen je tieten zetten met mijn ejaculatie?
nee maar we pakken hier alles wat we kunnenquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:42 schreef Driepink het volgende:
Is cachet nou echt zo'n godsgruwelijk lekkerding?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |