quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:32 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb gisteren een tip doorgegeven aan de politie. Ik wist niet of het relevant was maar in elk geval opvallend. Ik heb inmiddels een positieve reactie ontvangen.
Je zat maandag toch hier op Fok?quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:32 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb gisteren een tip doorgegeven aan de politie. Ik wist niet of het relevant was maar in elk geval opvallend. Ik heb inmiddels een positieve reactie ontvangen.
goed bezigquote:Op donderdag 21 maart 2019 12:32 schreef Domnivoor het volgende:
Ja dat briefje in die gejatte auto, ws in zijn handschrift.quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:20 schreef Domnivoor het volgende:
Drie verdenkingen, geen daarvan zonder terroristisch oogmerk. Dan moeten ze daar juridisch gezien al behoorlijk sterke aanwijzingen voor hebben.
prcs. het idee dat je identiteit continu aan het veranderen is, is een gruwelijke gedachte voor krampachtige simpele zielen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:20 schreef stavromulabeta het volgende:
Ik vind behoud van eigen cultuur en identiteit zo'n dooddoener. Wanneer ben jij voor het laatst met pasen in de kerk geweest? Wanneer heb je voor het laatst in klompen rondgelopen? Hoe vaak ga je naar een klassiek concert?
Cultuur en identiteit zijn continu in beweging. En emigratie en invloeden van buiten zijn daar tegenwoordig gewoon onderdeel van, net zoals gabberhouse en hipstercraftbeerfestivals.
quote:Voor een campagne voor een nieuwe tramlijn zijn wij op zoek naar figuratie, er zijn verschillende rollen beschikbaar (op twee verschillende dagen - de datum staat per rol vermeld).
Lees dus eerst goed de omschrijving van een rol alvorens je je aanmeld.
Opnames zijn in Utrecht
Halve draaidag - de tijd indicatie per rol staat in de omschrijving vermeld.
Vergoeding 55 euro, per bank uitbetaald.
Dit bedrag is incl. reis- en parkeerkosten.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:14 schreef spectrumanalyser het volgende:
Er is een oproep van een castingbureau voor de promotie van een nieuwe tramlijn in Utrecht. men zoekt figuranten.
[..]
Ik was kort na het incident bij het 24-oktoberplein maar toen was de situatie daar al onder controle. Ik ben geen getuige van iets, ook niet aan het speuren.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:11 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Je zat maandag toch hier op Fok?
Ik zag later wel je foto's van de locaties.
En weet je dat je veel gepost hebt in het topic van K&L, ben je aan het speuren gegaan? Of ben je toch getuige van iets geweest?
quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:15 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Deze oproep is hopelijk toch wel van vorige week?
Ik neig toch meer aan een lone wolf scenario. Het was zeker geen groepsgerichte gecoördineerde aanslag zoals we die in andere landen hebben gezien.quote:
Mijn broer is wel getuige geweest van die inval op Oudenoord, die stond aan de overkant in een hoogwerker.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik was kort na het incident bij het 24-oktoberplein maar toen was de situatie daar al onder controle. Ik ben geen getuige van iets, ook niet aan het speuren.
Ik kwam toevallig wat tegen toen ik de nieuwsberichten las.
Wtf is een type hockey jongen?quote:
Scherp!quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:42 schreef Domnivoor het volgende:
Ik kan het ook wel delen:
De datum zou relevant kunnen zijn.
Na de aanslag in Nieuw-Zeeland waarschuwde president Erdoğan dat "anti-islamitische Australiėrs in lijkkisten teruggestuurd zouden worden, net als hun grootouders bij Gallipoli." (bron: nu.nl)
De schietpartij hier in Utrecht was op 18 maart.
De slag bij Gallipoli waar Erdoğan het over had was op 18 maart, een belangrijke datum in de Turkse geschiedenis. Zoals wij hier een 24-oktoberplein hebben, hebben ze in Turkije 18-maart-pleinen.
wel een interessante theoriequote:Op donderdag 21 maart 2019 13:42 schreef Domnivoor het volgende:
Na de aanslag in Nieuw-Zeeland waarschuwde president Erdoğan dat "anti-islamitische Australiėrs in lijkkisten teruggestuurd zouden worden, net als hun grootouders bij Gallipoli." (bron: nu.nl)
De slag bij Gallipoli waar Erdoğan het over had was op 18 maart, een belangrijke datum in de Turkse geschiedenis. Zoals wij hier een 24-oktoberplein hebben, hebben ze in Turkije 18-maart-pleinen.
ftfyquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:06 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
wel een interessante vergezochte theorie
Heeft hij al met de politie gesproken?quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:56 schreef Hathor het volgende:
[..]
Mijn broer is wel getuige geweest van die inval op Oudenoord, die stond aan de overkant in een hoogwerker.
het mist in mijn ogen een nogal cruciale link:quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:19 schreef LorneMalvo het volgende:
[..]
van de letters van het woord turkije kun je utrekt maken!!
Immigratie staat niet gelijk aan "dit soort mismatches" / terrorisme.quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:41 schreef Eendenkooi het volgende:
[..]
Omdat dat met elkaar te maken heeft, als mijn cultuur behouden blijft dan voorkomen we dit soort mismatches en was deze mismatch voorkomen.
de schutter is dus volgens deze theorie een erdogan aanhanger die een dogwhistle kreeg van erdo en er dus naar handeldequote:Op donderdag 21 maart 2019 13:42 schreef Domnivoor het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |