Niks natuurlijk. Zoals het hoort.quote:
Gruwelijk nat.quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:04 schreef gianni61 het volgende:
is MissMSX een waterschap, of een provincie?
Provincie dus.quote:
Oh goed idee, even internet aanslingeren.quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nieuw schoenen aan; nog niet ingelopen en pijn aan mijn poten
bij mijn laatste echte kater kan ik me de avond daar voor niet meer herinnerenquote:Op woensdag 20 maart 2019 09:48 schreef Vinniiee het volgende:
Laatste kater kan ik me niet herinneren
Gewoon geen katers hebben.quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beter in de baas zijn tijd dan in je eigen.
Zo'n kater heb ik volgens mij maar een keer gehad. Was niet bestquote:Op woensdag 20 maart 2019 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij mijn laatste echte kater kan ik me de avond daar voor niet meer herinneren
Omdat het geen topic is waar mensen een nat broekje van krijgen en geen verstand van hebben.quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:47 schreef Scary_Mary het volgende:
Leuk zo een privacy stemwijzer, maar waarom is privacy zo slecht terug te vinden in partijprogramma's en standpunten![]()
Alleen jeweetwelkaters.quote:
Lospedrosa heeft al last van een kater als hij twee speciaalbiertjes drinkt.quote:
Nog geen excuus om het dan maar helemaal niet te noemenquote:Op woensdag 20 maart 2019 09:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Omdat het geen topic is waar mensen een nat broekje van krijgen en geen verstand van hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |