Ik vind het helemaal goed, B-engeltje had hem.quote:Op woensdag 20 maart 2019 08:04 schreef Amphorapotje het volgende:
@:Dot of @:b-engeltje als je een andere TT wilt, geef maar door aan een mod![]()
Alles liep even vast.
Hij kan zich beter ongerust maken om zijn handel, die koffie van Jessie moet niet te zuipen zijnquote:Op woensdag 20 maart 2019 08:04 schreef Dotteke het volgende:
Wat een getter weer op FOK Pagina laad niet, error, dan is ineen keer de topic van gisteren avond weer actief. Dan weer niet laden
JEssie maakt zich zorgen om Adriaan,
Klopt helemaal, ik merkte het ook, dus opende ik maar. Ik kaap nooitquote:Op woensdag 20 maart 2019 08:06 schreef Dotteke het volgende:
Er is nog iets niet goed, duurt lang voor je bericht er ook echt staat
Je bent me net voorquote:
en ik open nooit 😉quote:Op woensdag 20 maart 2019 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal goed, B-engeltje had hem.
Ik kwam inderdaad ff niet op FOK
quote:
WTF blauwe capsule-pillen aan de brandnetelsquote:
De dovenetel.quote:Op woensdag 20 maart 2019 08:07 schreef Dotteke het volgende:
We hebben een nieuwe sl beeld na de paardenbloem nu paarse bloempjes
Weet ik, maar je mag wel een andere TTquote:Op woensdag 20 maart 2019 08:09 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
en ik open nooit 😉
Teveel gedoe met me mobiel
Ik vind het niet erg hoor.quote:Op woensdag 20 maart 2019 08:07 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Klopt helemaal, ik merkte het ook, dus opende ik maar. Ik kaap nooit
haha weet je het nu, nee dus😉quote:Op woensdag 20 maart 2019 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg hoor.
Is goed zo toch, weet niet eens of B-engeltje wel opent
quote:Op woensdag 20 maart 2019 08:10 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Echt?? Ik noem ze altijd paarse sneeuwklokjes
quote:
quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 08:10 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Echt?? Ik noem ze altijd paarse sneeuwklokjes
De brief over zijn moeder,dat denk ik eigenlijk ookquote:Op woensdag 20 maart 2019 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Jessie denkt dat het gedrag door de brief die hij schrijven moest de oorzaak van Adje zijn humeur is
Ik heb er niets over gehoord of gelezenquote:Op woensdag 20 maart 2019 08:13 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Tis nu lekker rustig, is er al meer bekend over het ziekenhuis bezoek van Hiske?
geen nieuws, goed nieuws zeggen ze altijd..quote:Op woensdag 20 maart 2019 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb er niets over gehoord of gelezen
Zou goed kunnen hij was er behoorlijk van slag van toen hij het op moest schrijven. EN toen liet Hiske hem nog dieper gaan.quote:Op woensdag 20 maart 2019 08:15 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
De brief over zijn moeder,dat denk ik eigenlijk ook
Ik denk , en dat hoor je wel vaker dat dat op latere leeftijd gebeurd, omdat je het verdriet een soort van wegstopt, negeert dat het er nu pas goed inhakt
Daar had ze lekker buiten moeten blijvenquote:Op woensdag 20 maart 2019 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou goed kunnen hij was er behoorlijk van slag van toen hij het op moest schrijven. EN toen liet Hiske hem nog dieper gaan.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 08:15 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het dooft ook de brand van de brandnetel
Vind je het gekdat die koffieniet lekker is, ze zijn nog niet klaarquote:Op woensdag 20 maart 2019 08:19 schreef cobain1994 het volgende:
Zwart witte bonen koffie..
[ afbeelding ]
Ik schakel altijd weg bij die herrie op de streamquote:Op woensdag 20 maart 2019 08:21 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Vind je het gek dat die koffie niet lekker is, ze zijn nog niet klaar
Shelley en Greet hadden seks. Dylan slaapt ook in de yurt en de deur zat op slot, toen hoorde hij gehijg. Weet niet of er later toen hij er bij lag ook nog seks heeft plaatsgevonden.quote:Op woensdag 20 maart 2019 08:18 schreef Rhosyn het volgende:
Dylan en Kaylee: over geluiden die Dylan heeft gehoord en Kaylee vindt het genant....
Doe mij maar de oud vertrouwde kanis en gunnink...quote:Op woensdag 20 maart 2019 08:21 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Vind je het gekdat die koffieniet lekker is, ze zijn nog niet klaar
Dyl doet toch zelf ook aan die sportquote:Op woensdag 20 maart 2019 08:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Shelley en Greet hadden seks. Dylan slaapt ook in de yurt en de deur zat op slot, toen hoorde hij gehijg. Weet niet of er later toen hij er bij lag ook nog seks heeft plaatsgevonden.
Nee, toen hebben ze zich stil gehouden.quote:Op woensdag 20 maart 2019 08:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Shelley en Greet hadden seks. Dylan slaapt ook in de yurt en de deur zat op slot, toen hoorde hij gehijg. Weet niet of er later toen hij er bij lag ook nog seks heeft plaatsgevonden.
ik lust en dus drink geen koffiequote:Op woensdag 20 maart 2019 08:24 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Doe mij maar de oud vertrouwde kanis en gunnink...
quote:Op woensdag 20 maart 2019 08:26 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ik lust en dus drink geen koffie
Maar ben wel een koffie snuiver, o dat vind ik zo lekker, als zon zak koffie open word getrokken..
Volgens mij zou ik ook kwijlend boven dat branden staan
quote:Op woensdag 20 maart 2019 08:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hiske doet er alles aan om zich onmisbaar te maken in de groep. Ik vond haar zeer gemeen naaar Adje.quote:Op woensdag 20 maart 2019 08:19 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Daar had ze lekker buiten moeten blijven
Ik ben zelf me moeder verloren op 11 jarige leeftijd
Heb door verschillende dingen in me leven bij psych gelopen
Maar wilde zelf ook nooit over de dood van me moeder praten, dat is ook het enige , waar de psych nooit in zat te wroeten
Ja, het is niet moeders mooiste he Saarquote:
Kaylee doelde op het feit dat Shelley beter kon krijgen. Dat is wat ik hoorde.quote:Op woensdag 20 maart 2019 08:33 schreef Poezewoes het volgende:
Zij kan betere krijgen?
Wat beter krijgen?
Gelukkig heeft niet iedereen dezelfde smaak, Heeft Kay dan zo'n lekker ding
Ja dat snap ik, maar de keus is daar niet zo groot, en als je jeuk hebt, en iemand wil krabbelen is toch mooi meegenomen (grapje)quote:Op woensdag 20 maart 2019 08:35 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Kaylee doelde op het feit dat Shelley beter kon krijgen. Dat is wat ik hoorde.![]()
quote:Op woensdag 20 maart 2019 08:37 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar de keus is daar niet zo groot, en als je jeuk hebt, en iemand wil krabbelen is toch mooi meegenomen (grapje)
Zeker als je moeder dat mannetje wel kan killenquote:Op woensdag 20 maart 2019 08:37 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar de keus is daar niet zo groot, en als je jeuk hebt, en iemand wil krabbelen is toch mooi meegenomen (grapje)
Zo is dat, ze doen maar van mijn part gaan ze in de lamp hangen of springen ze van het nachtkastjequote:Op woensdag 20 maart 2019 08:39 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]Ik begrijp wat je bedoelt hoor. Ze zoeken het maar lekker uit daar, dat zooitje
Weet je wat het is, tuurlijk valt je moeder weg, en dat is ergquote:Op woensdag 20 maart 2019 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hiske doet er alles aan om zich onmisbaar te maken in de groep. Ik vond haar zeer gemeen naaar Adje.
Gelukkig had jij de goede naast je staan toen je hulp nodig had
laat die moeder gewoon een eind lullen maak het niet groter dan het is.quote:Op woensdag 20 maart 2019 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeker als je moeder dat mannetje wel kan killen![]()
Gaat weer leuk worden als Lenie komt het weekend
Waar bemoeit die ouwe knol zich mee, Shelley is volwassen, en vind het zelf wel lekker.quote:Op woensdag 20 maart 2019 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeker als je moeder dat mannetje wel kan killen![]()
Gaat weer leuk worden als Lenie komt het weekend
Wel passend dat onkruid tonenquote:
quote:
Misschien moet hij eerst vragen waar is het voor erik?quote:Op woensdag 20 maart 2019 08:46 schreef Amphorapotje het volgende:
Jessie staat zijn koffiebonen te branden/verbranden. Erik vraagt om de pinpas cvoor 15 euro.
Néé dat kan niet hoor, we hebben géén geld blèrt Jessie.
Het wisselt wel wat inderdaad.quote:Op woensdag 20 maart 2019 08:50 schreef b_engeltje het volgende:
Ik vind de streams trouwen de laatste tijd erg zacht, of ligt dat aan mij?
O dat ben ik met je eens, maar ja wij zijn Lenie niet, maar we weten wel hoe ze isquote:Op woensdag 20 maart 2019 08:43 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Waar bemoeit die ouwe knol zich mee, Shelley is volwassen, en vind het zelf wel lekker.
Ze kan haar hand er toch niet voor gaan houden, bij haar dochter.
Het is saai, super saai zelfsquote:Op woensdag 20 maart 2019 08:50 schreef b_engeltje het volgende:
Toch ben ik blij dat Tim eruit is, komt vanzelf weer irritatie onder de bewoners.quote:
Bijgeloofquote:
zelf doet ze nog weinig naar mijn idee zelfs de diertjes nietquote:Op woensdag 20 maart 2019 08:59 schreef Setje72 het volgende:
Heeft Franny zich ondertussen al een beetje herpakt..of zit ze nog steeds in haar *ik ben zielig*modus en doet ze geen flikker?
Nee, dat snap ik ook niet. En nu heeft hij zich in zijn kop gezet dat het zonder zijn bemoeienissen niets wordt. We gaan dus weer veel last van hem krijgen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:02 schreef goldback het volgende:
De hele manier en houding waarop Jessica denkt mensen aan te kunnen spreken in combinatie met het opdreunen van zijn teksten vind ik zo naargeestig, snap niet dat mensen dat accepteren daar.
Kaylee heeft zelf een toppertje gekregenquote:Op woensdag 20 maart 2019 08:35 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Kaylee doelde op het feit dat Shelley beter kon krijgen. Dat is wat ik hoorde.![]()
tot op heden is het ook een totale mislukking bij hem, gelijk aan zijn leven buiten, geeft niet maar doe dan even gewoonquote:Op woensdag 20 maart 2019 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik ook niet. En nu heeft hij zich in zijn kop gezet dat het zonder zijn bemoeienissen niets wordt. We gaan dus weer veel last van hem krijgen.
Die schuld is een gefingeerd bedrag. Talpa betaalt alles daar, dus er zijn geen schulden. Het is de bedoeling dat de kijkers dat dus juist WEL denken.quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:03 schreef b_engeltje het volgende:
Ik irriteer me aan de pc streams
Het bestel maar bestel maar bestel maar gedrag
Met nog een openstaande schuld van 21.000 daar kan ik echt met me pet niet bij
Het enige wat hij heeft is een grote bek.quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:06 schreef goldback het volgende:
[..]
tot op heden is het ook een totale mislukking bij hem, gelijk aan zijn leven buiten, geeft niet maar doe dan even gewoon
Kaylee heeft zelf een toppertje gekregenquote:Op woensdag 20 maart 2019 08:35 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Hadden die lui niet beter voor dat andere tv programma kunnen kiezen..InkMaster.quote:Op woensdag 20 maart 2019 08:54 schreef cobain1994 het volgende:
Tattoo artiestje spelen..
[ afbeelding ]
Daar lagen ze bij de audities al uit.quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:12 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Kaylee heeft zelf een toppertje gekregen![]()
Wat een onzin dat geoordeel.
[..]
Hadden die lui niet beter voor dat andere tv programma kunnen kiezen..InkMaster.
Daar is het niveau te laag voor..quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:12 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
[..]
Hadden die lui niet beter voor dat andere tv programma kunnen kiezen..InkMaster.
Klopt, is af en toe erg zacht.quote:Op woensdag 20 maart 2019 08:50 schreef b_engeltje het volgende:
Zou zo maar kunnen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:13 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Daar lagen ze bij de audities al uit.(vermoed ik)
Denk het ook en dus dan maar Utopia in. De show voor de niet-getalenteerden.quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:13 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Daar is het niveau te laag voor..
Schoenen op tafel zou ook zorgen voor armoede.quote:Op woensdag 20 maart 2019 08:59 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Bijgeloof
Schoenen op tafel zetten brengt ongeluk. Ook schoenen hebben namelijk magische krachten.Schoenen op tafel zouden voor ruzie zorgen. In de middeleeuwen stak men tijdens epidemieën schoenen in brand, niet zozeer om besmetting tegen te gaan, maar om geesten en demonen op afstand te houden.
Ik hoor Jessie weer oreren. De silo is klaar zegt hij alles is geregeld (met achter) en SLquote:Op woensdag 20 maart 2019 09:19 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Denk het ook en dus dan maar Utopia in. De show voor de niet-getalenteerden.
dit dus ze hebben zelf géén bv geen schulden er is slechts een programma budget vergelijk het met winkeltje spelen waarbij je wat klein geld kreeg om mee te spelen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:10 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Die schuld is een gefingeerd bedrag. Talpa betaalt alles daar, dus er zijn geen schulden. Het is de bedoeling dat de kijkers dat dus juist WEL denken.
Erik is met Brandon wat aan het bestellen. 15 euro met de pinpas via Jessie kan niet, maar voor de douche komen vandaag 30 balken van 360 cm. Er worden ook 6 underlayment-platen besteld van 122x244 cm. Talpa zorgt dat de tv-show die ze opvoeren door kan gaan.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:25 schreef goldback het volgende:
[..]
dit dus ze hebben zelf géén bv geen schulden er is slechts een programma budget vergelijk het met winkeltje spelen waarbij je wat klein geld kreeg om mee te spelen.
In al die jaren rls is het niveau nog niet zo triest laag geweest.quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:28 schreef PTLe het volgende:
Goede morgen Coswat een geweldig programma ..............Jessy tegen Gerrit goede morgen lekker geslapen , nee , nog lekker geneukt ja hoort er ook bij ..................poffer waar kijk ik naar?
de Lullo'squote:Op woensdag 20 maart 2019 09:28 schreef PTLe het volgende:
Goede morgen Coswat een geweldig programma ..............Jessy tegen Gerrit goede morgen lekker geslapen , nee , nog lekker geneukt ja hoort er ook bij ..................poffer waar kijk ik naar?
Kan me nog knuffel-Ruud van BB voor me halen. Was leuker dan dit gedoe.quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:31 schreef Verida het volgende:
[..]
In al die jaren rls is het niveau nog niet zo triest laag geweest.
dezelfde types hoop gebral en geklets maar ondertussen niks bereiken en ook nog student zijn.quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:33 schreef PTLe het volgende:
[..]
Echt ik kan je niet meer als gelijk geven .
quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:36 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Ze hebben aan 1 boiler genoeg er loopt er al een op het terrein rond,Gerrit.
Utopia 1quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:31 schreef Verida het volgende:
[..]
In al die jaren rls is het niveau nog niet zo triest laag geweest.
Stefanie, Rob, Victoria, Benjamin, Fay/Demi, Senna, Chip, Rowena, meh ik pas.quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:41 schreef Verida het volgende:
[..]
Zelfs dat was nog beter te pruimen dan dit
zeker weten en daar liep zo nu en dan toch wel enig intelligentie rondquote:Op woensdag 20 maart 2019 09:41 schreef Verida het volgende:
[..]
Zelfs dat was nog beter te pruimen dan dit
Daar zaten dan nog enigszins spraakmakende figuren naast.quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:42 schreef DKUp het volgende:
[..]
Stefanie, Rob, Victoria, Benjamin, Fay/Demi, Senna, Chip, Rowena, meh ik pas.
En ondertussen maar oreren over 'WRTW'quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:28 schreef PTLe het volgende:
Dat er een hoop figuranten zitten nu ben ik met je eens.quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:43 schreef Verida het volgende:
[..]
Daar zaten dan nog enigszins spraakmakende figuren naast.
Nu is het 14 keer volkomen nietszeggend.
Vergeet een Ivan, Jessie, Gina, ook niet in dit rijtjequote:Op woensdag 20 maart 2019 09:42 schreef DKUp het volgende:
[..]
Stefanie, Rob, Victoria, Benjamin, Fay/Demi, Senna, Chip, Rowena, meh ik pas.
Ivanquote:Op woensdag 20 maart 2019 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vergeet een Ivan, Jessie, Gina, ook niet in dit rijtje
lijkt mij vreselijk met die redactie bestaande uit een stel zwakzinnige stagiairesquote:Op woensdag 20 maart 2019 09:46 schreef Dotteke het volgende:
Ze gaan picknicken
"We moeten buiten", zegt Hiske.......... Ze moeten dus ra ra ra van wie moeten ze dat toch
Ze lijken ook geen moeite te doen om rol Febo te verdoezelenquote:Op woensdag 20 maart 2019 09:46 schreef Dotteke het volgende:
Ze gaan picknicken
"We moeten buiten", zegt Hiske.......... Ze moeten dus ra ra ra van wie moeten ze dat toch
Ja, er zit volgens mij niet veel soeps daar bij de redactie daar en in de regie kamer al niet veel beter met al die sl klikkersquote:Op woensdag 20 maart 2019 09:47 schreef goldback het volgende:
[..]
lijkt mij vreselijk met die redactie bestaande uit een stel zwakzinnige stagiaires
Nee, dat bedacht ik me ook alquote:Op woensdag 20 maart 2019 09:47 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ze lijken ook geen moeite te doen om rol Febo te verdoezelen
Heb de indruk dat zij en Merel geen match zijnquote:Op woensdag 20 maart 2019 09:51 schreef DKUp het volgende:
Het gezicht van Kees staat op onweer met een riem on haar handen.
Kees heeft buiten Dil met niemand een match momenteel.quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:52 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Heb de indruk dat zij en Merel geen match zijn
Ja janken en zeiken, oja en ouwehoeren.quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:49 schreef DKUp het volgende:
Die kirrende Kees doet daar ook geen tyfus. Zelfs Tranny doet meer.
Het is ook bedroevend laag de winstmarge 1foutvdruk en er moeten er weer 3 extra verkocht worden om dat goed te maken, sowieso is het in de kledingateliers een “no go” dat er fouten gemaakt worden, in Utopia gaat dat erg makkelijk. Als er een trui word terug gestuurd en dat gebeurt nog wel eens dan is de winst ook weg. Merel is ook erg makkelijk als een bestelling niet compleet is om het dan alsnog te versturen, dan is de winst ook weg. Jessie is de enige die daar mensen op aanspreekt.quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:52 schreef Dotteke het volgende:
Jessie blijft maar door gaan dat de Utopianen het bomen door het bos niet meer zin
WInstmarge van de kleding van Merel en His is laag. Jessie moet zich er echt mee gaan bemoeien zegt hij
Ger wilT ff een wit voetje halen, hij heeft de kistjes op ¤11.50 gezet,
Wel toevallig dat ze met die riem in de weer gaat. Hoorde Jessie net klagen dat er nog geen riemen geprikt waren.quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:51 schreef DKUp het volgende:
Het gezicht van Kees staat op onweer met een riem in haar handen.
Ik hoor zo vaak dat er buiten gepiest wordt. Het gaat op den duur toch erg stinken?quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:53 schreef Bestweldonker het volgende:
Jessie pist even naast de telefooncel.
Straks weer ziek en dan kan ze eten en in haar bed liggen of op de bankquote:Op woensdag 20 maart 2019 09:59 schreef MariaElena2018 het volgende:
10 uur en Franny is in beeld ze heeft nog niet ontbeten en gaat sporten “maakt niet uit toch”
Jij denkt ook echt aan winst? Je vergelijkt Utopia met een kleding-atelier? Ja....Jessie speelt zijn rol in dit geheel. Speelt hè!quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:57 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Het is ook bedroevend laag de winstmarge 1foutvdruk en er moeten er weer 3 extra verkocht worden om dat goed te maken, sowieso is het in de kledingateliers een “no go” dat er fouten gemaakt worden, in Utopia gaat dat erg makkelijk. Als er een trui word terug gestuurd en dat gebeurt nog wel eens dan is de winst ook weg. Merel is ook erg makkelijk als een bestelling niet compleet is om het dan alsnog te versturen, dan is de winst ook weg. Jessie is de enige die daar mensen op aanspreekt.
Sinds wanneer geloof je die lui daarquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:01 schreef ThunderBitch het volgende:
Snap er niets van, ik dacht dat ze om 09.30 zouden vergaderen. Hoorde net iets van 10.00 uur en het is nu al 10 uur geweest.
het is een spel waar ze niet beter of slechter van worden diegene die er naar handelen zijn de echte misschien moeten ze Jessica een keer vertellen dat hij in een poppenkast meespeeltquote:Op woensdag 20 maart 2019 09:57 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Het is ook bedroevend laag de winstmarge 1foutvdruk en er moeten er weer 3 extra verkocht worden om dat goed te maken, sowieso is het in de kledingateliers een “no go” dat er fouten gemaakt worden, in Utopia gaat dat erg makkelijk. Als er een trui word terug gestuurd en dat gebeurt nog wel eens dan is de winst ook weg. Merel is ook erg makkelijk als een bestelling niet compleet is om het dan alsnog te versturen, dan is de winst ook weg. Jessie is de enige die daar mensen op aanspreekt.
of een vergadering van enig nut of belang is daar.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sinds wanneer geloof je die lui daar
Er zijn genoeg mensen die ondanks alles wat bekend is, een beetje common sense, nog steeds denken dat het klopt wat Jessie zegt, of uberhaupt, die figuren daar.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:01 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Jij denkt ook echt aan winst? Je vergelijkt Utopia met een kleding-atelier? Ja....Jessie speelt zin rol in dit geheel. Speelt hè!
Denk dat dat ook zo blijft. Kaylie vindt zich zo alternatief en anders dan de rest.quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:54 schreef DKUp het volgende:
[..]
Kees heeft buiten Dil met niemand een match momenteel.
Ja, stom, ik probeer ze ondanks alles serieus te nemen. Of.... ik doe een jessietje..... 'de vinger op de zere plek leggen'. (wel lekker makkelijkquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat laatste kom je altijd mee wegquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:06 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, stom, ik probeer ze ondanks alles serieus te nemen. Of.... ik doe een jessietje..... 'de vinger op de zere plek leggen'. (wel lekker makkelijk
of een vergadering van enig nut of belang is daar.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alternatief zij ? Echt niet eerder ordinair en volksquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:05 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Denk dat dat ook zo blijft. Kaylie vindt zich zo alternatief en anders dan de rest.
Qua geluid, of kan ze haar huisje sowieso gedag zeggen?quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:05 schreef Dotteke het volgende:
Ze hebben geen vergunning meer om buiten iets te doen, zegt Merel
quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die ondanks alles wat bekend is, een beetje common sense, nog steeds denken dat het klopt wat Jessie zegt, of uberhaupt, die figuren daar.
Om al dat geld te verdienen zouden toch vrachten spullen bij de poort neergezet moeten worden om te verzenden.
Dat kreeg ik niet mee, maar vermoed geluidquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Qua geluid, of kan ze haar huisje sowieso gedag zeggen?
Ja, dan zou mijn kostje al voor een groot deel gekocht zijn. De hele dag de vinger op de zere plek leggen en dat alsmaar herhalen.quote:
Is allen BV toch? Of mag iedereen mee doenquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:09 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik ben benieuwd of Mylene ook gaat vergaderen?
quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kreeg ik niet mee, maar vermoed geluid
quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, dan zou mijn kostje al voor een groot deel gekocht zijn. De hele dag de vinger op de zere plek leggen en dat alsmaar herhalen.
En His en Erik staan de buitendouche op te meten.quote:
Volgens mij weer een BV-vergadering.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:09 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik ben benieuwd of Mylene ook gaat vergaderen?
Iedereen mag in principe toch meedoen? Ik hoorde haar gisteren zeggen dat ze ook wel wilde, maar gisteren dacht.... even niet.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is allen BV toch? Of mag iedereen mee doen
hebben ze al klanten dan?quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:14 schreef Dotteke het volgende:
Brandon legt uit hoe het gaat met de fundering van de badkamers
Mensen moeten niet schrikken want er komen straks staanders binnen
Van de tattoo shop alles besteld, komt vandaag binnen, maandag komt er dan iemand van de keuring.
Er zou vandaag wel een gezamelijke zijn, want daarna gingen ze picknickenquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Iedereen mag in principe toch meedoen? Ik hoorde haar gisteren zeggen dat ze ook wel wilde, maar gisteren dacht.... even niet.
Brandon haalde nu wel steeds aan dat hij zo heel even naar de financiele vergadering ging, met nadruk op financiele (dus niet voor iedereen).
Niet dat ik weet.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hebben ze al klanten dan?
wie ze daar laat zetten spoort echt nietquote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Goedemorgen gisteravond was ik werken dus kon moeilijk reageren..
Ben Saunders zat niet vast.. ( was zijn broer dean saunders)
en ja ik ben de user met een tattoo van Ben Saunders... vorige maand laten zetten..
Ben Saunders is gewoon een top tattooeerder. dus koos ik het om bij hem te laten zetten...
Ik ben er blij mee en is kei mooi gezet dus wat een ander daar vind zal me zwaar zitten
Maar ik vind dat wie wat waar daar laat doen of koopt of slaapt of gaat of eet of drinkt niet sporenquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
wie ze daar laat zetten spoort echt niet
quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zou vandaag wel een gezamelijke zijn, want daarna gingen ze picknicken
quote:
Ik vergelijk niks, het is een amateuristische zooiquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:01 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Jij denkt ook echt aan winst? Je vergelijkt Utopia met een kleding-atelier? Ja....Jessie speelt zijn rol in dit geheel. Speelt hè!
jaja de braas vlogen de siloos uitquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:17 schreef Dotteke het volgende:
Moet nog 1 termijn van de lingerie betaald worden
Op ¤400 na is het terug verdiendzegt Jessie
Ja, vind het net een alien zoquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
als ik elke keer naar Jessie kijk denk ik wat een engert zo
kan hem nu helemaal nooit meer serieus nemenquote:
Deed ik toch al nietquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
kan hem nu helemaal nooit meer serieus nemen
Geloof er ook helemaal geen flikker vanquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:37 schreef Dotteke het volgende:
De silo is afbetaald, a me hoela dat kan nooiit
vorige week nog een factuur van duizenden euro's van Wim Vroege, waarvan werd gezegd dat het grootste deel voor de silo was.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Geloof er ook helemaal geen flikker van
Hij zei het ook met een hele sarcastische ondertoon “na veel onderhandelingen en ingewikkelde gesprekken”quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
Mededeling van Jessie, de silo is afbetaald
Lekker snoep waar ze zelf steeds aan zitten met hun ongewassen handenquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:40 schreef Giggio het volgende:
ooh ja de snoeptiek hadden we nog niet gehad
volgend fiasco die winst gaat opleveren
Ramona: kom er maar in meid met je voorraad
¤7000 factuur van Wim Vroege waarvan ¤4500 voor de silo, dat hoorde ik ookquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:40 schreef Verida het volgende:
[..]
vorige week nog een factuur van duizenden euro's van Wim Vroege, waarvan werd gezegd dat het grootste deel voor de silo was.
Die is dan nu ineens weg ?
Nee, ik al helemaal niet, ze stonden nog zoveel in de min, dat is nu in een keer weg?quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Geloof er ook helemaal geen flikker van
In het rookhok zeker..... ik zie Jessie nergens andersquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:40 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Hij zei het ook met een hele sarcastische ondertoon “na veel onderhandelingen en ingewikkelde gesprekken”
En door het vocht daar het snoep gaat plakken en onverkoopbaar wordtquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:44 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Lekker snoep waar ze zelf steeds aan zitten met hun ongewassen handen
Oh Jessie is beledigd
Ze moeten duidelijk wat positiever zijn over de silo dus.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
¤7000 factuur van Wim Vroege waarvan ¤4500 voor de silo, dat hoorde ik ook
Gadverdarrie, ws ook nog na het puisten knijpen een snoepje pakkenquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En door het vocht daar het snoep gaat plakken en onverkoopbaar wordt
Tommy HilfigerGODquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:00 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Makeup Merel matcht bij de gele strook van Jessies jas
Ik zag haar gisteren op tv heb groot beeldquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:00 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Makeup Merel matcht bij de gele strook van Jessies jas
Ik zei dat van de week al dat Merel zich niet laat afbluffen door Jessie, ze is verbaal erg sterk.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:01 schreef Dotteke het volgende:
Jessie legt het af tegen Merel, ze is vasthoudend en daar kan pipo ((jessie) niet tegen
Ik moet ze fucking alles leren zegt hij als Merel weg is
Zonde, huid zou gebaat zijn bij goede verzorgingquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zag haar gisteren op tv heb groot beeld
Man dat gezicht van haar, alleen gaatjes en bultjes
Zo op de streams vind ik haar wel redelijk, maar op tv ziet ze er lang zo 'mooi' niet uit
Dat vind ik ook zo mooi aan haar, ze laat zich inderdaad niet afbluffen. Blijft ook altijd heel rustig schreeuwt nooit.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:03 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik zei dat van de week al dat Merel zich niet laat afbluffen door Jessie, ze is verbaal erg sterk.
Ja die smeert s'morgen gelijk haar porieen dicht met die poederquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:04 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Zonde, huid zou gebaat zijn bij goede verzorging
Beter het geld van botox investeren in gezonde voeding en goede huid producten.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die smeert s'morgen gelijk haar porieen dicht met die poeder
Fotolijstje eromheen en klaar is kees..quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:07 schreef MariaElena2018 het volgende:
Opa Eric op de ondervraag modus
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:03 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik zei dat van de week al dat Merel zich niet laat afbluffen door Jessie, ze is verbaal erg sterk.
Dat zou goed kunnen, ik dacht de febo zal de klaagmailtjes over de bomen zat zijnquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:08 schreef Amphorapotje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vermoed dat straks alle daken zijn gerepareerd.
Daarna zullen we wel weer bomen krijgen.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:11 schreef Dotteke het volgende:
Tattoo Bob zit ook al op de mat, zegt Erik
Ik dacht we hebben er een bouwer bij.
Ze moeten op het matje komen.
Ger ook over Dylquote:
Ik zeg niet dat zij alternatief is. Zijn haar eigen woorden toen zij geïnterviewd werden door Shownieuws.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:07 schreef goldback het volgende:
[..]
of een vergadering van enig nut of belang is daar.
[..]
Alternatief zij ? Echt niet eerder ordinair en volks
Allemaal kift van Gerrit, jaloezie druipt er van afquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:15 schreef Dotteke het volgende:
pppff Ger,
Zijn vriendinnetje doet ook mee, dan zijn ze toch weer ff samen, zegt Ger
Man ze staan niet eens naast elkaar
Hiske met die vieze smile op d'r bekquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:17 schreef Amphorapotje het volgende:
Erik : Vrouwen...........dan stopt het bouwen. Hormoontjes zegt Erik.
De DJ set komt zo spoedig mogelijk zegt Hiske tegen Gerrit.
onverzorgd hoofdquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hiske met die vieze smile op d'r bek
echt iets voor ophitske,die heeft zeker een beurt gehad achter,ze is de laatste dagen behoorlijk in beeld en heeft het hoogste woord.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hiske met die vieze smile op d'r bek
Ze zal wel een bonusje in het vooruitzicht hebben gekregen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:21 schreef krabje het volgende:
[..]
echt iets voor ophitske,die heeft zeker een beurt gehad achter,ze is de laatste dagen behoorlijk in beeld en heeft het hoogste woord.
weet het wel zekerquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:22 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ze zal wel een bonusje in het vooruitzicht hebben gekregen.
De cijfers spreken voor zichzelf.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:28 schreef freaky40 het volgende:
Jessie weer hoog en droog op 1 in de poll. Merel staat daar nog wel behoorlijk in de buurt. Had ik niet verwacht na de aanvaring afgelopen vrijdag.
Ja ik zag dat gisteren ook.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zag haar gisteren op tv heb groot beeld
Man dat gezicht van haar, alleen gaatjes en bultjes
Zo op de streams vind ik haar wel redelijk, maar op tv ziet ze er lang zo 'mooi' niet uit
Zekersss het zegt veel over het "niveau" van de stemmersquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
De cijfers spreken voor zichzelf.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
O,ik ga ook mijn stem uit brengenquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:34 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Zekersss het zegt veel over het "niveau" van de stemmers
Ik snap nu nog beter waarom Adriaan is zo als hij is. Een kind die speciale aandacht nodig had/heeft die hij bij zijn moeder vond en dan verlies je die moeder. Dan raak je de draad echt wel kwijt.quote:Op woensdag 20 maart 2019 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hiske doet er alles aan om zich onmisbaar te maken in de groep. Ik vond haar zeer gemeen naaar Adje.
Gelukkig had jij de goede naast je staan toen je hulp nodig had
ik stem nooitquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:34 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Dus Cossers die eventueel opquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:34 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Hahahahaha hebbie hongah hap.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus Cossers die eventueel op
Jessie stemmen hebben een bepaald ‘niveau’? Over oordelen gesproken.
Moet haast wel, anders kan ik het niet verklaren. Just sayin' Iets anders kan ik helaas niet bedenken.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus Cossers die eventueel op
Jessie stemmen hebben een bepaald ‘niveau’? Over oordelen gesproken.
En nu is het ineens een grapje, okidoki.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:43 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Hahahahaha hebbie hongah hap.
Gewoon op Jessie gestemdquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Moet haast wel, anders kan ik het niet verklaren. Just sayin' Iets anders kan ik helaas niet bedenken.
Zet er een smiley achter en het is ineens niet meer persoonlijk bedoelt blijkbaarquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:44 schreef mootie het volgende:
[..]
En nu is het ineens een grapje, okidoki.
Verwacht niet anders.quote:
Lekkere bui heb jij.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:44 schreef mootie het volgende:
[..]
En nu is het ineens een grapje, okidoki.
Hap.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zet er een smiley achter en het is ineens niet meer persoonlijk bedoelt blijkbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |